2015-01-15, 19:07
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Använd sunt förnuft om de var topp-snygga skulle de gifta sig rikt och slippa jobba.
Ta ditt "sunda förnuft" och stoppa upp det i tvåan ditt äckliga skabb. Har man sunt förnuft eller ett uns av empati påstår man inte att kvinnor vill bli våldtagna vilket du gör. Jag skiter väl fullständigt i huruvida du anser att nån är snygg eller ful då din måttstock (plastikopererade porrbrudar med sönderopererade lökar och läppar) för vad som är snyggt är helt åt helvete. Det finns mängder med snygga brudar som har vanliga jobb. Bara lägg ned ditt skitsnack.

Citat:
2) Du har inga erfarenheter, du tittar på tv/film/porr och tror att kvinnor IRL ser ut så av-klädda, det gör de inte,
Stäng bara igen kakhålet äckliga skabb. Du vet ingenting. Jag arbetar hårt och står i. Fast jobb inom akutsjukvården sen 90-talet.

Vad är poängen att diskutera med folk när du ändå bara säger att alla ljuger hela tiden?
Senast redigerad av Cineasten 2015-01-15 kl. 19:18.
Citera
2015-01-15, 19:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Kommer man att se ut som ett fetto bara för att man är "fet" sett till en fett/muskel-ratio? Kolla hur kvinnor med 19-25 BMI ser ut, de som ligger i övre kanten kommer se mer mulliga ut än feta. Samtliga kvinnor som du hänvisat till har haft ett BMI klart över 25

1) Um, ja? Här är belägg för det,

Citat:
Som du kan se var det enligt BMI ingen större skillnad mellan hur många flickor som klassificerades som feta enligt BMI under de fyra åren. Det var faktiskt till och med en liten minskning i antalet feta de sista två åren. Från 15 procent vid de två första mätningarna till 11 procent vid den sista mätningen.

Tyvärr ser ju kurvan för fetma enligt midjemått helt horribel ut. Vid första mättillfället var antalet flickor som var feta enligt deras midjemått 20 procent. Detta kan man ju tycka är illa nog men fyra år senare så var faktiskt andelen hela 60 procent!

Du kan se att enligt BMI var bara 11% av 15-16 åriga kvinnor feta, men enligt midjemåttet var 60% feta. Notera att 60% av 15-16 åriga kvinnor var feta. Hur många tror du är feta vid 35+? Typ alla.

2) En kvinna av medel-längd (166 cm) kan väga 65-70 kilo och fortfarande ha ett normalt BMI men hon kommer att se smäll-fet ut. Titta på den här bilden, http://24.media.tumblr.com/8b7fc35e0d9acd28cf5bb13c294224e8/tumblr_n5f7cmBWt31r3nvyko1_1280.jpg bilden till vänster är 70 kg, bilden till höger är 60 kilo.

Citat:
Samhället promotar fetma hela tiden med normaliseringskampanjer, feta kvinnor känner helt enkelt inte denna skam längre. Speciellt när det är något projekt där man ska lägga upp bilder, då räcker det att en fet kvinna tar steget så följer resten efter.
Konstigt då att du ser dessa feta kvinnor överallt som ingen annan ser.

Här är statistik fårn 2010/2011, du kan se att medel-kvinnan är ungefär 166 cm/67 kilo. Titta på de här bilderna,

- Den här kvinnan är 163 cm/66, BMI 24.84, (ungefär medel för kvinnor i Sverige) kilo på bilden till vänster och 163 cm/56 kilo på bilden till höger, http://healthy-evolution.tumblr.com/image/88168388418

- Den här kvinnan är 160 cm/65 kilo, BMI 25.39, till vänster, 160 cm/60 kilo till höger, http://healthy-evolution.tumblr.com/image/74125687810

så du ser hur 65 kilo ser ut på en kvinna på 160-170 cm och vilken skillnad det är på bara 5 kg.

Citat:
Alla kvinnor är osäkra på sina kroppar, det betyder inte att de behärskar logik eller kan se hur saker och ting ser ut.

Kvinnor har generellt bra koll på andra kvinnors kroppar, utseende är en big deal för kvinnor.

Citat:

http://sorayakusumawati.com/wp-content/uploads/2014/05/Leather-Shorts-Womens-Shorts-Ideas-for-Spring-and-Summer-2014.jpg
Sådär går svenska kvinnor klädda under sommarmånaderna, hur ska du dölja fettet med de kläderna? Man kommer klart och tydligt se vem som är fet och inte.

Jämför benen på den svarta kvinnan och de andra kvinnorna, det är inte så stor skillnad, det är lite skillnad på låren men inte proportionellt mot hur mycket fetare den svarta kvinnan är. Så om du inte ser hela kvinnan i typ bikini så kan du inte veta hur hon ser ut.

Citat:
De ser inte större ut än dig.

Jämför http://coolhunt.net/g1albums/los_str_shortdenimskirts/los_str_shortdenimskirts_008.jpg vs http://img41.imagevenue.com/img.php?image=337622139_bl40_123_547lo.jpg ser du inte att hon är mycket större?

Citat:
Då gick du uppenbarligen i en särskola.

Nej jag gick i skolan i ett övre medel-klass område alltså där kvinnor är bättre än average.

Citat:
1. Britter är fetare än svenskor.

2. Klädstorlekar varierar från märke till märke.

3. Kroppstypen är helt avgörande. En kvinna kan ha breda axlar, stora tuttar, breda höfter eller rejäla lår. Det kan innebära att hon måste köpa större storlekar.

4. Enligt dig så gillar inte kvinnor sex, det borde innebära att kvinnor överlag inte köper sexiga kläder. Kanske rent av så köper man mycket större kläder för att slippa sända ut sex-vibbar.

1) Ja men inte mycket fetare, det skiljer kanske 1-2 storlekar, så det är applicerbart på Sverige också. Här kan du se att average i Sverige är size 12,

Citat:
In Sweden, the average height for a woman is 5ft 7" and most take a size 12.

det här är size 12,

du kan se att det är så här den genomsnittliga svenska kvinnan ser ut, kvinnor som är 35+ kommer att vara minst 1 storlek större generellt.

a) Skulle du säga att män på 18-25 vill ha sex med kvinnor som ser ut så här?

b) tror du att kvinnor som ser ut så här vill ha sex med unga män?

c) Inser du att konceptet "kåta MILFs" är en media/porr-myt?

2) Ja men de skiljer inte flera storlekar det brukar skilja 1 storlek.

3) Ja det är väldigt vanligt att kvinnor har en storlek på över-kroppen och en annan storlek på under-kroppen. Så kvinnor kommer att vara 10/12, 12/14, och så vidare. Men om kvinnan är mer än 10 så är hon fortfarande fet.

4) Kvinnor köper generellt 1 storlek mindre än de egentligen är, så om en kvinna är storlek 14 så kommer hon köpa 12, om en kvinna är 12 kommer hon köpa 10. Så om snittet i Sverige är 12 kan du räkna med att många egentligen är 14. De flesta kläder som säljs är inte sexiga så det är en moot point.

Citat:
Nej, män är intresserade av att ha sex med smala MILFs, många gillar även "lite att ta i" dvs en mullig kvinna. Genomsnittskvinnan kommer vara smal till mullig.

Du kan ju kolla på din favoritsida, http://www.mybodygallery.com/, hur kvinnor med BMI 19-25 ser ut. Så kommer 55-70% av kvinnorna i åldersgruppen 30-49 se ut.

1) Genomsnitts-kvinnan i Sverige är en UK 12, jag har postat bilder på hur det ser ut.

2) Kan du visa en bild på vad du menar med "smala MILFs"?

3) Hur många smala MILFs tror du att det finns? Hur många är intresserade av sex med unga män?

4) Nej ingen gillar en "mullig kvinna" för ni tror att en mullig kvinna är en överviktig foto-modell, en "mullig kvinna" i verkligheten är typ 12-14.

