2015-01-12, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
såg sjysst ut!

Visst gör det! Finns en video på deras fanpage där Dano ger oss en rundtur över hela stället.
Citera
2015-01-13, 07:32
Medlem
Om Denho har intresse i att komma in i gym-branschen så hoppas jag han lyckas. Dock tror jag att han, med sina mycket välodlade kampsportskunskaper, skulle mixa upp gymmandet med klasser i olika fight-grenar, för det ä'r han vass på.
Citera
2015-01-13, 07:57
Medlem
Hur kan ni hylla en person som Dano? Har ni inte följt tråden? Idioter.
Citera
2015-01-13, 09:15
Medlem
bikerfrees avatar
Om Dano väljer att satsa allt på ett gym, och gör det seriöst....så är det ju en personlig framgång för honom. Alla som vänder ryggen emot dåligt leverne är ju positivt. Jag har ingen aning om hur personen lever sitt liv, och lägger mig inte i det heller. Men jag hoppas att ALLA kan finna inre frid, och leva ett konstruktivt liv....som främjar alla.
Citera
2015-01-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
Är detta svar nog?

Japp, men han har förstört många liv.. och pengarna kommer från offren. Han är fortfarande ledaren och styr skiten med järnhand.

http://www.jonkopingsposten.se/artikel/26793/gangsterledare-domd-for-nassjomordet
Citera
2015-01-13, 14:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
såg sjysst ut!
Jag tycker att det ser rätt fattigt ut. Och sen lär det ju vara rätt mycket turkar på stället. Fy fan!
Citera
2015-01-13, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Jag tycker att det ser rätt fattigt ut. Och sen lär det ju vara rätt mycket turkar på stället. Fy fan!
Ja, det är liksom i Turkiet så att det är mest turkar som går dit är rätt logiskt.
Citera
2015-01-13, 17:04
Medlem
bikerfrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tops4
Japp, men han har förstört många liv.. och pengarna kommer från offren. Han är fortfarande ledaren och styr skiten med järnhand.

http://www.jonkopingsposten.se/artikel/26793/gangsterledare-domd-for-nassjomordet

Då förstår jag...
Citera
2015-01-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bikerfree
Då förstår jag...

Dano gjorde det här och flydde till Turkiet, Caféet ägs av assyrier, samma sak som Dano själv är.
Om han kommer tillbaks så kommer han att dö, så tuff är danko.

En dryg vecka före gripandet uttalade sig OG-ledaren i GT angående att en Jaguar sprängts, en bil som han själv brukade åka i.
– Det är många som sett mig åka omkring i den Jaguaren. Men jag förstår inte varför bilen sprängdes. Jag har inga fiender, sa Dano Acar till GT den 17 november 2006.
Men historien om att han inte har några fiender dementeras av honom själv i ett uttalande i förhör angående mordbranden på Café Vasa.
27-åringen och Dano Acar hade nämligen kontakt dagen innan dådet. Han ville då ha en pistol och en skottsäker väst. Kontakten hade dock ingenting att göra med dådet, menar Dano Acar i förhöret.

http://www.expressen.se/gt/brandbomben-som-fick-og-ledaren-att-fly/
Citera
2015-01-14, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tops4
Avdankad A-car, vet du något om honom?
Jag vet mycket om honom, har träffat honom många gånger, även om det nu var väldigt längesen. Vad är det med dig, vad spelar du viktig för? Alla kan sitta här och bespotta honom, alla, även små fega flickor, så hur många fula ord du än använder, så du framstår inte som något speciellt.

Jag vet att han numera framstår som en clown, det tänker jag inte förneka. Men, jag vet också hur mycket man han är när det väl gäller. Nu är detta jävligt barnsligt, men vi är trots allt i denna forumdelen, så jag säger: oavsett hur tuff du anser att du är så vet jag att du skulle få jävligt stora problem om du sa det du skriver här, framför Denho. Han skulle sparka in truten på dig.
Citera
2015-01-14, 12:09
Medlem
Varför i hela friden skulle PKK lägga sig i ett tjafs på flashback och två stycken som ska träffas?

eller någon annan gruppering heller för den delen. Minns att Raffa bjöd upp flashback på dans men inte sett det i någon annan tråd.
Senast redigerad av stros 2015-01-14 kl. 12:12.
Citera
2015-01-14, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Varför i hela friden skulle PKK lägga sig i ett tjafs på flashback och två stycken som ska träffas?

eller någon annan gruppering heller för den delen. Minns att Raffa bjöd upp flashback på dans men inte sett det i någon annan tråd.

Haha..Han kommer aldrig att träffa någon och han hetsar upp alla i onödan. Men lever man på sjukersättning, så kan man leva sitt liv där verkligheten tar slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in