2015-01-12, 17:08
Medlem
snakeplissken.

förklara klippet för de mindre begåvad.

https://www.youtube.com/watch?v=QUuYSft1fOw

vad är din sionistiska förklaring till det här då? varför har de skyddsvästar på? sioooooomatrix
Citera
2015-01-12, 17:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betstar
snakeplissken.

vad är din sionistiska förklaring till det här då? varför har de skyddsvästar på? sioooooomatrix

Det där har redan diskuterats ganska flitigt här i tråden (dock ej av mig). Den troligaste förklaringen är att männen ifråga är vakterna/poliserna som jobbade på Charles Hebdo.

Eftersom jag är på jobbet har jag inte riktigt tid att sitta och beundra dina youtubeklipp så det vore tacksamt om du kan kommentera vad du försöker visa, det är även ett regelkrav här på flashback..
Citera
2015-01-12, 17:27
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
snakeplissken.

Den enda hållbara förklaringen som finns är att killen som har lagt upp klippet, har haft för lite att göra. Alternativt att han skriker efter lite uppmärksamhet. Kan du förklara varför till och med vissa journalister i Frankrike använder skyddsväst dagligen? Innan detta attentat.
Citera
2015-01-12, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Den filmen är klippt: https://www.youtube.com/watch?v=QUuYSft1fOw

Har du skjutit AK-47 så vet du att det förmodligen hade varit svårt att samla alla kulorna i bilrutan om man stod så nära som 3 meter (precis framför huven)
Om man inte träffar vindrutan från 3 meters håll med alla skott ska man inte hålla i vapnet. Då ska man använda ett som man kan hantera.

Tolv skott på åtta sekunder. Alla träffar vindrutan och avståndet är mycket större än tre meter.
https://www.youtube.com/watch?v=J8i5d5toEDk
Citera
2015-01-12, 17:41
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastelandwolfe
Va fan Snake....jag visste inte att AK 47 har ingått eller gör det i den svenska vapenutrustningen

http://www.soldf.com/utlvap.html

Således en del värnpligtiga som haft möjlighet att pröva.
Citera
2015-01-12, 17:46
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
They had a camera well placed beforehand to film the attack.
They spoke perfect French
Killed with military precision.
Dressed in military style.
Killed from a target list.
Got away clean.
French President shows up afterwards and then convenes emergency meeting on what measures to enact.
Multiple shooters.

Could this be false flag from French Intel Agency?

Vad fan menar du?
Är du efterbliven?
Endast första och sista påståendet har relevans, och dessa elaborerar du inte på.
Uselt.

Fundera lite på att i konspirationsforumet är det vi som ifrågasätter som bör konkretisera, de vanliga misstänkta som svarar enligt sionismnormer satt först på Tortensonsgatan 4, sedan på Historiska museet där de sparkade ut ett kvinnohem (misshandlade kvinnor) för att sedan förflyttas till Strandvägen 58 där de byggde extra murar och förstörde närmiljö och många Östermalmare är jävligt trötta på detta vurmande.

Nej jag har inte sökt efter uppgifterna jag nu lämnat om var ni jobbar, jag har sett detta dagligen.

Edit. Fransmännen har rätt i en sak. Pennan är starkare än svärdet. Vi får egentligen tacka Frankrike för att de tog det här initiativet. Så Lau Tze's väldigt informella, intellektuella och hemliga facebookgrupp inte fick rätt om Washington/ Tel Aviv som världhuvudstad.

Ps. Peking deltog inte? vid denna manifestation av ny världshuvudstad?

DS. Nu ska tiotusen franska militärer skydda den judiska befolkningen i frankrike med franska skattepengar. oh vey. Det gäller nu att se skillnad på sionist och den vanlige människan jude som inte har del i detta förbannade spektakel.
Senast redigerad av wtfuk 2015-01-12 kl. 18:10.
Citera
2015-01-12, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Om man inte träffar vindrutan från 3 meters håll med alla skott ska man inte hålla i vapnet. Då ska man använda ett som man kan hantera.

Tolv skott på åtta sekunder. Alla träffar vindrutan och avståndet är mycket större än tre meter.
https://www.youtube.com/watch?v=J8i5d5toEDk

Han skjuter ett skott i taget och hinner då sikta, sätt på helautomat och de hade inte träffat rutan med alla skott
Citera
2015-01-12, 18:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Han skjuter ett skott i taget och hinner då sikta, sätt på helautomat och de hade inte träffat rutan med alla skott

Hade terroristerna på helautomat menar du? Vad har du som stöder detta i så fall? De klipp jag sett (och hört) skjuts ett skott i taget i alla fall.
Citera
2015-01-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hade terroristerna på helautomat menar du? Vad har du som stöder detta i så fall? De klipp jag sett (och hört) skjuts ett skott i taget i alla fall.

Nej, att skjuta helautomat med AK-47 gör man inte om man vill träffa. Samtidigt är det rätt många skott i rutan och 9 av skotten är inom en diameter på uppskattningsvis 20 cm. Att skjuta så många skott utan helautomat när man har panik är inte sannolikt. det räcker med två eller tre skott då skytten som skjutit de där skotten är enormt skicklig om den gjort det med AK-47'a
Citera
2015-01-12, 18:32
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Håller med här, inga spraysalvor, men är inte militär (därav mina frågor om kulvikt och utgångshastigheter) så kan inte verifiera såsom vapen och militärforum kan.
Citera
2015-01-12, 18:33
Avstängd
wtfuks avatar
Citat:
Nej, att skjuta helautomat med AK-47 gör man inte om man vill träffa. Samtidigt är det rätt många skott i rutan och 9 av skotten är inom en diameter på uppskattningsvis 20 cm. Att skjuta så många skott utan helautomat när man har panik är inte sannolikt. det räcker med två eller tre skott då skytten som skjutit de där skotten är enormt skicklig om den gjort det med AK-47'a
"militärligan" Nån av Sumunja bröderna i sverige sköt smileys under "panik"
Citera
2015-01-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Polisbilar flyger inte med hjälp av sirener, är det bilköer så är det och som snakeplisssken säger,
"en patrullerande polis sköt de ju tveklöst ihjäl". Vad gäller varför polisen inte hade 5-20 polisbilar på plats inom 5 minuter som du verkar fika efter så är det falsk dikotomi ditt argumentationsfel heter.
av alla klipp som släppts att bedöma så ser det ju inte ut som polisbilarna behöver flyga för att komma snabbt till just denna brottsplats. det finns ju för helvete ingen biltrafik i filmerna. inga köer, ingen rörelse whatsoever. bara 3 poliser som försvinner innan dessa 2 "terrorister" dyker upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in