2015-01-13, 17:38
  #6445
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ja det ryktas ju det. Att vi skulle köpa loss honom för de begärda 200kkr känns både tungt och onödigt dock. Om nu inte Starkbaum är skadad det vill säga.
Förstår inte varför Brynäs vill köpa en trasig målvakt, han blir ju skadad hela tiden.
Citera
2015-01-13, 17:39
  #6446
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayli
Luleå hockey "vann" fallet Sylvegård i RIN vilket gör han spelklar till nästa SHL-match mot Brynäs.
Se där. Lite rättvisa över Luleå för en gång skull.
Citera
2015-01-13, 17:42
  #6447
Medlem
Undra om Dif-kurvan kör "Marcus Nilsson, en hora, en hora" även nästa hemmamatch?
Citera
2015-01-13, 17:55
  #6448
Medlem
Strobeliciouss avatar
Ser ut som att Sörensen och Kabanov för comeback på fredag hemma mot Frölunda.
Citera
2015-01-13, 17:56
  #6449
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
Förstår inte varför Brynäs vill köpa en trasig målvakt, han blir ju skadad hela tiden.
I Brynäs där han matchades stenhårt, ja. Skulle antagligen göra det jättebra som andremålvakt.
Citera
2015-01-13, 18:16
  #6450
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ja det ryktas ju det. Att vi skulle köpa loss honom för de begärda 200kkr känns både tungt och onödigt dock. Om nu inte Starkbaum är skadad det vill säga.
Starky är skadad, det känns som anledningen bakom det här ryktet. Jag lovar att Starky är skadad. Långtidsskadad också. Resten av säsongen. Resten av livet kanske.

Edit: Starky kanske till och med är död.
__________________
Senast redigerad av Displaced 2015-01-13 kl. 18:25.
Citera
2015-01-13, 18:51
  #6451
Medlem
https://diftv.solidtango.com/live/hockeymote

Bra underhållning.
Citera
2015-01-13, 18:56
  #6452
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
https://diftv.solidtango.com/live/hockeymote

Bra underhållning.
Stackars Nilson att behöva vara med om det där. Pajasförening.
Citera
2015-01-13, 18:59
  #6453
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Stackars Nilson att behöva vara med om det där. Pajasförening.

Stackarn bryter ju ihop när som helst. Är det här på riktigt? Vilket jävla skämt till förening.
Citera
2015-01-13, 19:03
  #6454
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
https://diftv.solidtango.com/live/hockeymote

Bra underhållning.
Haha Grym underhållning
Citera
2015-01-13, 19:09
  #6455
Medlem
Sökes: En sympatisk djurgårdare med världsförankring.

Fredrik Reinfeldt räknas inte!

Stackars Marcus Nilson. Herregud vilka människor.
Citera
2015-01-13, 19:09
  #6456
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyffla
https://diftv.solidtango.com/live/hockeymote

Bra underhållning.

Herregud, testosteronfyllda småpojkar som sitter och hatar på vuxna män.

"Han sitter bara där och är inkompetent, han kan inte ens svara på frågor om...om....om.... nåt!" - random 15åring i publiken.

Det känns fånigt när killar som är i övre tonåren ska sitta och ifrågasätta saker de inte vet något om. Även om jag inte har något fan av Marcus Nilson så tycker jag bara synd om honom när jag ser på det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in