5) Nu när du/ni ser hur svenska kvinnor/MILFs ser ut i verkligheten hur många att historierna i tråden tror du är sanna?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ta ditt "sunda förnuft" och stoppa upp det i tvåan ditt äckliga skabb. Har man sunt förnuft eller ett uns av empati påstår man inte att kvinnor vill bli våldtagna vilket du gör. Jag skiter väl fullständigt i huruvida du anser att nån är snygg eller ful då din måttstock (plastikopererade porrbrudar med sönderopererade lökar och läppar) för vad som är snyggt är helt åt helvete. Det finns mängder med snygga brudar som har vanliga jobb. Bara lägg ned ditt skitsnack.

Du menar att det finns "mängder med snygga brudar" som vill jobba inom vården istället för att gifta sig rikt, slippa jobba, få allt de vill ha?

Citat:
Stäng bara igen kakhålet äckliga skabb. Du vet ingenting. Jag arbetar hårt och står i. Fast jobb inom akutsjukvården sen 90-talet.

Jag talar om erfarenheter av hur vanliga kvinnor ser ut.

Citat:
Vad är poängen att diskutera med folk när du ändå bara säger att alla ljuger hela tiden?

Jag call out folk som ljuger?
Senast redigerad av Babianen 2015-01-15 kl. 19:40.
Citera
2015-01-15, 21:08
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
1) Um, ja? Här är belägg för det,

Du kan se att enligt BMI var bara 11% av 15-16 åriga kvinnor feta, men enligt midjemåttet var 60% feta. Notera att 60% av 15-16 åriga kvinnor var feta. Hur många tror du är feta vid 35+? Typ alla.
Brittiska ungdomar i åldrarna 11-16, känns ju verkligen representativt.. De har inte ens utvecklat sina former, så deras fett kommer uteslutande sitta runt magen. "Smalfet" är också en omskrivning av mullig, det är inte samma sak som fet.
Citat:
2) En kvinna av medel-längd (166 cm) kan väga 65-70 kilo och fortfarande ha ett normalt BMI men hon kommer att se smäll-fet ut. Titta på den här bilden, http://24.media.tumblr.com/8b7fc35e0d9acd28cf5bb13c294224e8/tumblr_n5f7cmBWt31r3nvyko1_1280.jpg bilden till vänster är 70 kg, bilden till höger är 60 kilo.
Smällfet? Hon är mer mullig, många män gillar det. Hon ligger även något kilo över den övre normalgränsen för hur genomsnittskvinnan ser ut.
Citat:
Här är statistik fårn 2010/2011, du kan se att medel-kvinnan är ungefär 166 cm/67 kilo. Titta på de här bilderna,

- Den här kvinnan är 163 cm/66, BMI 24.84, (ungefär medel för kvinnor i Sverige) kilo på bilden till vänster och 163 cm/56 kilo på bilden till höger, http://healthy-evolution.tumblr.com/image/88168388418
Hon var inte ens fet, knappt mullig. Fullt gångbar för de flesta män.
Citat:
- Den här kvinnan är 160 cm/65 kilo, BMI 25.39, till vänster, 160 cm/60 kilo till högerhttp://healthy-evolution.tumblr.com/image/74125687810

så du ser hur 65 kilo ser ut på en kvinna på 160-170 cm och vilken skillnad det är på bara 5 kg.
Det märks att hon låg något över den övre gränsen för genomsnittet. Håller vi oss inom normalgränsen, alltså upp till 25 BMI så kommer de flesta kvinnor vara gångbara.
Citat:
Kvinnor har generellt bra koll på andra kvinnors kroppar, utseende är en big deal för kvinnor
Det är väl allmänt känt att kvinnor inte har något ögonmått? Ni bara virrar och nojar helt känslostyrda med en massa subjektivt tyckande.
Citat:
Jämför benen på den svarta kvinnan och de andra kvinnorna, det är inte så stor skillnad, det är lite skillnad på låren men inte proportionellt mot hur mycket fetare den svarta kvinnan är. Så om du inte ser hela kvinnan i typ bikini så kan du inte veta hur hon ser ut.
Jo det syns tydligt, man behöver inte ha bikini för att se det. Kvinnorna i bilden hade ingen bikini men det var ändå uppenbart. Kollar man på helheten så ser man vem som är fet och inte fet.
Citat:
Jämför http://coolhunt.net/g1albums/los_str_shortdenimskirts/los_str_shortdenimskirts_008.jpg vs http://img41.imagevenue.com/img.php?image=337622139_bl40_123_547lo.jpg ser du inte att hon är mycket större?
Ja hon är något större, men inte out of proportion på något sätt.
Citat:
Nej jag gick i skolan i ett övre medel-klass område alltså där kvinnor är bättre än average
Du menar att medelklassen inte sätter sina ungar i särskola? Iofs, kan tänka mig att man anlitar en assistent för hemundervisning, men det finns så klart särskolor även för rika bratungar.
Citat:
1) Ja men inte mycket fetare, det skiljer kanske 1-2 storlekar, så det är applicerbart på Sverige också. Här kan du se att average i Sverige är size 12,

det här är size 12,

Mulliga. T.o.m jag som är väldigt kräsen och föredrar väldigt smala tjejer hade kunnat sätta säkert tre av dem.
Citat:
du kan se att det är så här den genomsnittliga svenska kvinnan ser ut, kvinnor som är 35+ kommer att vara minst 1 storlek större generellt.
Vadå, är undersökningen på vilken storlek som är medel bland klädesplagg bara baserad på kvinnor under 35? Om det nu är size 12 som gäller så verkar det ju vara fullt gångbart i de flesta fall.
Citat:
a) Skulle du säga att män på 18-25 vill ha sex med kvinnor som ser ut så här?
Ja, inga problem.
Citat:
b) tror du att kvinnor som ser ut så här vill ha sex med unga män?
ja, utan tvivel.
Citat:
c) Inser du att konceptet "kåta MILFs" är en media/porr-myt?
Nej.
Citat:
2) Ja men de skiljer inte flera storlekar det brukar skilja 1 storlek.
Ja jag vet inte, har man väldigt breda axlar eller fyllig byst i kombination med en väldigt smal midja så kan jag tänka mig att det blir problem att få på sig en tröja som utgår efter midjestorleken.
Citat:
3) Ja det är väldigt vanligt att kvinnor har en storlek på över-kroppen och en annan storlek på under-kroppen. Så kvinnor kommer att vara 10/12, 12/14, och så vidare. Men om kvinnan är mer än 10 så är hon fortfarande fet.
Fast så är det ju inte. Size 12 är helt okej, och beroende på kroppsform- fett/muskel-ratio så kommer de i värsta fall vara mulliga.
Citat:
4) Kvinnor köper generellt 1 storlek mindre än de egentligen är, så om en kvinna är storlek 14 så kommer hon köpa 12, om en kvinna är 12 kommer hon köpa 10. Så om snittet i Sverige är 12 kan du räkna med att många egentligen är 14. De flesta kläder som säljs är inte sexiga så det är en moot point.
Nä, jag tror de flesta köper storlekar som passar.
Citat:
1) Genomsnitts-kvinnan i Sverige är en UK 12, jag har postat bilder på hur det ser ut.
Bra, då har vi kommit fram till att genomsnittskvinnan i Sverige inte är smällfet så som du sagt i början.
Citat:
2) Kan du visa en bild på vad du menar med "smala MILFs"?
Vi har inte gjort annat än att posta bilder, du har nog en ganska bra hum av hur en smal MILF ser ut.
Citat:
3) Hur många smala MILFs tror du att det finns? Hur många är intresserade av sex med unga män?
Antagligen väldigt många. Som sagt 55-70% av kvinnorna i åldersgruppen 30-49 har ett normalt BMI på 19-25. Då får vi även ha i åtanke att att kanske 25% av dessa har BMI 24-25, 25% BMI 22-23, 25% BMI 20-21 och 25% BMI 19. Om vi fördelar det jämt då.

