2015-01-10, 18:46
Medlem
Spinnacers avatar
Min-favoritliga-är-bättre-än-din-liga pojkarna visar sin ignorans och okunnighet som vanligt. Lägg ner, ni skämmer bara ut er. Tråden handlar om transferrykten och värvningar.
2015-01-10, 18:48
Medlem
Lekmands avatar
Först trodde jag att det bara skulle diskuteras transfers i denna tråden, men lejonparten verkar bestå av att man ska hävda sin egen liga. När jag kollar trådstarten verkar det inte finnas någon slags förtydligande om vad som ska skrivas i tråden, så jag antar att detta är den allmänna tråden för internationell fotboll helt enkelt?
2015-01-10, 19:01
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekmand
Först trodde jag att det bara skulle diskuteras transfer?

Sluta tramsa. Det har varit diskussion om Serie A och till viss del BL på ett par sidor. Ett sidospår som ändå kan anknytas till ämnet då värvningar under januari la grunden till en diskussion om en ligas status.
2015-01-10, 19:30
Medlem
Lekmands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Sluta tramsa. Det har varit diskussion om Serie A och till viss del BL på ett par sidor. Ett sidospår som ändå kan anknytas till ämnet då värvningar under januari la grunden till en diskussion om en ligas status.
OffT:
Nej, du missförstår mig. Jag har alltså aldrig varit inne i denna tråden innan. Och när ni hade ett annat ämne över flera sidor blev jag förvånad, men hittade bara i TS inlägg att tråden skulle handla om "Silly season" internationellt. Och jag har ingen aning om vad som ingår i Silly season, och därför frågade jag.

Men om diskussion av ligornas värde inte ingår i tråden, varför tar ni då inte det i en annan tråd? Jag ser ett visst egenvärde i att samtliga inlägg i en sådan här tråd handlar om möjliga transfers, så att man slipper skitsnack om annat. För det är inte heller första gången jag ser denna debatten, och då är det mycket bättre att diskutera detta i en egen tråd där debatten förs framåt, istället för att man alltid snackar om samma saker hela tiden.

Skrev detta här istället för PM om andra också undrade varför jag "tramsade mig".
2015-01-10, 20:59
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Lucas Leiva "tackade för allting" efter matchen tidigare idag...

https://twitter.com/LucasLeiva87/status/553943512971235328

Talas ju framförallt om Inter vad jag förstår. Håller han någon klass fortfarande? Han hade en väldigt bra säsong för 3-4 år sedan men sen?

Med Lucas Leiva: WLWWWDDWWD

Utan Lucas Leiva: LWLDWDLLLL
Iår.

Han är en jäkla kämpe, och om LFC släpper honom så är dom riktigt korkade(även då han kan göra riktiga idiotgrejer som blir till kort).
En bra defensiv mitt, knappast bra offensiv(1mål någonsin i LFC,och han har varit i Liverpool längst bortsett från Gerrard), så det beror på vad Inter söker för mittfält.
2015-01-11, 01:10
Medlem
DAGGER-5s avatar
Enligt Telegraph så har Liverpool avslutat lånet av Assaidi för att sälja han till AL AHLI för £4.75m
2015-01-11, 02:11
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Någon spec du tänker på? Dybala? lär ju kosta en liten slant, men det gör väl Martinez också.
Bara jag som lutar åt att chicharito lär gå till Seria A till sommaren? känns som en typisk seria a värvning i dagsläget.
Ja men man diskuteras i samband med spelare som Shaqiri och Hernandez i Real, men det blir ändå i slutändan någon gamling.
2015-01-11, 09:38
Medlem
Imbazs avatar
Delph ryktas gå till Liverpool gratis i sommar då hans kontrakt gått ut, ska enligt James pearce ha kommit överens om ett kontrakt.
2015-01-11, 09:55
Medlem
Axezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Delph ryktas gå till Liverpool gratis i sommar då hans kontrakt gått ut, ska enligt James pearce ha kommit överens om ett kontrakt.

Vart han han sagt det?
2015-01-11, 10:31
Medlem
Giggsys avatar
Hoppas LvG verkligen går in för Hummels (nu eller förmodligen i sommar), om det så ska krävas ett David Luiz-bud. Att tappa Rio och Vidic samtidigt i somras, jävligt mycket rutin som försvann där. Ett skämt att Evans numera ska föreställa vår mest erfarna mittback, han är nog den sämsta av dom.

Hummels är mittbacksgeneralen som saknas i truppen. Han är i perfekt ålder och har mycket rutin med bl.a VM-guld, BL-titlar och CL-final.
2015-01-11, 10:49
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hoppas LvG verkligen går in för Hummels (nu eller förmodligen i sommar), om det så ska krävas ett David Luiz-bud. Att tappa Rio och Vidic samtidigt i somras, jävligt mycket rutin som försvann där. Ett skämt att Evans numera ska föreställa vår mest erfarna mittback, han är nog den sämsta av dom.

Hummels är mittbacksgeneralen som saknas i truppen. Han är i perfekt ålder och har mycket rutin med bl.a VM-guld, BL-titlar och CL-final.

Hummels hade varit ett bra köp för 2-3 år sedan. Nu? Känns inte alls lika het längre. Visst är han bra men inte alls som man hade tänkt sig honom vara nu för några år sedan.

Finns många mer intressanta namn som nog kan fås betydligt billigare. Laporte är väl intressant?
2015-01-11, 10:58
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz

Kanske blir redan nu i januari, om man ska tro Mirror, LFC uppges vilja köpa loss honom redan nu för £7,5 mille

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in