2015-01-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Syns det på videon att dom har panik?

Nope, de tog det märkligt lugnt. Samtidigt, tror du de stannar för att prickskjuta 15 stycken skott in i rutan? AK-47 gör rejält med skada, bara en kula i kropp eller huvud och det är nog rätt kört
Citera
2015-01-12, 21:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
men det finns nånting som heter "scholars for 9-11 truth?". hur förklarar du det? universitetsprofessorer i tusental är väl inte foliehattar... eller?

Tusentals professorer

De har sjuttio (70) fullvärdiga medlemmar, varav tjugo (20) är professorer...
Men matte kanske inte är din starka sida, heller?

PS: Ditt inlägg är anmält, du får för fan försöka förstå att detta inte är 911-tråden snart.
Återigen - jag diskuterar gärna 911 med dig i rätt tråd..men inte här. Så in och skriv där så hittar jag dig nog, annars kan du skicka PM
Citera
2015-01-12, 22:10
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av think2act
håller med dig fullständigt, 9-11 var ju glasklart. det pratades redan i media om att en stor händelse skulle ske innan.

detta om charlie hedbo var gjort av CIA och israel, så synd att man måste döda människor.
Sjukt att folk fortfarande FÖRSVARAR usa och israel efter vad dom gjort.

Mera sjukt dock att du "glasklart" konstaterar att Paris attacken utfördes utav CIA och Israel Du har absolut ingenting att komma med som kan backa upp ditt påstående om att det är "glasklart".
Citera
2015-01-12, 22:32
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
Här är en video där han går igenom all bilder och Google earth

http://beforeitsnews.com/conspiracy-theories/2015/01/paris-attack-staged-photo-found-using-google-earth-2467208.html

Wow vilken tung snubbe, I don't know, I don't know, då kunde han ju kolla upp lite saker och inte bara röka på och svammla. Kronan på verket är svammlet om att om varför någon filmade, ja puckot kanske inte inser om det skjuts kanske man tar upp kameran och filmar, I don't know
Citera
2015-01-12, 22:33
Medlem
think2acts avatar
Citat:

http://beforeitsnews.com/conspiracy-theories/2015/01/paris-attack-staged-photo-found-using-google-earth-2467208.html

GRYMM VIDEO ännu ett bevis på att cia och usa och israel och alla som var med och mördade att det som hörs i MEDIA är bara skitsnack.

FRAM med flera såna videor, så dom här ovanför mig och de som snart kommer citera mig förstår DET också.
Citera
2015-01-12, 22:35
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Wow vilken tung snubbe, I don't know, I don't know, då kunde han ju kolla upp lite saker och inte bara röka på och svammla. Kronan på verket är svammlet om att om varför någon filmade, ja puckot kanske inte inser om det skjuts kanske man tar upp kameran och filmar, I don't know

Citat:
Ursprungligen postat av think2act
GRYMM VIDEO ännu ett bevis på att cia och usa och israel och alla som var med och mördade att det som hörs i MEDIA är bara skitsnack.

FRAM med flera såna videor, så dom här ovanför mig och de som snart kommer citera mig förstår DET också.

Var det bara jag som läste description på videon?
Citat:
Disclaimer: This video does not prove that this photo was staged. No proof whatsoever. I simply made a video with a convincing story, pulling your eyes to what I wanted you to see when actually the truth is in the photos. All you have to do is look at where the black posts with the white tops are to know that the car is positioned in the same location as the top view of the abandoned car.
Citera
2015-01-12, 22:39
Medlem
think2acts avatar
alla ni skeptiker titta från 16 minuter in i videon och kom inte på med några URSÄKTER, är ni blinda döva förstår inte rekommenderar jag er att lämna den här tråden eller läs igenom alla inlägg igen innan ni kommer med era slutsatser som ni är TILLTALADE att ha i den här tråden.........
Citera
2015-01-12, 22:42
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Var det bara jag som läste description på videon?

Haha, ja där trillade jag dit , men man kanske blir "fartblind" och börjat reagera med ryggmärgen när man ser klipp som marknadsförs av stollarna här som "kolla här är något spännande".

Samtidigt visar detta på hur enkelt det är att få folk att tro på folk som sitter och hittar på saker och lägger upp på nätet som i detta fallet händelserna i Frankrike.

Källkritik, fast jag gjorde bort mig just nu
Citera
2015-01-12, 22:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Vilken pajas..Redan i inledningen lyckas han konstatera att alla terroristattacker hittills, som t.ex Sandy Hook, har varit fejk.. Ridå..
Citera
2015-01-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk

Jag tycker hans video är interessant konstigt nog vi får aldrig veta vilka tomtar som är bakom masken
Citera
2015-01-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilken pajas..Redan i inledningen lyckas han konstatera att alla terroristattacker hittills, som t.ex Sandy Hook, har varit fejk.. Ridå..

Pajas eller inte men en sak är säker dem misstänkta tappar sneakers choklad utanför bilen
Citera
2015-01-12, 22:48
Medlem
think2acts avatar
Citat:
Jag tycker hans video är interessant konstigt nog vi får aldrig veta vilka tomtar som är bakom masken

Vi vet redan vilka det var cia usa mossad, läs igenom ett av mina andra inlägg.

kvinnan hayat har tydligen flytt till syrien och då vill usa gå in med mark trupper som mycket annat, det är en anledning och sann sådan, men usa kommer få smaka på skiten.

CIA är skyldiga till det här dådet. KLART SLUT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in