Som vi har konstaterat så är även kvinnorna i den övre gränsen av genomsnittet fullt gångbara, tänkt då resterande med BMI under 25? Lär ju finnas hur mycket MILFs som helst!
Citat:
4) Nej ingen gillar en "mullig kvinna" för ni tror att en mullig kvinna är en överviktig foto-modell, en "mullig kvinna" i verkligheten är typ 12-14.
Av de bilderna du postat nu så är många fullt gångbara, och med tanke på att de ligger i det övre skiktet av genomsnittet så ser prognosen god ut.
Citat:
5) Nu när du/ni ser hur svenska kvinnor/MILFs ser ut i verkligheten hur många att historierna i tråden tror du är sanna?
Säkert 90%. En och annan kanske har dragit till med en rövarhistoria men överlag så verkar det högst rimligt.
Citera
2015-01-15, 21:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Brittiska ungdomar i åldrarna 11-16, känns ju verkligen representativt.. De har inte ens utvecklat sina former, så deras fett kommer uteslutande sitta runt magen. "Smalfet" är också en omskrivning av mullig, det är inte samma sak som fet.

1) Studien visar att 60% av brittiska kvinnor på 15-16 är feta om man räknar på midje-måttet. Vad tror du händer när de "utvecklar sina former"? De blir ännu fetare för fettet försvinner inte på något magiskt sätt.

2) Nej smal-fet är smal + fet.

Citat:
Smällfet? Hon är mer mullig, många män gillar det. Hon ligger även något kilo över den övre normalgränsen för hur genomsnittskvinnan ser ut.

1) Du kan kalla det mullig om du vill men hon är fortfarande fet. Några kilo hit eller dit hade inte gjort någon skillnad du kan se att det krävdes 10 kilo för att göra skillnad.

2) Vilka män gillar det? Enligt den här undersökningen vill 75% av männen att deras sex-partners ska se ut som kvinnorna i porr.

Citat:
Hon var inte ens fet, knappt mullig. Fullt gångbar för de flesta män.

1) Sätt den brevid min bild, http://img151.imagevenue.com/img.php?image=337625231_bl41_123_594lo.jpg

2) 75% av männen vill ha porr-tjejer som sex-partners.

Citat:
Det märks att hon låg något över den övre gränsen för genomsnittet. Håller vi oss inom normalgränsen, alltså upp till 25 BMI så kommer de flesta kvinnor vara gångbara.

1) Hon låg 0.4 över gränsen. Om hon hade varit 5cm längre hade hon legat inom gränsen men det hade inte gjort någon skillnad för hennes utseende.

2) Menar du att kvinnor med 10-15 kilos övervikt är gångbara?

Citat:
Det är väl allmänt känt att kvinnor inte har något ögonmått? Ni bara virrar och nojar helt känslostyrda med en massa subjektivt tyckande.

Kvinnor har mycket bättre öga för hur andra kvinnor ser ut för att kvinnor ser en massa andra kvinnor avklädda under hela sitt liv.

Citat:
Jo det syns tydligt, man behöver inte ha bikini för att se det. Kvinnorna i bilden hade ingen bikini men det var ändå uppenbart. Kollar man på helheten så ser man vem som är fet och inte fet.

Vad är det som syns tydligt? Du kan inte se något annat på deras kropp än ben/lår. Till exempel många kvinnor har öl-mage fast deras kropp ser "normal" ut i övrigt.

Citat:
Ja hon är något större, men inte out of proportion på något sätt.

Hon är ungefär 10-20 kilo tyngre.

Citat:
Du menar att medelklassen inte sätter sina ungar i särskola? Iofs, kan tänka mig att man anlitar en assistent för hemundervisning, men det finns så klart särskolor även för rika bratungar.

Jag läste IB.

Citat:
Mulliga. T.o.m jag som är väldigt kräsen och föredrar väldigt smala tjejer hade kunnat sätta säkert tre av dem.

Jag postade 11 bilder. Menar du att du inte skulle vilja ha sex med de andra 9?

Citat:
Vadå, är undersökningen på vilken storlek som är medel bland klädesplagg bara baserad på kvinnor under 35? Om det nu är size 12 som gäller så verkar det ju vara fullt gångbart i de flesta fall.

1) Nej men det är common knowledge att äldre kvinnor generellt är fetare än yngre.

2) Menar du att kvinnorna jag länkade till är "fullt gångbara"?

Citat:
Ja, inga problem.

Varför säger då 75% av männen att de vill ha sex med kvinnor som ser ut som i porr?

Citat:
ja, utan tvivel.

1) Om de ville ha sex är det inte logiskt att de skulle gå ner i vikt för att vara mer attraktiva och orka ha mer sex?

2) Om de ville ha sex med unga män är det inte logiskt att de skulle försöka se ut som det unga män föredrar alltså porr-tjejer?

Citat:
Nej.

Men om de är kåta varför ser de inte mer attraktiva ut?

Citat:
Ja jag vet inte, har man väldigt breda axlar eller fyllig byst i kombination med en väldigt smal midja så kan jag tänka mig att det blir problem att få på sig en tröja som utgår efter midjestorleken.

Man kan inte ha stor byst + smal midja om man inte har silikon-bröst.

Citat:
Fast så är det ju inte. Size 12 är helt okej, och beroende på kroppsform- fett/muskel-ratio så kommer de i värsta fall vara mulliga.

Size 12 är generellt ungefär 10 kilos övervikt.

Citat:
Nä, jag tror de flesta köper storlekar som passar.

Nope,

Citat:
Nearly half of women surveyed said they buy clothes which are too small
Only 38 per cent would ever let on they had gone up a dress size

Citat:
A new survey discovered that 48 per cent of women in fact have bought an item of clothing or lingerie that was one size too small as an incentive to slim down.

Citat:
Bra, då har vi kommit fram till att genomsnittskvinnan i Sverige inte är smällfet så som du sagt i början.

10-15 kilos övervikt generellt är definitionen av smäll-fet.

Citat:
Vi har inte gjort annat än att posta bilder, du har nog en ganska bra hum av hur en smal MILF ser ut.

Så du menar att det här, http://tinypic.com/view.php?pic=dmb3oo&s=6#.VLaAlnspHLU är den sortens MILF som män vill ha sex med? Hur går det ihop med att du säger att kvinnor som den här, http://41.media.tumblr.com/60471d2b10b9010d2c8c1d6f6d015961/tumblr_mt11j1cHlQ1qcl5svo1_500.jpg är sexuellt gångbara?

Citat:
Antagligen väldigt många. Som sagt 55-70% av kvinnorna i åldersgruppen 30-49 har ett normalt BMI på 19-25. Då får vi även ha i åtanke att att kanske 25% av dessa har BMI 24-25, 25% BMI 22-23, 25% BMI 20-21 och 25% BMI 19. Om vi fördelar det jämt då.

Som vi har konstaterat så är även kvinnorna i den övre gränsen av genomsnittet fullt gångbara, tänkt då resterande med BMI under 25? Lär ju finnas hur mycket MILFs som helst!

1) Du/ni har sett att ett "normalt BMI" generellt betyder 10-15 kilos övervikt.

2) En kvinna med ett lågt BMI kan fortfarande vara fet beroende på längd/muskel-massa.

3) Du/ni har sett att kvinnorna med ett "normalt BMI" motsvarar UK 12 i kläd-storlek alltså är 10+ kilo överviktiga, tycker du att 10+ kilos övervikt är "fullt gångbart"?

4) Det är generellt ingen skillnad på en kvinna med BMI 25 och en kvinna med BMI 20, de som skiljer är några cm i längd och/eller några kilo i vikt, same-same.

Citat:
Av de bilderna du postat nu så är många fullt gångbara, och med tanke på att de ligger i det övre skiktet av genomsnittet så ser prognosen god ut.

Kan du länka till de du tycker är fullt gångbara?

Citat:
Säkert 90%. En och annan kanske har dragit till med en rövarhistoria men överlag så verkar det högst rimligt.

