2015-01-11, 15:17
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vad har ni tänkt ladda upp med för tilltugg...?

Funderar på att dra en repa till Lidl för att proviantera lite.

Varma mackor, lösgodis & en massa coca cola så man orkar vaken. Socker i massor åtminstone!
Citera
2015-01-11, 15:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Varma mackor, lösgodis & en massa coca cola så man orkar vaken. Socker i massor åtminstone!

...och så håller du en tumme för att Billy Bob vinner?
Citera
2015-01-11, 15:47
Medlem
santacls avatar
Citat:
...och så håller du en tumme för att Billy Bob vinner?

Ja det är ju helt klart kvällens förhoppning, eller en av dom åtminstone.
Citera
2015-01-11, 16:27
Avslutad
Ska bli spännande att se.Tur att man jobbar börjar på eftermiddagen i morgon hinner man se en hel del.
Citera
2015-01-11, 16:41
Medlem
Freeze89s avatar
Citat:
Vad har ni tänkt ladda upp med för tilltugg...?

Funderar på att dra en repa till Lidl för att proviantera lite.

Red Bull och lösgodis (29,90), var bara tvungen att plocka lite

Börjar jobba 6 på morgonen så det blir en tuff dag...
Citera
2015-01-11, 17:05
Medlem
chessjamts avatar
Känns som ett återkommande problem med alla de här galorna att man inte har sett majoriteten av de nominerade filmerna/serierna. Har bara sett Grand Budapest Hotel, Game of Thrones, House of Cards, LEGO-filmen och Draktränaren 2. Känns lite fattigt att titta på galan om man inte bryr sig så mycket om vilka som vinner då man inte sett dem än.

Har jag fattat det rätt att Interstellar bara fick en enda nominering och det var för bästa musik? Vart är alla Nolan-fanboys som protesterar mot att den blivit rånad på flera nomineringar?
Citera
2015-01-11, 17:13
Medlem
santacls avatar
Har inte sett någon av dessa men hur stor chans är det att Jake tar hem denna tro ?

BEST ACTOR, MOTION PICTURE DRAMA

Eddie Redmayne, The Theory of Everything
Benedict Cumberbatch, The Imitation Game
Steve Carell, Foxcatcher
David Oyelowo, Selma
Jake Gyllenhaal, Nightcrawler
Citera
2015-01-11, 17:16
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Har inte sett någon av dessa men hur stor chans är det att Jake tar hem denna tro ?

BEST ACTOR, MOTION PICTURE DRAMA

Eddie Redmayne, The Theory of Everything
Benedict Cumberbatch, The Imitation Game
Steve Carell, Foxcatcher
David Oyelowo, Selma
Jake Gyllenhaal, Nightcrawler

Otroligt liten. Oddsen brukar stämma ganska bra på sådana här grejer och Jake ger runt 30-40 gånger pengarna. Ser man till oddsen är Redmayne storfavorit med Cumberbatch som osannolik utmanare.
Citera
2015-01-11, 17:21
Medlem
Lotsos avatar
Ger mig på en chansning och gissar på de jag tror kommer vinna priser. Är inte allt för insats i Golden Globe som i Oscarsgalan, men är ju inte allt för olika.
Har inte så bra koll på tv-serierna men ger mig på och chansar där ändå!

Senast redigerad av Lotso 2015-01-11 kl. 17:37.
Citera
2015-01-11, 17:26
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Otroligt liten. Oddsen brukar stämma ganska bra på sådana här grejer och Jake ger runt 30-40 gånger pengarna. Ser man till oddsen är Redmayne storfavorit med Cumberbatch som osannolik utmanare.
Tyckte Cumberbatch stundvis var riktigt dålig i The Imitation Game så hoppas verkligen inte han vinner. Tror på Redmayne här som gör en otroligt bra insats i en medioker film.
Citera
2015-01-11, 17:29
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Tyckte Cumberbatch stundvis var riktigt dålig i The Imitation Game så hoppas verkligen inte han vinner. Tror på Redmayne här som gör en otroligt bra insats i en medioker film.

Även ifall jag verkligen gillade Cumberbatch i Imitation Game så är han väl ändå älskad av många i sådan här jury gala sammanhang?
Var nära att köra på honom på manlig huvudroll i en dramafilm, den kategori jag finner svårast. Men Steve Carell har också haft stor buzz omkring sig, fast ja... Får se inatt helt enkelt.
Inte sett The Theory of Everything ännu men hört att Eddie Redmayne ska vara riktgit bra i den.
Citera
2015-01-11, 18:01
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Har jag fattat det rätt att Interstellar bara fick en enda nominering och det var för bästa musik? Vart är alla Nolan-fanboys som protesterar mot att den blivit rånad på flera nomineringar?

Undrar jag med, det är ju trots allt de fanboysen som utgör tunnorna som skramlar mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in