2015-01-12, 22:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Var det bara jag som läste description på videon?

Åh jag älskar den killen!! tyvärr syntes ju inte disclaimern när man tittar i iPad (om man inte öppnar filmen i youtube) men kul gjort ändå!
Tänk om detta kunde bli en läxa för foliehattarna, men tyvärr brukar de inte lära sig..
Citera
2015-01-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
Vi vet redan vilka det var cia usa mossad, läs igenom ett av mina andra inlägg.

kvinnan hayat har tydligen flytt till syrien och då vill usa gå in med mark trupper som mycket annat, det är en anledning och sann sådan, men usa kommer få smaka på skiten.

CIA är skyldiga till det här dådet. KLART SLUT.

Ja det är mycket möjligt för att CIA vill visa sina muskler till Frankrike för Frankrike försöker ha en bra relation till Ryssland också
Citera
2015-01-12, 22:53
Medlem
Angående att de tappade skor och någon väst inte var knäppt ordentligt. Kan man droga personer till att göra saker?
Citera
2015-01-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Åh jag älskar den killen!! tyvärr syntes ju inte disclaimern när man tittar i iPad (om man inte öppnar filmen i youtube) men kul gjort ändå!
Tänk om detta kunde bli en läxa för foliehattarna, men tyvärr brukar de inte lära sig..

Vad är det du försöker säga har du källa på vilka var dem 2 misstänkta med vapen
Citera
2015-01-12, 22:57
Medlem
think2acts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Angående att de tappade skor och någon väst inte var knäppt ordentligt. Kan man droga personer till att göra saker?

de sk terroristerna charif och hans bror blev väl mördade någon dan innan attacken och det är väl bara att konstatera det..
Citera
2015-01-12, 22:58
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Pajas eller inte men en sak är säker dem misstänkta tappar sneakers choklad utanför bilen
Men vad är det som är så märkligt med att man plockar upp en sko man tappat?
Finns det någon film som visar att skon redan låg på gatan när dom stannade?

Om inte så verkar det rimligt att anta att dom hade med sig skon i bilen när dom kom och gärna ville ha den med sig när dom åkte. T ex för att byta om till mer diskreta kläder efter flykt.

Noterade du förresten min kommentar om description, där han som la upp din 20 minuter långa film förklarade att han bara trollade och att han faktiskt bevisade att bilden inte var iscensatt?
Citera
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Pajas eller inte men en sak är säker dem misstänkta tappar sneakers choklad utanför bilen

Hade de skor gjorda av choklad? Vad menar du?
Citera
Medlem
Citat:
Vi vet redan vilka det var cia usa mossad, läs igenom ett av mina andra inlägg.

kvinnan hayat har tydligen flytt till syrien och då vill usa gå in med mark trupper som mycket annat, det är en anledning och sann sådan, men usa kommer få smaka på skiten.

CIA är skyldiga till det här dådet. KLART SLUT.

Även Ryssland går ut i media och anklagar CIA för terrorism

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/russia/11340360/Did-the-Americans-plan-the-Paris-terror-attacks-asks-leading-Russian-tabloid.html
Citera
2015-01-12, 23:00
Medlem
Citat:
Men vad är det som är så märkligt med att man plockar upp en sko man tappat?
Finns det någon film som visar att skon redan låg på gatan när dom stannade?

Om inte så verkar det rimligt att anta att dom hade med sig skon i bilen när dom kom och gärna ville ha den med sig när dom åkte. T ex för att byta om till mer diskreta kläder efter flykt.

Noterade du förresten min kommentar om description, där han som la upp din 20 minuter långa film förklarade att han bara trollade och att han faktiskt bevisade att bilden inte var iscensatt?

Nej han säger inte han trollar det är olika kommentarer som folk lägger på videon .

Han säger klart i videon hur han har iscen satt förloppet med bilder som gavs ut i media och Google earth .
Citera
2015-01-12, 23:06
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Nej han säger inte han trollar det är olika kommentarer som folk lägger på videon .

Han säger klart i videon hur han har iscen satt förloppet med bilder som gavs ut i media och Google earth .
Men du tröglock klicka på din egen länk och läs vad den som lagt upp videon själv säger.

Notera sedan att den plats hans säger sig ha hittat med hjälp av google earth och skyltar inte innehåller svarta stolpar med vita kulor på toppen.

Dessutom borde du fatta själv att något står fel till när man inleder videon med att säga att man brukar motbevisa konspirationsteorier men att man till sin stora överraskning upptäckte att just den här gången så var det något som inte stämde, och sedan omedelbart börjar räkna upp varenda konspirationsteori man kan komma på som sanning.

Avslutningsvis så kan du ju förklara varför dom som iscensatt fotot skulle ha flyttat bilen... Dög inte den första platsen där man tog det iscensatta fotot? Krävde konspirationen att bilen hittades på en annan "bättre" plats?

Killen har trollat byxorna av dig.
Citera
2015-01-12, 23:15
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
OM DE NU SKULLE DÖ MARTYRDÖDEN VEM FAN BRYR SIG OM EN SKO OCH EN CHOKLADBIT!!!!!!

läs innan du citerar mig...
Chokladbiten har jag missat. Har du funderat på om han kanske har diabetes? Varför skulle en terrorist ELLER en skådespelare ta med sig choklad över huvud taget om chokladen saknade betydelse för personen?

Eftersom dom avvek från platsen så tänkte dom uppenbarligen inte dö martyrdöd där och då. Alltså kanske skon var väldigt viktig för den fortsatta planen fram tills den omtalade martyrdöden.

Har du provat att springa runt med bara en sko? Tror du att man blir mer eller mindre effektiv som terrorist av att halta eller springa i strumplästen än av att ha på sig två skor?
Citera
2015-01-12, 23:17
Medlem
think2acts avatar
Citat:
Chokladbiten har jag missat. Har du funderat på om han kanske har diabetes? Varför skulle en terrorist ELLER en skådespelare ta med sig choklad över huvud taget om chokladen saknade betydelse för personen?

Eftersom dom avvek från platsen så tänkte dom uppenbarligen inte dö martyrdöd där och då. Alltså kanske skon var väldigt viktig för den fortsatta planen fram tills den omtalade martyrdöden.

Har du provat att springa runt med bara en sko? Tror du att man blir mer eller mindre effektiv som terrorist av att halta eller springa i strumplästen än av att ha på sig två skor?

sluta snacka skit din teorier har du lärt upp dig för att komma in på polishögskolan.

Killarna har ju trots allt sina skor på sig när de SÅ KALLADE MORDET PÅ POLISMANNEN , ursäkta att jag använder stora bokstäver, det har ju skor redan på sig så varför bry sig om en SKO.....

CITERA INTE mig snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in