Så du menar att,

a) Kvinnor som ser ut så här har velat ha sex med unga män?

b) Unga män har velat ha sex med kvinnor som de jag länkat till?

problemet med det är att kvinnor som ser ut så gör det för att de inte är intresserade av sex.
Citera
2015-01-15, 22:05
Medlem
Blev uppraggad av en milf runt 40 i tokyo när jag var 24, drog till ett love hotel, träffade henne på en bar.
Kändes väl ganska ok
Citera
2015-01-16, 00:51
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
1) Studien visar att 60% av brittiska kvinnor på 15-16 är feta om man räknar på midje-måttet. Vad tror du händer när de "utvecklar sina former"? De blir ännu fetare för fettet försvinner inte på något magiskt sätt.
De definierar aldrig fet, vi vet inte hur de ser ut. Midjemåttet växer de i när axlar, bröst och höfter växer.
Citat:
2) Nej smal-fet är smal + fet.
Ja och hur kan man vara smal och fet på samma gång?
Citat:
1) Du kan kalla det mullig om du vill men hon är fortfarande fet. Några kilo hit eller dit hade inte gjort någon skillnad du kan se att det krävdes 10 kilo för att göra skillnad.
Du postade en annan bild där bara 5 kilo gjorde skillnad. Varje kilo är viktigt när det gäller mulliga kvinnor.
Citat:
2) Vilka män gillar det? [url=http://www.cosmopolitan.com/lifestyle/videos/a20835/how-you-watch-porn-survey/?src=spr_TWITTER&spr_id=1440_45057208]Enligt den här undersökningen vill 75% av männen att deras sex-partners ska se ut som kvinnorna i porr. [/URL
Att man har en preferens betyder inte att man utesluter allt annat eller att man bara gillar en sak.
Citat:
1) Sätt den brevid min bild, http://img151.imagevenue.com/img.php?image=337625231_bl41_123_594lo.jpg
Hon hade bättre kropp än du.
Citat:
2) 75% av männen vill ha porr-tjejer som sex-partners.
Jaha, tror du män avstår från sex om de inte får ha sex med en porr-tjej?
Citat:
1) Hon låg 0.4 över gränsen. Om hon hade varit 5cm längre hade hon legat inom gränsen men det hade inte gjort någon skillnad för hennes utseende.

2) Menar du att kvinnor med 10-15 kilos övervikt är gångbara?
Det beror på hur du definierar övervikt. Ett BMI på 28.7-30.5 representerar en övervikt på 10-15 kilo, det är inte gångbart. Om du menar rent fettmässigt så beror det helt på hur fettet är fördelat och hur kroppsformen ser ut i helhet. Jag kan omöjligt säga att si och så här många kilon är gångbart och inte.
Citat:
Vad är det som syns tydligt? Du kan inte se något annat på deras kropp än ben/lår. Till exempel många kvinnor har öl-mage fast deras kropp ser "normal" ut i övrigt.
Du är synskadad.
Citat:
Hon är ungefär 10-20 kilo tyngre.
Hon såg helt okej ut.
Citat:
Jag postade 11 bilder. Menar du att du inte skulle vilja ha sex med de andra 9?
Jag gillar inte fett. Gemene man kommer dock inte ha i närheten av samma fettfobi som jag.
Citat:
1) Nej men det är common knowledge att äldre kvinnor generellt är fetare än yngre.
Det stämmer. Men vi vet inte hur det ligger till rent storleksmässigt. Vilken storlek som är genomsnittet för respektive åldersgrupp.
Citat:
2) Menar du att kvinnorna jag länkade till är "fullt gångbara"?
Size 12 verkar vara fullt gångbart.
Citat:
Varför säger då 75% av männen att de vill ha sex med kvinnor som ser ut som i porr?
Varför skulle de inte vilja det?
Citat:
1) Om de ville ha sex är det inte logiskt att de skulle gå ner i vikt för att vara mer attraktiva och orka ha mer sex?
Man kanske gillar både sex och sötsaker. Kvinnor får ju sex ändå, de behöver inte se ut på ett visst sätt då det alltid kommer finnas män som ställer upp. Många är lata med dålig disciplin, men det betyder inte att man ogillar sex. Alla som har lågstatusyrken ogillar inte pengar heller.
Citat:
2) Om de ville ha sex med unga män är det inte logiskt att de skulle försöka se ut som det unga män föredrar alltså porr-tjejer?
Det är väl lättare sagt än gjort. De får sex ändå så de behöver inte.
Citat:
Men om de är kåta varför ser de inte mer attraktiva ut?
Se ovan.
Citat:
Man kan inte ha stor byst + smal midja om man inte har silikon-bröst.
Dummaste jag hört.
Citat:
Size 12 är generellt ungefär 10 kilos övervikt.
Jaså? Det beror nog på hur fettet är fördelat i så fall.
Citat:
10-15 kilos övervikt generellt är definitionen av smäll-fet.
Uppenbarligen inte, menar du att de kvinnor jag länkade till sist är smällfeta? 10-15 kilos övervikt? De var alla size 12.
Citat:
Så du menar att det här, http://tinypic.com/view.php?pic=dmb3oo&s=6#.VLaAlnspHLU är den sortens MILF som män vill ha sex med? Hur går det ihop med att du säger att kvinnor som den här, http://41.media.tumblr.com/60471d2b10b9010d2c8c1d6f6d015961/tumblr_mt11j1cHlQ1qcl5svo1_500.jpg är sexuellt gångbara?
En MILF är en äldre kvinna med snygg kropp, hon behöver inte se ut exakt på något speciellt sätt. Vissa MILFs är smalare än andra.
Citat:
1) Du/ni har sett att ett "normalt BMI" generellt betyder 10-15 kilos övervikt.
Nej det har jag inte sett, när kom vi fram till det? För att de brittiska ungdomarna var överviktiga?
Citat:
2) En kvinna med ett lågt BMI kan fortfarande vara fet beroende på längd/muskel-massa

Ovanligt, kanske om hon ligger i den övre gränsen och är väldigt kort.
Citat:
3) Du/ni har sett att kvinnorna med ett "normalt BMI" motsvarar UK 12 i kläd-storlek alltså är 10+ kilo överviktiga, tycker du att 10+ kilos övervikt är "fullt gångbart"?
Ser de ut som de kvinnor jag länkade till sist samt några av de mulliga kvinnor du har länkat så är de fullt gångbara, ja.
Citat:
4) Det är generellt ingen skillnad på en kvinna med BMI 25 och en kvinna med BMI 20, de som skiljer är några cm i längd och/eller några kilo i vikt, same-same.
Ungefär 16 kilos skillnad. Du har själv postat bilder där bara 5 kilon gjorde ganska stor skillnad. Varje kilo gör skillnad på en kvinna som inte är smällfet.
Citat:
Så du menar att,

a) Kvinnor som ser ut så här har velat ha sex med unga män?
Ja.
Citat:
b) Unga män har velat ha sex med kvinnor som de jag länkat till?
Ja.
Citat:
problemet med det är att kvinnor som ser ut så gör det för att de inte är intresserade av sex.
Men ändå så har de sex.
Citera
2015-01-16, 09:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1)

Du menar att det finns "mängder med snygga brudar" som vill jobba inom vården istället för att gifta sig rikt, slippa jobba, få allt de vill ha?
Som jag skrev tidigare ditt skabbiga jävla elände. Att Du inte tycker att vissa kvinnor är snygga betyder ingenting för oss andra. Det som räknas för mig är vad jag själv tycker. Sen råkar det ju vara så att det inte finns ett oändligt antal rika män tillhands. Visst finns det golddiggers men alla är inte såna och många trivs faktiskt bra med att göra något annat på dagarna (exempelvis arbeta och göra rätt för sig) än att agera knulldocka åt något hårigt jävla äckel. Din sk logik har så många brister så det är helt uppenbart att du antingen trollar eller lider av autism. Du tar överhuvudtaget inte till dig vad någon skriver. Bara du får kabla ut dina dumheter så är du nöjd. Sen sågar du andra så fort vi skriver något som inte passar in i din skeva världsbild. Är det syftet med att delta här så tycker jag du kan dra åt helvete.

Citat:
Jag talar om erfarenheter av hur vanliga kvinnor ser ut.
De flickvänner jag haft har varit vältränade. En av dem har varit dansös och en annan har varit friidrottare. Inte på elitnivå men tävlandes i friidrott iaf. De tjejer jag träffat för ONS har varit smärta. Jag har precis som alla andra sett mängder med normala kvinnor. De flesta ser normala ut. I mitt jobb ingår dessutom att se kvinnor (och män) nakna eller delvis nakna i samband med att jag hjälper dem med intimhygien, sätter kateter, byter blöjor, lägger om sår etc.

