2015-01-16, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Ja men vad fan postar du i rehab för???

varför inte?
Citera
2015-01-16, 15:08
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
varför inte?
Därför att i rehab försöker vi sluta med droger. Om du inte tycker CB är en drog, håll dig i CB-forumet.
Citera
2015-01-16, 15:42
Avslutad
Det är en väldigt befriande känsla att kasta bort sina droger när man känner att suget styr en. 1-0 till mig liksom!
Citera
2015-01-16, 16:27
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackconditioner
Du kan trycka upp ett gram analt du blir hög som fan plus att detta är olika ledningar i kroppen som inte upptas i urinet. Du blir hög som fan brukar bäst funka med hasch. Polaren kör så hela tiden men kranen hade bara grönt en dag och polaren hade själv urinprov under tillfället så gör han alltid.

Pröva du blir hög som fan posta en bild också sen.
Peace
De där är fan najs...
Citera
2015-01-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det är en väldigt befriande känsla att kasta bort sina droger när man känner att suget styr en. 1-0 till mig liksom!

Vet inte aldrig gjort det, vill mest härda ut. Varit ren från och till i 3månader nu tagit 3 återfall sedan oktober har rökt dagligen i 8år .. dagligen.

Som mest .... standard var väl mellan 5-20g om dagen sista året kom jag dock ner på 1g om dagen.

Har sålt själv under hela perioden, känns skönt att ha lämnat det hela bakom sig.

Tycker dock fortfarande att det är så jävla nice att ta 1 och koppla av. Anser inte att cannabis är en drog så länge man inte missbrukar den.

Har sånt jävla problem med att koppla av utan, är rätt stel till vardags varit med om mycket skit under mina 8år i drogernas värld.
Citera
2015-01-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilSmokey
De där är fan najs...

Okej, prega upp en 10a i sketan
Citera
2015-01-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackconditioner
Du kan trycka upp ett gram analt du blir hög som fan plus att detta är olika ledningar i kroppen som inte upptas i urinet. Du blir hög som fan brukar bäst funka med hasch. Polaren kör så hela tiden men kranen hade bara grönt en dag och polaren hade själv urinprov under tillfället så gör han alltid.

Pröva du blir hög som fan posta en bild också sen.
Peace

"Du blir hög som fan" med i 3/4 meningar
Citera
2015-01-16, 16:44
Bannlyst
tycker cannabis suget går över efter ett halvår ofta folk som tycker sig ha cannabis sug har egentligen sug efter andra droger alkohol knappar cigaretter var helt drogfri från allt ett halvår så går det över.
Citera
2015-01-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
tycker cannabis suget går över efter ett halvår ofta folk som tycker sig ha cannabis sug har egentligen sug efter andra droger alkohol knappar cigaretter var helt drogfri från allt ett halvår så går det över.

Har gått på så många droger så jag vet inte längra men är mest ute efter kicken att försvinna. Jonk har jag aldrig gillat men benz gillade jag, kan dock säga nej om någon bjuder men inte cannabis,

My drug off choice i vått och torrt.
Citera
2015-01-16, 16:53
Medlem
Har gått på så många droger så jag vet inte längra men är mest ute efter kicken att försvinna. Jonk har jag aldrig gillat men benz gillade jag, kan dock säga nej om någon bjuder men inte cannabis,
Aldrig varit ren så pass länge som 6 månader så vet inte riktigt kanske något jag borde testa.

Dock svårt att bryta ett mönster efter 8år.

Tycker att om jag kunde få ner det till 1gång/ månad i 6månader eller något så kanske jag kan trappa ner det därifrån.
Någonstans kommer ju suget efter droger det kommer ju inte av sig självt. Folk som går program skall ju oftast hitta den orsaken.

Hur brukar dom gå till väga?
Citera
2015-01-16, 17:15
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Okej, prega upp en 10a i sketan
Räcker med en femma
Citera
2015-01-16, 17:53
Medlem