2015-01-16, 18:25
Medlem
Nu är jag glad att man studerar och när man är klar dra åt helvete långt bort från detta land. Att en politiker på den nivån ens föreslår detta är en skymf för varje man/kvinna som är arbetslös just nu. Fyfan när går vi med högafflarna och tar tillbaka moder Svea?
Citera
2015-01-16, 18:28
Medlem
Bäst vore det naturligtvis om Vi fixar egen lägenhet,jobb,psykhjälp åt dessa stackars missförstådda/vilsna Ungdomar.Antagligen hade dom inte åkt iväg till Syrien och utfört sina hyss/pojkstreck om dom haft en bättre tillgång till fria ipads och fler ungdomsgårdar.

En bra start hade väl varit om Vi kunda arrangera en kärleksbombning direkt på flygplatsen vid hemkomsten. Kanske något för någon härlig antirasistgrupp att ta tag i.

Kom ihåg, Sverige är fantasktiskt. (Och stort och rymligt enligt ruinfeldt)
Citera
2015-01-16, 18:29
Medlem
Vurres avatar
Han pissade precis på alla dom som har fallit offer för IS, hur i helvete har Sverige blivit så brutalt efterblivet
Citera
2015-01-16, 18:32
Medlem
dagsmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntePKmen...
Bäst vore det naturligtvis om Vi fixar egen lägenhet,jobb,psykhjälp åt dessa stackars missförstådda/vilsna Ungdomar.Antagligen hade dom inte åkt iväg till Syrien och utfört sina hyss/pojkstreck om dom haft en bättre tillgång till fria ipads och fler ungdomsgårdar.

En bra start hade väl varit om Vi kunda arrangera en kärleksbombning direkt på flygplatsen vid hemkomsten. Kanske något för någon härlig antirasistgrupp att ta tag i.

Kom ihåg, Sverige är fantasktiskt. (Och stort och rymligt enligt ruinfeldt)
Haha, ja det är ju synd om de små liven. Vi får se till att ordna en mottagningskommitté som står och väntar vid Arlanda med Mona Sahlin i främsta ledet varje gång en IS-krigare återvänder. Varför inte lite korvgrillning också (givetvis halalmärkt kycklingkorv) vid hemkomsten.
Citera
2015-01-16, 18:33
Medlem
De har ju blivit hjärntvättade av jihadister. Tycker det låter bra med avprogrammering. Känner mig säkrare som medborgare i Sverige om det går att avprogrammera dem från extremism.
Citera
2015-01-16, 18:36
Medlem
Jävla idioti! Men så är det också en Centerpartist som kommer med det idiotiska förslaget. Centerpartister=lågintelligenta. En imbecill borde kunna räkna ut att ett sådant förslag, om det blir verklighet, skulle öka rekryteringen till IS.

Det som ska erbjudas IS-soldater när de kommer hem är straff för deltagande i terrorverksamhet OCH avprogrammering liknande den man använder på sektmedlemmar, eftersom IS-anhängare många gånger är hjärntvättade. Kom då ihåg att jag som tycker detta är det ni brukar kalla "vänstermupp".
Citera
2015-01-16, 18:36
Medlem
nidbilds avatar
En åtgärd som diskuterats är att ge psykologhjälp och jobbinsatser till personer som återvänt efter att ha stridit med Islamiska staten.

Kommunalrådet Rasmus Person (C) Örebro skrev det här,vilken fullkomlig ovetande pajas.
Dessa begår krigsbrott,dom skall i fängelse eller utvisas långt bort från sverige,va svammlar pajasen om att vårda bort en ideologi,dags för herrn att låna en koran.
Citera
2015-01-16, 18:37
Medlem
Det finns människor och politiker som agerar utifrån olika ideologier osv och föreslår en det ena än det andra. Sen finns det dessa mentalsjuka individer som Rasmus som faktiskt borde omyndigförklaras.

IS krigare i all ära, men någonstans agerar ju dessa utifrån ett förutsägbart, rationellt perspektiv. Om det finns nån lag som hindrar oss att sänka dessa till Östersjöns botten så finns ju alltid möjligheten att ändra den lagen. När dom bevisats skyldiga dvs. Vilket inte borde vara så svårt, det videodokumenteras ju rätt friskt där nere i Syrien.
Citera
2015-01-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagsmeja
Haha, ja det är ju synd om de små liven. Vi får se till att ordna en mottagningskommitté som står och väntar vid Arlanda med Mona Sahlin i främsta ledet varje gång en IS-krigare återvänder. Varför inte lite korvgrillning också (givetvis halalmärkt kycklingkorv) vid hemkomsten.

Mycket bra ide,mailar Mona och hör efter om hon är på.
Citera
2015-01-16, 18:43
Medlem
Kan vara något av det absolut sjukaste jag läst på länge..
Citera
2015-01-16, 18:51
Medlem
tzjs avatar
Ibland får jag känslan av att politikerna vill framkalla upplopp eller t o m inbördeskrig. Hur i hela helvete kan man ens komma på en sådan här tanke som trådstarten visar?

Allvarligt? Det är ett sådant jävla hån rätt upp i ansiktet på folk. Ett sådant enormt svek mot människor. Jag vet inte längre om jag skall bli arg, rädd eller ledsen. Det kanske är den känslan dom vill frammana hos folket?

Jag är inte troende, men jag ber snart till gud att det vänder och att dom här jävla idiotierna tar slut. Kommer det tillbaka en IS-jävel till Sverige från något sandkrig i något arabland, så skall han ut med huvudet före utan en enda jävla krona på fickan för fan.

Jävla idioter. Provocera fram dåd är vad dom vill, så dom sen har något att skylla på. Äckliga as är vad det är. Äckliga as.
Citera
2015-01-16, 18:55
Medlem
Blev ta mig fan spyfärdig när jag läste detta. Ut med skiten bara...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in