Citat:
Jag call out folk som ljuger?
Vad är det för märklig jävla mix av svenska och engelska? Du får ju tro att jag ljuger hur mycket du vill men du ska inte gå ut och påstå att det är någon absolut sanning. JAG vet om jag ljuger, du gör det inte eftersom du inte känner mig. Folk med annat än hönsskit mellan öronen tar ändå inte dig på allvar så det spelar ingen roll vad du säger. Jag ljuger inte sen får du tro vad fan du vill ditt korkade skabbäckel.

Du använder ofta uttrycket smal-fet. Det finns inget sånt vedertaget uttryck i svenskan. Det är bara nån smörja som du har hittat på. Är man smal så är man smal. Är man fet är man inte smal. Däremot kan man vara kraftig, skitfet, extremt fet, trådsmal, atletisk, smärt, tanig, anorektisk/benrangel osv.
Senast redigerad av Cineasten 2015-01-16 kl. 09:17.
Citera
2015-01-16, 11:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De definierar aldrig fet, vi vet inte hur de ser ut. Midjemåttet växer de i när axlar, bröst och höfter växer.

Här är en länk till studien, titta på tabellen på sidan 16 så kan du se att de 15-16 åriga tjejerna i snitt hade ett midje-mått på 78.2 cm. För referens jag är 66 cm. En UK 12 är ungefär 73-74 cm. 78 cm är i princip UK 14. Det här är några 18 åriga UK 14,

http://41.media.tumblr.com/3ec2ddb782bbafe8467bfe30ffaeeeeb/tumblr_mutcwwtRtE1qcl5svo1_500.jpg

http://41.media.tumblr.com/tumblr_m84horXBqJ1qcl5svo1_500.jpg

http://40.media.tumblr.com/tumblr_lxlq5tQ58p1qcl5svo1_r1_500.jpg

Här är fler UK 14,

http://40.media.tumblr.com/02c3754dcd853ca99b32d12ea2a773f1/tumblr_mmy62xlEMO1qcl5svo1_500.jpg

http://40.media.tumblr.com/tumblr_lurgdzNjaO1qcl5svo1_r1_500.png

http://41.media.tumblr.com/tumblr_lr5s56423q1qcl5svo1_r1_500.jpg

http://41.media.tumblr.com/tumblr_lpoj5zTlen1qcl5svo1_r1_400.jpg

Notera att det här är representativt för 60% av 16 åriga tjejer.

Av ungefär 12 tjejer i min gymnasie-klass (jag räknar inte in mig själv, det skulle varit 13 med mig) såg 10 ut så här (alla bilderna). Jämför med MILFen du postade, http://tinypic.com/view.php?pic=dmb3oo&s=6#.VLaAlnspHLU i min gymnasie-klass fanns det 2 tjejer som var just under henne (lite mer kropps-fett, sämre definition, smala men inte sexually appealing), så som hon ser ut nu skulle hon ha varit snyggast i min gymnasie-klass. Hennes utseende finns i princip inte bland tonårs-tjejer så hur vanligt tror du att det är bland kvinnor på 35-50? Du kommer antagligen aldrig att träffa en kvinna som ser ut så IRL, du måste titta på porr för att se en.

Citat:
Ja och hur kan man vara smal och fet på samma gång?

Man har fett jämt distribuerat äver hela kroppen, kanske också en liten mage eller love-handles, men man är inte smäll-fet.

Citat:
Du postade en annan bild där bara 5 kilo gjorde skillnad. Varje kilo är viktigt när det gäller mulliga kvinnor.

Det beror på hur kvinnan ser ut från början, om hon ser ut som mig kan hon ha upp till 4 kilo extra det kommer se bra ut ändå. Om kvinnan är fet från början så kommer varje kilo att göra henne fetare och fulare. En fet eller smal-fet kvinna måste gå ner 10 kilo för att det ska göra någon skillnad.

Citat:
Att man har en preferens betyder inte att man utesluter allt annat eller att man bara gillar en sak.

Jämför med en vanlig 4a typ Tori Black,

http://assets1.ignimgs.com/2011/04/05/tori-black-20110405114233966-3426837.jpg

vs

http://41.media.tumblr.com/60471d2b10b9010d2c8c1d6f6d015961/tumblr_mt11j1cHlQ1qcl5svo1_500.jpg

är det någon man på 18-25 som fortfarande har en preferens för kvinnor på 35+ som är UK 12?

Citat:
Jaha, tror du män avstår från sex om de inte får ha sex med en porr-tjej?

Nej men det betyder inte att de har en preferens eller tänder på feta tanter.

Citat:
Det beror på hur du definierar övervikt. Ett BMI på 28.7-30.5 representerar en övervikt på 10-15 kilo, det är inte gångbart. Om du menar rent fettmässigt så beror det helt på hur fettet är fördelat och hur kroppsformen ser ut i helhet. Jag kan omöjligt säga att si och så här många kilon är gångbart och inte.

Medel-kvinnan i Sverige är 166 cm/67 kilo, jag har länkat till flera kvinnor som ser ut ungefär så, du kan se att det är ungefär 10 kilo övervikt i genomsnitt.

Citat:
Hon såg helt okej ut.

Hon är ungefär UK 14. Gå titta på bilderna jag länkat av kvinnor som är UK 14 och se om du fortfarande tycker att det är "helt OK".

Citat:
Det stämmer. Men vi vet inte hur det ligger till rent storleksmässigt. Vilken storlek som är genomsnittet för respektive åldersgrupp.

Om UK 12 är genomsnittet i Sverige kan du räkna med att UK 14 är genomsnittet för kvinnor på 35+ eller i alla fall 40+ du kan se det genom att helt enkelt titta på MILFs du ser på stan.

Citat:
Size 12 verkar vara fullt gångbart.

Lol. Det där är foto-modeller som är a) ovanligt långa typ 180 cm eller mer b) har kraftig ben-stomme c) har väldigt bra fett-fördelning d) det är pro-foton,

- https://mathspig.files.wordpress.com/2010/01/mc2a.jpg hon är väldigt, väldigt lång och har extra fett det är därför hon kan se bra ut i UK 12.

- http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/59/cf/94/59cf94f76ff6e7c9dec3c011a41bb578.jpg de har lagt skuggor på henne för att dölja hennes fett.

- http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/b0/98/9f/b0989f7c3d82689069ec0cf32d1618e8.jpg overexposure + B&W. Lol.

- http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/12/9b/4c/129b4ceb669514f6b261da6c78912a9b.jpg overexposure + hon är också väldigt lång du kan se det på hennes ben-struktur.

- http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/39/19/d8/3919d8fbe62384708bea9e7311d24790.jpg hon har kläder.

- Titta på Tara Lynn (hon är typ UK 16-18), här kan du se att hon är större än en gris, http://images.vogue.it/imgs/galleries/vogue-curvy/glam-curvy/001190/hires-699781-tl31-org48-rs-x-500-188964_0x440.jpg men de kan ändå få en bikini-shot att se bra ut, http://4.bp.blogspot.com/-Pkaz94vUVEQ/TptJ4fSmQ6I/AAAAAAAABXk/UV5EOcA-sC8/s1600/tara_lynn_012a.jpg bra ljus, filter, rätt kläder, styling/smink.

En vanlig UK 12 kommer inte att se ut som foto-modellerna.

Citat:
Varför skulle de inte vilja det?

Om de gillade MILFs skulle de säga att de ville ha sex med feta tanter.

Citat:
Man kanske gillar både sex och sötsaker. Kvinnor får ju sex ändå, de behöver inte se ut på ett visst sätt då det alltid kommer finnas män som ställer upp. Många är lata med dålig disciplin, men det betyder inte att man ogillar sex. Alla som har lågstatusyrken ogillar inte pengar heller.

Men för att orka ha sex måste man ha uthållighet annars kommer du bara orka typ 5 minuter. Till exempel titta på benen på en UK 14, hur länge tror du de kommer orka hålla sina ben uppe? Bara en sån sak.

