Citat:
Ursprungligen postat av
Nightfever
Befunnit mig i precis samma situation som du. Låg ca 60000 plus. Slutade i 15 minus.
Nu har jag varit fri i 4 månader. Tills jag fick en förbannad 1500 kr bonus med endast 1x omsättningskrav hos Guts i går.
Sitter nu och lirar med mina egna pengar. Fast att det är det sista jag har. Jag har inte förlorat något ännu men spelat i 14 timmar i sträck och kan inte sluta. Vad ska jag göra? Klockan är fan 5 på morgonen.
Min flickvän tog det bra, mina föräldrar också, tänker inte berätta om detta tragiska återfall dock.
Dom var ett gott stöd.
Jag berättade för mamma och flickvän, dom tog det bra.
Mamma känner mig väldigt väl och var inte förvånad att det skulle bli såhär.
Det visade sig att det finns spelmissbruk i släkten också. Mina problem och diagnoser är genetiska så det är väl egentligen inte en överraskning.
Du måste berätta, och jag förmodar att du nu i min skrivande stund spelat bort pengarna.
Har du omsatt dom och om dom är uttagbara - Ta ut skiten.
I vilket fall, berätta att det är svårt. Ha inte pengar på kontot, lämna över all ekonomi.
Det har jag gjort och kommer fortsätta göra tills jag inte tänker på att spela så fort jag mår dåligt eller har tråkigt. Det betyder inte att man är mindre värd, omogen, dålig eller något, det betyder helt enkelt att du gör det jobbigt för dig själv att spela.