2015-01-15, 21:18
Medlem
Mogaku-sans avatar
När får man egentligen möjlighet att bjuda in folk till Rooftop Rumble? Dingade nyligen till lvl 83 i helgen. Är det bara att spamma sönder Martins mobil till han ger en uppdraget? Får bara jurymedlemmar som man ska döda eller olika paket som man ska flyga till med helikopter.

Sökt men det står bara att man ska vara minst lvl 75 för att få det.
Citera
2015-01-15, 22:13
Medlem
Tjejen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
När får man egentligen möjlighet att bjuda in folk till Rooftop Rumble? Dingade nyligen till lvl 83 i helgen. Är det bara att spamma sönder Martins mobil till han ger en uppdraget? Får bara jurymedlemmar som man ska döda eller olika paket som man ska flyga till med helikopter.

Sökt men det står bara att man ska vara minst lvl 75 för att få det.

Har du provat : online - jobs- host job - missions- rockstar created- rooftop rumble!?
Citera
2015-01-15, 23:50
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen88
Har du provat : online - jobs- host job - missions- rockstar created- rooftop rumble!?
Då får jag prova det i morgon. Tack för tipset.
Citera
2015-01-16, 01:07
Medlem
Är det meningen att det ska dras pengar från banken varje gång man dör?
Citera
2015-01-16, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Är det meningen att det ska dras pengar från banken varje gång man dör?
Måste ju betala för vården.
Citera
2015-01-16, 11:34
Medlem
kekkens avatar
Out of court settlement måste väl ändå vara ett av de enklaste uppdragen att köra om man vill tjäna snabba pengar?

Innan körde jag Rooftop rumble friskt. 15min så gav det runt 20000$. Sen kom jag på att 4min Out of court settlement ger 9960$. Dessutom behöver man inte köpa armor eller slösa en massa ammo. Med lite tur räcker ett enda sniperskott...

Dock kan jag inte göra en playlist med Out of court settlement av någon anledning. Det uppdraget finns inte med på listan av någon anledning. Finns bara några få valbara missions där. Borde inte alla missions vara tillgängliga?
Citera
2015-01-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Måste ju betala för vården.
Ja det är ju sant. Har en annan fråga, hur kan det bara kosta 400 att lösa ut min
Gauntlet efter att den sprängs osv?
Citera
2015-01-16, 13:51
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Ja det är ju sant. Har en annan fråga, hur kan det bara kosta 400 att lösa ut min
Gauntlet efter att den sprängs osv?

Det du betalar är ju självrisken. Ju dyrare bil du har desto mer kommer den att kosta. Det var ett halvår sedan jag spelade nu, men om jag minns rätt så kostade min Entity XF 15k att lösa ut.
Citera
2015-01-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Det du betalar är ju självrisken. Ju dyrare bil du har desto mer kommer den att kosta. Det var ett halvår sedan jag spelade nu, men om jag minns rätt så kostade min Entity XF 15k att lösa ut.
Jo det förstår jag, har en zentorno också och den går på ungefär 10tusen.
Men jag tyckte 400 var väldigt lite endå?
Citera
2015-01-16, 14:11
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Auto-aim sabbar mycket i konsollerna.. Fattar inte varför dom ens har med det? Oerhört irriterande om man ska skjuta en annan person och så siktar fanskapet på snuten jämte.
Det går också att ställa in - attackers/all/pedestrians eller ingen(?)
Citera
2015-01-16, 14:23
Medlem
Shotgun92s avatar
Hej!
Har undrat över auto-aim ett tag.
För att komma in i servrar där folk ej använder auto-aim hur bär jag mig åt?
Har någon kommit in i en sådan lobby och är det någon skillnad på spelandet? Kan tänka mig att det inte finns så många aktiva spelare i dessa lobbys?

Tack för svar
Senast redigerad av Shotgun92 2015-01-16 kl. 14:26.
Citera
2015-01-16, 14:40
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Hej!
Har undrat över auto-aim ett tag.
För att komma in i servrar där folk ej använder auto-aim hur bär jag mig åt?
Har någon kommit in i en sådan lobby och är det någon skillnad på spelandet? Kan tänka mig att det inte finns så många aktiva spelare i dessa lobbys?

Tack för svar

Om jag har förstått det hela rätt så kommer du in på de servrarna automatiskt om du stänger av auto-aim i inställningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in