Citat:
Dummaste jag hört.

För att ha stora bröst måste man vara stor på resten av kroppen också, för att för att ha stora bröst måste man ha mycket fett i dem, man kan inte bara ha fett i brösten, man måste ha fett på hela kroppen. Ju större bröst desto fetare kropp.

Citat:
Jaså? Det beror nog på hur fettet är fördelat i så fall.

De enda kvinnor som har bra fett-fördelning är foto-modeller det är därför de blir foto-modeller från första början. Vanliga kvinnor har fruktansvärd fett-fördelning till exempel det mesta kommer främst på magen, sen på låren, sen på rumpan och brösten. Så du har kombinationer som,

- smal kropp + fet mage.

- små bröst + enorma lår

- liten rumpa + stor mage och bröst

- proportionerlig kropp + stora lovehandles

- smal över-kropp + elefant-ben.

Det är bara några exempel allt det här är mycket vanligt bland MILFs.

Citat:
Uppenbarligen inte, menar du att de kvinnor jag länkade till sist är smällfeta? 10-15 kilos övervikt? De var alla size 12.

Det är därför du alltid måste använda en benchmark att jämföra kvinnorna mot, sätt de kvinnorna brevid Tori Black, http://assets1.ignimgs.com/2011/04/05/tori-black-20110405114233966-3426837.jpg hur ser de ut då?

Citat:
En MILF är en äldre kvinna med snygg kropp, hon behöver inte se ut exakt på något speciellt sätt. Vissa MILFs är smalare än andra.

Exempel?

Citat:
Nej det har jag inte sett, när kom vi fram till det? För att de brittiska ungdomarna var överviktiga?

Jag har postat bilder på kvinnor som är 160-170 cm och 60-70 kilo, gå tillbaka och titta på hur de ser ut, de är ungefär 10 kilo överviktiga.

Citat:
Ovanligt, kanske om hon ligger i den övre gränsen och är väldigt kort.

Titta på den brittiska studien, det vara bara 11% av flickorna som var feta enligt BMI, men 60% som var feta enligt midje-måttet.

Citat:
Ja.

Det här är kvinnors ideal för vad som är sexigt, http://www.tomcorsonknowles.com/blog/wp-content/uploads/2012/10/Gisele-Bundchen.jpg Om en kvinna inte ser ut så här så är hon inte intresserad av sex, det är liksom en signal.

Citat:
Ja.

Alla män har runkat till kvinnorna i det här inlägget eller dylikt, (FB) 7or, 8or, 9or, 10or. vad avgör? titta nu på kvinnorna som är size 12, ingen kommer vilja sjunka så lågt när de har sett kvinnor som är top 10%

Citat:
Men ändå så har de sex.

Titta på statistiken, http://www.kinseyinstitute.org/resources/FAQ.html#frequency du kan se att ungefär 75% av MILFs har sex högst 1/vecka. Indikerar det att kvinnor på 35+ är "kåta"?
Senast redigerad av Babianen 2015-01-16 kl. 12:12.
Citera
2015-01-16, 11:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Som jag skrev tidigare ditt skabbiga jävla elände. Att Du inte tycker att vissa kvinnor är snygga betyder ingenting för oss andra. Det som räknas för mig är vad jag själv tycker. Sen råkar det ju vara så att det inte finns ett oändligt antal rika män tillhands. Visst finns det golddiggers men alla är inte såna och många trivs faktiskt bra med att göra något annat på dagarna (exempelvis arbeta och göra rätt för sig) än att agera knulldocka åt något hårigt jävla äckel. Din sk logik har så många brister så det är helt uppenbart att du antingen trollar eller lider av autism. Du tar överhuvudtaget inte till dig vad någon skriver. Bara du får kabla ut dina dumheter så är du nöjd. Sen sågar du andra så fort vi skriver något som inte passar in i din skeva världsbild. Är det syftet med att delta här så tycker jag du kan dra åt helvete.

1) Titta på kvinnorna som är UK 12 som jag har länkat till, så ser den genomsnittliga kvinnan/MILFen ut. Om män tyckte att det var snyggt då skulle sådana kvinnor vara vanliga i porr/lad-mags/page 3. Men de flesta män har aldrig sett en MILF i verkligheten så de tror att de får typ Silvia Saint, kanske med några kilo extra, men i verkligheten får de det här, http://z.cdn-expressen.se/images/1e/18/1e18e285faf155b1e48eb2831ab1c07c/645@70.jpg. En man på 18-25, som har sett porr, kommer inte vilja ha sex med kvinnor som ser ut så här.

2) Det finns mycket fler rika män än det finns snygga kvinnor.

3) Att vara trofé-hustru är ett legit arbete det motiverar män att jobba hårt och tjäna pengar.

Citat:
De flickvänner jag haft har varit vältränade. En av dem har varit dansös och en annan har varit friidrottare. Inte på elitnivå men tävlandes i friidrott iaf. De tjejer jag träffat för ONS har varit smärta. Jag har precis som alla andra sett mängder med normala kvinnor. De flesta ser normala ut. I mitt jobb ingår dessutom att se kvinnor (och män) nakna eller delvis nakna i samband med att jag hjälper dem med intimhygien, sätter kateter, byter blöjor, lägger om sår etc.

Då borde du veta att det jag säger/länkar till stämmer.
Citera
2015-01-16, 17:32
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Här är en länk till studien, titta på tabellen på sidan 16 så kan du se att de 15-16 åriga tjejerna i snitt hade ett midje-mått på 78.2 cm. För referens jag är 66 cm. En UK 12 är ungefär 73-74 cm. 78 cm är i princip UK 14. Det här är några 18 åriga UK 14,

http://41.media.tumblr.com/3ec2ddb782bbafe8467bfe30ffaeeeeb/tumblr_mutcwwtRtE1qcl5svo1_500.jpg

http://41.media.tumblr.com/tumblr_m84horXBqJ1qcl5svo1_500.jpg

http://40.media.tumblr.com/tumblr_lxlq5tQ58p1qcl5svo1_r1_500.jpg

Här är fler UK 14,

http://40.media.tumblr.com/02c3754dcd853ca99b32d12ea2a773f1/tumblr_mmy62xlEMO1qcl5svo1_500.jpg

http://40.media.tumblr.com/tumblr_lurgdzNjaO1qcl5svo1_r1_500.png

http://41.media.tumblr.com/tumblr_lr5s56423q1qcl5svo1_r1_500.jpg

http://41.media.tumblr.com/tumblr_lpoj5zTlen1qcl5svo1_r1_400.jpg

Notera att det här är representativt för 60% av 16 åriga tjejer.
Kan du gå in på http://www.mybodygallery.com, plocka fram bilder på kvinnor med lågt/normalt BMI som ser smällfeta ut? Det är ju "vanliga" kvinnor som lägger upp bilder där, och uppenbarligen så är det "vanligt" att man ser smällfet ut med ett lågt/normalt BMI.
Citat:
Av ungefär 12 tjejer i min gymnasie-klass (jag räknar inte in mig själv, det skulle varit 13 med mig) såg 10 ut så här (alla bilderna). Jämför med MILFen du postade, http://tinypic.com/view.php?pic=dmb3oo&s=6#.VLaAlnspHLU i min gymnasie-klass fanns det 2 tjejer som var just under henne (lite mer kropps-fett, sämre definition, smala men inte sexually appealing), så som hon ser ut nu skulle hon ha varit snyggast i min gymnasie-klass. Hennes utseende finns i princip inte bland tonårs-tjejer så hur vanligt tror du att det är bland kvinnor på 35-50? Du kommer antagligen aldrig att träffa en kvinna som ser ut så IRL, du måste titta på porr för att se en.
Vi har uppenbarligen inte samma erfarenheter.
Citat:
Jämför med en vanlig 4a typ Tori Black,

http://assets1.ignimgs.com/2011/04/05/tori-black-20110405114233966-3426837.jpg

vs

http://41.media.tumblr.com/60471d2b10b9010d2c8c1d6f6d015961/tumblr_mt11j1cHlQ1qcl5svo1_500.jpg

