Citat:
Ursprungligen postat av
m4tt145
Bara jag som ser på hockeykväll? SVT runkar över att Örebro ständigt fyller sin hall. Ord som "publiklaget" och dylikt används. Man har en jävla lada som tar in 5200. Varför hetsar dom upp sig över detta?
Ingen aning, det där har blivit så jäkla överdrivet och något som alla bara hakar på.
Sen fick Hockeykväll lite kritik förra veckan för att man knappt ägnade någon tid alls till Örebro som hade vunnit borta mot Frölunda (om det stämmer vet jag ej då jag slutade kolla på skiten för länge sen). SVT höll tydligen med och kände väl att man behövde bre på lite extra om Örebro den här veckan istället.
Sitter förövrigt fortfarande och mår lite illa efter kvällens förlust. Trots att den var så jäkla väntad. Det ligger nog något i att vi får ta mycket skott utifrån, och att vi har svårt att komma in på Leksands kasse. Men det går inte heller att komma ifrån att vi har fem-sex ramträffar och att det studsar helt jävla rätt för Leksand i vartenda möte.
Nu är vi snart nere på play-in plats. Bara hoppas att det stannar där.
Till sist vill jag bara säga att jag börjar avsky Wikegård mer och mer. En person som förr faktiskt var jävligt skön.