Citat:
Ursprungligen postat av
thorak
men vad ska luleå spelarna dit och göra? dåligt av domarna att gå på förstärkningen
Ja, det måste vara första gången någon ramlar för att någon sätter ut ett ben på det där viset. Har du missat att det är fullt tillåtet att åka genom målgården? Att Svensson sedan väljer att sätta ut sitt ben för ju stå för honom.
Oj, ursäkta. Jag menar egentligen: KONSPIRATION!!!!! FAHLMAN, FAHLMAN, FAHLMAN!!!
Var snälla och förstå att det första var ett misstag. Undvik gärna att komma förbi med facklorna och högafflarna.