2015-01-15, 21:26
Medlem
MettaFocks avatar
Susanna som var med förra året känns så himla lik Sigrid. Lite.. Sensuell(?) liksom. Existensiell. Filip är grym, jag hoppas han vinner. Jag stör mig som sjutton på stockholmarens "lixom" efter varje mening. Hoppas han åker ut snarast.
Citera
2015-01-15, 21:36
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14452995.ab

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jodå, visst är det så. Mycket är så tillrättalagt. Tänk bara på de där intervjuerna som klipps in här och där och som stämmer så bra tidsmässigt trots att det bevisligen inte stämmer med verkligheten.

Läste något reportage för något år sedan om hur det gick till bakom kulisserna och om att juryn smakade på kalla rätter och även att deltagarna lagade rätterna två gånger ibland för att få det att fungera.

Googlade lite snabbt. Vet inte om det var det här jag läste, men den här artikeln säger en hel del om spelet bakom kulisserna

:www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14452995.ab

Att allt ska vara så fejk
Citera
2015-01-15, 21:45
Bannlyst
Frida Eriksson var under högstadiet ihop med Elfsborg-Johan Larsson (han var redan då bland skolans populäraste killar och en talang på fotboll)
Senast redigerad av SlowScarecrow 2015-01-15 kl. 21:57.
Citera
2015-01-15, 22:10
Medlem
Porsennas avatar
Är Skjort-Fredrik Christopher O'Regans lillebror? De är så lika på många sätt.
Citera
2015-01-15, 23:21
Medlem
Trots att Mischa verkar vara en jättetrevlig människa får jag stelkramp när hon pratar. Ser så ansträngande ut.
Citera
2015-01-15, 23:26
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Frida Eriksson var under högstadiet ihop med Elfsborg-Johan Larsson (han var redan då bland skolans populäraste killar och en talang på fotboll)

Intresseklubben antecknar.

Tycker det verkar vara en rätt stark säsong detta om man tittar på deltagarnas nivå jämfört med några tidigare säsonger.
Citera
2015-01-15, 23:27
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porsenna
Är Skjort-Fredrik Christopher O'Regans lillebror? De är så lika på många sätt.

Tycker han är rätt lik Alexander Nilsson (Kniven mot strupen) i sitt sätt. Finns även lite utseendemässiga liknelser.
Citera
2015-01-15, 23:50
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Fredriks favoritord måste vara liksom. Använder det i varannan mening.

Hehe ja.

Och Filips favoritord måste vara "chef". HELA tiden säger han det. Sjukt störande, om du frågar mig
Citera
2015-01-15, 23:56
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec

Och Filips favoritord måste vara "chef". HELA tiden säger han det. Sjukt störande, om du frågar mig
Ja, verkligen störande.
Citera
2015-01-16, 00:02
Medlem
Skjort-Fredrik är så jäkla skön, riktigt korrekt kille och himla sympatisk. Han gjorde godast pasta dessutom, rödingen i sig var det egentligen ingen fel på, var bara rödvinssåsen som inte hade där att göra. Håller honom som god favorit.

Chef-Filip håller jag också som favorit, verkar som en ödmjuk och verserad kille. Skapar det snyggaste upplägget av alla, känsla i det han gör.

OT, varför grinar fan alla tjejer??
Citera
2015-01-16, 00:39
Medlem
morgonorres avatar
Fan, det finns folk till allting... och utseenden.
Air Steward:en Anna ser ut som hon smitit in i skafferiet bara för att norpa en rulle gladpack å vira in skallen i.

Mischa Billing är lite het men lär väl inte kunna ägna sig åt den ädla hobbyn att halsa flaskpilsner. Människan måste ju ha värre utstick än Karin (Regionpolishef) Götblad.
Citera
2015-01-16, 01:07
Medlem
Är fortfarande inte övertygad om Misha, känns som att Leif/Marcus borde dubbelkolla allt hon smakar på för allt hon babblar om är syra och hur smaker funkar ihop. Visst att det är viktigt, men det är ju för fan inte allt..

Citat:
Ursprungligen postat av Beowylf
OT, varför grinar fan alla tjejer??

För att SMK är en dokusåpa, de vann till och med pris som årets dokusåpa... Det är därför man får se folk som blöder, svettas och gråter för det är bra TV och säljer. Det är vad dokusåpor går ut på, "skandaler"

http://kristallen.tv/tv-priset-2/tidigare-vinnare/

Årets dokusåpa Sveriges mästerkock
Senast redigerad av 8332 2015-01-16 kl. 01:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in