2015-01-12, 10:20
Medlem
telepatis avatar
EDIT

Hade ett problem som löste sig.
Senast redigerad av telepati 2015-01-12 kl. 10:40.
2015-01-12, 11:19
Medlem
hockexxs avatar
Det löste sig fint med YLBD Fick mina saker nyss! Blev lite orolig först när jag inspekterade produkten, men det funkade mycket bra. Inte det bästa jag rökt men det var knappast dyrt heller så
2015-01-12, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har bara testat Snurre Sprätts och det var enligt mig under standard men samtidigt så får jag ju helt enkelt tugga i mig att det är på den nivån dagens standardhasch ligger på. Det är okej för pengarna men inte mer.
Rekomenderar alex hasch, hq pollen är riktigt fint.
Oil hash är helt sines.
mvh
2015-01-12, 15:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Oil hash är helt sines.
mvh
Jo men nu var det frågan om vilket standardhasch som var bäst.
2015-01-12, 16:27
Medlem
PerpetualVoids avatar
Per request:

Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepse
Misstänker att vadderade kuvert inte kommer fram som dom ska till mig, men vanliga kuvert som är är väldigt stealh kommer fram fint och bra!

Vilka vendors finns det som skickar väl "stealthiga" paket i vanliga kuvert, alltså INTE vadderade kuvert/paket som de flesta använder sig av och därför drar åt sig onödig uppmärksamhet. Är kund hos dom som börjar på M och har bra tjack. Några andra som skickar på samma sätt? Är främst intresserad av tjack och benso. Skicka ett pm till mig https://www.flashback.org/private.php?do=newpm&u=975378 så slipper vi skiva så öppet om det, då det bara är dåligt för alla inbandade parter! Mvh JutomenPepsi.
2015-01-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualVoid
Per request:

Vill inte röja för mycket info men vet att Alexandrus skickade ett väldigt diskret brev, alltså inte en jiffy. Trodde först det var något helt annat.
2015-01-12, 18:16
Medlem
svampen211s avatar
Bara jag som inte kommer in? Verkar som sidan är nere.
2015-01-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Bara jag som inte kommer in? Verkar som sidan är nere.

Inte nere, bara lite seg just nu kanske. Prova igen
2015-01-12, 18:30
Medlem
Brossys avatar
Vet ej vart jag borde posta detta men vad tror ni om att beställa i nuläget när det verkar som att ett flertal postterminaler har hittat vitt oidentifierat pulver? Känns som att det kommer vara skärpt säkerhet och kontroll ett tag framöver, eller tror ni de lägger ner så fort det grönas att det inte är något farligt?
2015-01-12, 18:32
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongbox
Inte nere, bara lite seg just nu kanske. Prova igen

Ahh kom in nu, antagligen mer belastning nu när fler börjat använda shopen.
2015-01-12, 23:04
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Vet ej vart jag borde posta detta men vad tror ni om att beställa i nuläget när det verkar som att ett flertal postterminaler har hittat vitt oidentifierat pulver? Känns som att det kommer vara skärpt säkerhet och kontroll ett tag framöver, eller tror ni de lägger ner så fort det grönas att det inte är något farligt?

Som jag förstått det så är väl Norrland som är utsatt? Fast dom kanske klappar igen någon större terminal också. Det är trist om dom stänger ner posten under ett par dagar för att söka med hund. Då kommer dom hitta många paket med godsaker
2015-01-12, 23:50
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Oil hash är helt sines.
mvh
King, la en beställning på 5g av den oljan idag. Är den verkligen så bra? Rajrajraj!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in