2015-01-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dennisnr1
vad är problemet. knulla är
så svårt
för snabb utlösning hinner knappt komma in i tjejen
Citera
2015-01-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenixen86
Jag ligger fan på medel hela tiden. Jag är 181 cm lång och kuklängden är 14-15 cm. Är detta definitionen av medelmåtta eller vad
DE är nog medel längd på svenska killars snopp
själv ligger ja under de. 11 cm ca till 12 i omkrets
Citera
2015-01-11, 13:42
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenixen86
Jag ligger fan på medel hela tiden. Jag är 181 cm lång och kuklängden är 14-15 cm. Är detta definitionen av medelmåtta eller vad

hm va glad att du slipper sticka ut!
Citera
2015-01-11, 17:28
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Brukar penisens storlek vara proportionell till ens längd?
Citera
2015-01-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?

hur å var i från mäter man sin snopp
Senast redigerad av dennisnr1 2015-01-11 kl. 19:40.
Citera
2015-01-11, 19:44
Medlem
Så jävla missnöjd över min kuk. 14 cm lång och inte överdrivet tjock. Det är väldigt märkligt för jag är 183 cm, 87 kg, skostorlek 44 (inget samband), storväxt och så vidare, sen det där lilla fjuttiga paketet. Farsan har en enorm kuk, de flesta av mina kompisar har stora kukar redan som slaka, sen om de har growers vet jag inte. Jag har minst kuk av alla jag vet, känns lite halvt.
Citera
2015-01-11, 21:36
Medlem
horvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennisnr1
hur å var i från mäter man sin snopp

Är du psykisk sjuk dennisnr1? Du verkar vara en vilsen människa.
Citera
2015-01-11, 21:43
Medlem
blygdbenet, alltså det hårda ovanför kuken, där busken sitter om man är orakad.[/quote]då är min 10 cm på stånd 8 i omkrets
Citera
2015-01-11, 23:06
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Git7
Så jävla missnöjd över min kuk. 14 cm lång och inte överdrivet tjock. Det är väldigt märkligt för jag är 183 cm, 87 kg, skostorlek 44 (inget samband), storväxt och så vidare, sen det där lilla fjuttiga paketet. Farsan har en enorm kuk, de flesta av mina kompisar har stora kukar redan som slaka, sen om de har growers vet jag inte. Jag har minst kuk av alla jag vet, känns lite halvt.

Haha förlåt men du fick mig att småskratta lite.

Tänker bara varför och i vilka sammanhang du brukar/brukat se din farsa med bånge.
Citera
2015-01-12, 02:14
Medlem
Jag ser att en hel del killar i tråden berättar nöjt om sina stora snoppar. Det är bra, tror jag. Det är väl bra om man är nöjd med sin kropp.

Men ser ni er som bättre än de som har mindre snopp? Låt säga att en kille med mindre kuk har snyggare tjej än er, tycker ni att det är konstigt då? Känns det orättvist? Kan ni känna en lust att berätta för henne att ni har större snopp än hennes kille? Eller exempelvis om ni har en chef och ni råkar veta att chefen har mindre än er, känns det då som att "hur kan den lillen tillåtas ha makt över mig?"

Jag har en ganska liten snopp, framför allt i slakt läge och det har alltid känts jävligt jobbigt.
Jag har fått en stark känsla av att så fort killar i min omgivning har fått se min snopp (om man exempelvis kissar, badar eller whatever) så har deras respekt sjunkit för en något enormt, vissa har till och med börja reta en för det. Och vissa har verkligen velat veta det också känns det som haha, och nej det är inte bögar vi snackar om. Men det är som om de inte kan placera en i sin interna rangordning om de inte har sett ens snopp. Nu tror ni kanske att jag är paranoid men varför SPRINGER nästan vissa efter en när man går iväg för att kissa och ställer sig bredvid en i så fall?

Man lär sig att leva med det men man känner sig lite som en begagnad bil på något sätt, det blir aldrig riktigt bra. Jag kan exempelvis träna som en galning tills jag har ett rippat sexpack. Spelar ingen roll, liten snopp. Jag kan tjäna mycket pengar, spelar ingen roll, liten snopp. Jag kan vara otroligt duktig på att spela något instrument, spelar ingen roll, liten snopp och så vidare. Det är som att ha för korta armar eller något sånt, ett handikapp man måste lära sig att stå ut med, men det finns alltid där, det går aldrig bort.

Grundbulten i problemet tror jag att små snoppar ser löjliga ut medan stora snoppar ser mäktiga ut, rentav chockerande ibland. Jag tror att det är det som bekymrar killar och män mer än något annat. Om en man ser löjlig ut så är det svårt att respektera honom och en man utan respekt är en man utan värde. En av de vanligaste förolämpningarna i världen lär handla om att en man har liten penis. Det motsatta existerar knappast. Har du någonsin hört någon bli retad för att han har stor snopp? Snarare blir en man nästan höjd till skyarna om han har stor snopp. Som någon slags superhjälte med övernaturliga förmågor.

Jag tycker att snoppfrågan är väldigt intressant för att den påverkar mäns självförtroende och självbild så otroligt mycket och den har rentav implikationer för samhällsutvecklingen men det orkar jag inte gå in på just nu.
Senast redigerad av Aeventyr 2015-01-12 kl. 02:17.
Citera
2015-01-12, 02:51
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeventyr
Jag ser att en hel del killar i tråden berättar nöjt om sina stora snoppar. Det är bra, tror jag. Det är väl bra om man är nöjd med sin kropp.

Men ser ni er som bättre än de som har mindre snopp? Låt säga att en kille med mindre kuk har snyggare tjej än er, tycker ni att det är konstigt då? Känns det orättvist? Kan ni känna en lust att berätta för henne att ni har större snopp än hennes kille? Eller exempelvis om ni har en chef och ni råkar veta att chefen har mindre än er, känns det då som att "hur kan den lillen tillåtas ha makt över mig?"

Det ger en liten boost till sjävförtroendet att veta att man har en stor. Men man går knappast omkring och känner sig som en kung för det. Så jävla viktig är inte kukstorleken.

Jag har kasst självförtroende pga andra saker. Jag är ganska tystlåten och har svårt för att ta kontakt med tjejer tex. Min fysik är jag nöjd med, det är hjärnan som är problemet.
Citera
2015-01-13, 04:07
Medlem
Finolis avatar
Är för lat för att söka igenom tråden men är säker på att det nämnts någonstans.
Har läst att medelstorlek på penis i sverige ligger runt 15 cm, men det låter helt absurt i min mening.
Min, sist jag mätte, var 18-19cm och är gott nöjd med den (har säkert en av de tjockare också men inte mätt omkrets, mer än snittet är det iaf (som ska vara 10))
Är det sant att svensk penis inte är längre än 15?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in