är det någon man på 18-25 som fortfarande har en preferens för kvinnor på 35+ som är UK 12?
Vem har sagt att size 12 är "preferens"?
Citat:
Nej men det betyder inte att de har en preferens eller tänder på feta tanter.
Det där är inte en "fet tant". Inte ens om hon varit en tant så skulle hennes kropp klassas som fet. Även om det bara är kanske 15% som har det som "preferens" så lovar jag att det är fullt gångbart för 95% av alla män.
Citat:
Medel-kvinnan i Sverige är 166 cm/67 kilo, jag har länkat till flera kvinnor som ser ut ungefär så, du kan se att det är ungefär 10 kilo övervikt i genomsnitt.
Sådär menar du? Tror du män kommer avvisa dessa kvinnor?
Citat:
Om UK 12 är genomsnittet i Sverige kan du räkna med att UK 14 är genomsnittet för kvinnor på 35+ eller i alla fall 40+ du kan se det genom att helt enkelt titta på MILFs du ser på stan.
Eller så är size 14 genomsnittet för kvinnor 49+. Känns meningslöst att spekulera.
Citat:
Lol. Det där är foto-modeller som är a) ovanligt långa typ 180 cm eller mer b) har kraftig ben-stomme c) har väldigt bra fett-fördelning d) det är pro-foton,

- https://mathspig.files.wordpress.com/2010/01/mc2a.jpg hon är väldigt, väldigt lång och har extra fett det är därför hon kan se bra ut i UK 12.

- http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/59/cf/94/59cf94f76ff6e7c9dec3c011a41bb578.jpg de har lagt skuggor på henne för att dölja hennes fett.

- http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/b0/98/9f/b0989f7c3d82689069ec0cf32d1618e8.jpg overexposure + B&W. Lol.

- http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/12/9b/4c/129b4ceb669514f6b261da6c78912a9b.jpg overexposure + hon är också väldigt lång du kan se det på hennes ben-struktur.

- http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/39/19/d8/3919d8fbe62384708bea9e7311d24790.jpg hon har kläder.

- Titta på Tara Lynn (hon är typ UK 16-18), här kan du se att hon är större än en gris, http://images.vogue.it/imgs/galleries/vogue-curvy/glam-curvy/001190/hires-699781-tl31-org48-rs-x-500-188964_0x440.jpg men de kan ändå få en bikini-shot att se bra ut, http://4.bp.blogspot.com/-Pkaz94vUVEQ/TptJ4fSmQ6I/AAAAAAAABXk/UV5EOcA-sC8/s1600/tara_lynn_012a.jpg bra ljus, filter, rätt kläder, styling/smink.

En vanlig UK 12 kommer inte att se ut som foto-modellerna.

Varför skulle det vara ont om kvinnor med bra gener? Dvs bra benstomme och fettfördelning.
Citat:
Men för att orka ha sex måste man ha uthållighet annars kommer du bara orka typ 5 minuter. Till exempel titta på benen på en UK 14, hur länge tror du de kommer orka hålla sina ben uppe? Bara en sån sak.
Uthållighet och muskeluppbyggnad är två helt skilda saker.
Citat:
De enda kvinnor som har bra fett-fördelning är foto-modeller det är därför de blir foto-modeller från första början. Vanliga kvinnor har fruktansvärd fett-fördelning till exempel det mesta kommer främst på magen, sen på låren, sen på rumpan och brösten. Så du har kombinationer som,

- smal kropp + fet mage.

- små bröst + enorma lår

- liten rumpa + stor mage och bröst

- proportionerlig kropp + stora lovehandles

- smal över-kropp + elefant-ben.

Det är bara några exempel allt det här är mycket vanligt bland MILFs.

Varför skulle det vara så? Alla som har bra kropp blir inte automatiskt fotomodeller, det krävs mer än så.
Citat:
Det är därför du alltid måste använda en benchmark att jämföra kvinnorna mot, sätt de kvinnorna brevid Tori Black, http://assets1.ignimgs.com/2011/04/05/tori-black-20110405114233966-3426837.jpg hur ser de ut då?
Varje kropp är unik, man kan inte jämföra på det sättet. Du tror t.ex att du har en snygg kropp bara för att du ligger närmre "benchmars", men i verkligheten ser du ut som fan. Man måste bedöma varje kropp för sig.
Citat:
Exempel?
Det spelar ingen roll vad jag postar, du kommer bara säga "top10, top20 blablabla".
Citat:
Det här är kvinnors ideal för vad som är sexigt, http://www.tomcorsonknowles.com/blog/wp-content/uploads/2012/10/Gisele-Bundchen.jpg Om en kvinna inte ser ut så här så är hon inte intresserad av sex, det är liksom en signal.
Kul att du har fantasi i alla fall.
Citat:
Alla män har runkat till kvinnorna i det här inlägget eller dylikt, (FB) 7or, 8or, 9or, 10or. vad avgör? titta nu på kvinnorna som är size 12, ingen kommer vilja sjunka så lågt när de har sett kvinnor som är top 10%
Tror du på fullt allvar att män hellre sitter hemma och runkar till porr än att ha sex med riktiga kvinnor? Jag börjar mer och mer tro att du är en mupp som sitter på ett gruppboende med alldeles för mycket internettid. Du kan uppenbarligen aldrig ha varit ute i ett normalt sällskap eller umgåtts med normala människor.
Citat:
Titta på statistiken, http://www.kinseyinstitute.org/resources/FAQ.html#frequency du kan se att ungefär 75% av MILFs har sex högst 1/vecka. Indikerar det att kvinnor på 35+ är "kåta"?
Ett one night stand varje lördag med andra ord? Känns ganska slampigt för min del.
Citera
2015-01-16, 19:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kan du gå in på http://www.mybodygallery.com, plocka fram bilder på kvinnor med lågt/normalt BMI som ser smällfeta ut? Det är ju "vanliga" kvinnor som lägger upp bilder där, och uppenbarligen så är det "vanligt" att man ser smällfet ut med ett lågt/normalt BMI.

OK. Här är några exempel,

Citat:
Vi har uppenbarligen inte samma erfarenheter.

Det är för att du inte bytte om i kvinnornas omklädnings-rum på gymnasiet.

Citat:
Vem har sagt att size 12 är "preferens"?

Det måste vara det för att sex mellan en äldre kvinna och en yngre man ska hända, annars kommer mannen att jaga kvinnor i sin egen ålder som är snyggare.

Citat:
Det där är inte en "fet tant". Inte ens om hon varit en tant så skulle hennes kropp klassas som fet. Även om det bara är kanske 15% som har det som "preferens" så lovar jag att det är fullt gångbart för 95% av alla män.

1) Hon är fet och ser ut som en tant, vad mer krävs det för att hon ska vara en fet tant enligt dig?

2) Män som är 18-25 har alternativet att ragga på kvinnor 18-25, då är det inte gångbart längre med en kvinna som är 35+ och ser ut så där.

Citat:
Sådär menar du? Tror du män kommer avvisa dessa kvinnor?

1) Ja det är medel-utseende.

2) Ja självklart. Jag tror att många män är villiga att ha sex med sådana kvinnor i teorin men jag tror att de flesta inte skulle göra det i verkligheten speciellt inte om mannen var 18-25 och kvinnan var 35+.

Citat:
Eller så är size 14 genomsnittet för kvinnor 49+. Känns meningslöst att spekulera.

Du behöver inte spekulera du kan se själv, titta på bilderna av kvinnor som är size 12/14 och gå ut och titta på MILFs på stan och se vilken storlek de passar in på, du kommer se att 14 är en vanlig storlek för äldre kvinnor.

Citat:
Varför skulle det vara ont om kvinnor med bra gener? Dvs bra benstomme och fettfördelning.

För att annars skulle vanliga kvinnor se ut som plus-size models? Tycker du att bilderna på vanliga kvinnor du länkade till liknar modell-bilderna du postade tidigare?

Citat:

Uthållighet och muskeluppbyggnad är två helt skilda saker.

Nej? Om man inte har bra muskel/vikt ratio så orkar man inget.

