Citat:
Ursprungligen postat av
betstar
They had a camera well placed beforehand to film the attack.
They spoke perfect French
Killed with military precision.
Dressed in military style.
Killed from a target list.
Got away clean.
French President shows up afterwards and then convenes emergency meeting on what measures to enact.
Multiple shooters.
Could this be false flag from French Intel Agency?
Vad fan menar du?
Är du efterbliven?
Endast första och sista påståendet har relevans, och dessa elaborerar du inte på.
Uselt.
Fundera lite på att i konspirationsforumet är det vi som ifrågasätter som bör konkretisera, de vanliga misstänkta som svarar enligt sionismnormer satt först på Tortensonsgatan 4, sedan på Historiska museet där de sparkade ut ett kvinnohem (misshandlade kvinnor) för att sedan förflyttas till Strandvägen 58 där de byggde extra murar och förstörde närmiljö och många Östermalmare är jävligt trötta på detta vurmande.
Nej jag har inte sökt efter uppgifterna jag nu lämnat om var ni jobbar, jag har sett detta dagligen.
Edit. Fransmännen har rätt i en sak. Pennan är starkare än svärdet. Vi får egentligen tacka Frankrike för att de tog det här initiativet. Så Lau Tze's väldigt informella, intellektuella och hemliga facebookgrupp inte fick rätt om Washington/ Tel Aviv som världhuvudstad.
Ps. Peking deltog inte? vid denna manifestation av ny världshuvudstad?
DS. Nu ska tiotusen franska militärer skydda den judiska befolkningen i frankrike med franska skattepengar. oh vey. Det gäller nu att se skillnad på sionist och den vanlige människan jude som inte har del i detta förbannade spektakel.