Citat:
Varför skulle det vara så? Alla som har bra kropp blir inte automatiskt fotomodeller, det krävs mer än så.

1) För att a) 90% av kvinnorna har dålig kropps-form b) de tränar inte för att fixa det.

2) Jag talar om kvinnor som är plus-size models, det är feta kvinnor som är långa och har bra fett-fördelning, vanliga feta kvinnor ser inte ut så.

Citat:
Varje kropp är unik, man kan inte jämföra på det sättet. Du tror t.ex att du har en snygg kropp bara för att du ligger närmre "benchmars", men i verkligheten ser du ut som fan. Man måste bedöma varje kropp för sig.

Nej sluta White Knighta, du kan få vilken kvinna som helst att se bra ut om hon är ensam i bilden, du måste jämföra henne med en snygg kvinna för att kunna bedöma henne, här är ett exempel, http://thecurvyfashionista.com/wp-content/uploads/2012/08/Fullscreen-capture-882012-82544-AM.jpg den feta kvinnan är UK 16 hon ser helt OK ut på bilden till höger, hon är ett monster på bilden till vänster.

Citat:
Det spelar ingen roll vad jag postar, du kommer bara säga "top10, top20 blablabla".

Ett av mina argument i tråden är att MILFs i verkligheten inte ser ut som MILFs i porr/media/tv/film/mäns fantasier. Om man vet att MILFs i verkligheten är feta tanter då vet man a) ingen sådan kvinna är intresserad av sex med män på 18-25 b) män på 18-25 är inte intresserade av sex med sådana kvinnor. Titta på den här videon, http://xxxbunker.com/12153594#!/1421433181390V6954581 nu tänk dig någon size 12 MILF i videon istället för Silvia är du fortfarande sugen?

Citat:
Tror du på fullt allvar att män hellre sitter hemma och runkar till porr än att ha sex med riktiga kvinnor? Jag börjar mer och mer tro att du är en mupp som sitter på ett gruppboende med alldeles för mycket internettid. Du kan uppenbarligen aldrig ha varit ute i ett normalt sällskap eller umgåtts med normala människor.

Ja självklart att män säger en massa saker på Internet betyder inte att de går ut och har sex med fetton i verkligheten, jag har haft en fet kompis som jag har varit på nattklubb, events, sociala saker med, ingen man var intresserad av henne trots att hon var desperat.

Citat:
Ett one night stand varje lördag med andra ord? Känns ganska slampigt för min del.

Den siffran är för gifta kvinnor, titta på singel-kvinnor 30-39,

- 0 sex under året, 72.3%.
- några gånger per år till 1/månad, 10.7%.
- några gånger per månad till 1/vecka, 12.5%.
- 2-3/vecka, 4.5%.
- 4+ gånger per vecka, 0%.

Så du kan se att 72% av singel-MILFs 30-39 har sex 0 gånger/år, det är i princip samma siffra för kvinnor 40-49.
Citera
2015-01-16, 20:51
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
OK. Här är några exempel,

Smällfeta alltså? Om det är så en smällfet kvinna ser ut så är prognosen god. Underbart att vara man i Sverige alltså. Var och varannan kvinna man stöter på är med andra ord en MILF.
Citat:
Det är för att du inte bytte om i kvinnornas omklädnings-rum på gymnasiet.
Du tror aldrig vi hade bad i skolan?
Citat:
Det måste vara det för att sex mellan en äldre kvinna och en yngre man ska hända, annars kommer mannen att jaga kvinnor i sin egen ålder som är snyggare.
Enligt dig så är ju de smala kvinnorna redan upptagna så jag ser inte problemet. De här medelkvinnorna är ju mer än gångbara så.
Citat:
1) Hon är fet och ser ut som en tant, vad mer krävs det för att hon ska vara en fet tant enligt dig?

Om det är så en fet tant ser ut så kan jag med gott samvete säga att män gillar feta tanter.
Citat:
2) Män som är 18-25 har alternativet att ragga på kvinnor 18-25, då är det inte gångbart längre med en kvinna som är 35+ och ser ut så där.
Det handlar om att man vill ha nya erfarenheter. Eftersom medelkvinnan har en väldigt bra kropp så blir det ingen uppoffring.
Citat:
1) Ja det är medel-utseende.

2) Ja självklart. Jag tror att många män är villiga att ha sex med sådana kvinnor i teorin men jag tror att de flesta inte skulle göra det i verkligheten speciellt inte om mannen var 18-25 och kvinnan var 35+.
Du måste ge dig ut i verkligheten. Män har sex med kvinnor som är betydligt fetare och fulare än så där.
Citat:
För att annars skulle vanliga kvinnor se ut som plus-size models? Tycker du att bilderna på vanliga kvinnor du länkade till liknar modell-bilderna du postade tidigare?
Handlar mest om detaljer.
Citat:
Nej? Om man inte har bra muskel/vikt ratio så orkar man inget.
Du tror alltså inte att en sumobrottare har stamina, bara för att han är fet?
Citat:
1) För att a) 90% av kvinnorna har dålig kropps-form b) de tränar inte för att fixa det.
Det är inte min erfarenhet.
Citat:
Nej sluta White Knighta, du kan få vilken kvinna som helst att se bra ut om hon är ensam i bilden, du måste jämföra henne med en snygg kvinna för att kunna bedöma henne, här är ett exempel, http://thecurvyfashionista.com/wp-content/uploads/2012/08/Fullscreen-capture-882012-82544-AM.jpg den feta kvinnan är UK 16 hon ser helt OK ut på bilden till höger, hon är ett monster på bilden till vänster.
Det handlar om helheten. Din slappa hud och konstiga linjer, då kommer du inte undan med att vara smal. För att ha ett BMI på 19 eller vad det nu var så tycker jag att du rent av har en dålig kropp. Jämför din kropp med kvinnor inom samma BMI.
Du ser ut som en slapp gammal kärring i jämförelse.
Citat:
Ett av mina argument i tråden är att MILFs i verkligheten inte ser ut som MILFs i porr/media/tv/film/mäns fantasier. Om man vet att MILFs i verkligheten är feta tanter då vet man a) ingen sådan kvinna är intresserad av sex med män på 18-25 b) män på 18-25 är inte intresserade av sex med sådana kvinnor. Titta på den här videon, http://xxxbunker.com/12153594#!/1421433181390V6954581 nu tänk dig någon size 12 MILF i videon istället för Silvia är du fortfarande sugen?
Om MILFs ser ut så som vi kommit fram till att medelkvinnan ser ut så betvivlar jag inte ett dugg att fenomenet ung man + äldre kvinna existerar.
Citat:
Ja självklart att män säger en massa saker på Internet betyder inte att de går ut och har sex med fetton i verkligheten, jag har haft en fet kompis som jag har varit på nattklubb, events, sociala saker med, ingen man var intresserad av henne trots att hon var desperat.
Jag betvivlar faktiskt att du någonsin har varit på en krog öht. Var jag än går så ser jag män som drar runt på fula kvinnor. Jag kan inte ens räkna hur många gånger jag hamnat i samma rum där en polare rullar runt med en fet ful kvinna. Och då menar jag inte medelkvinnor, utan betydligt värre.
Citat:
Den siffran är för gifta kvinnor, titta på singel-kvinnor 30-39,

- 0 sex under året, 72.3%.
- några gånger per år till 1/månad, 10.7%.
- några gånger per månad till 1/vecka, 12.5%.
- 2-3/vecka, 4.5%.
- 4+ gånger per vecka, 0%.

Så du kan se att 72% av singel-MILFs 30-39 har sex 0 gånger/år, det är i princip samma siffra för kvinnor 40-49.
Intressant, men det betyder dock inte att fenomenet inte existerar, om än i liten grad. Rent befolkningsmässigt så finns det inte så många bögar och pedofiler heller, konstigt nog hittar man massa pedofiler på t.ex Flashback, och irl så finns det också bögar överallt. Det är alltså inte alls omöjligt att det kan dyka upp personer på Flashback och dela med sig av MILF berättelser, speciellt inte när medelsnittskvinnan ser så pass bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in