Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Sluta tramsa. Det har varit diskussion om Serie A och till viss del BL på ett par sidor. Ett sidospår som ändå kan anknytas till ämnet då värvningar under januari la grunden till en diskussion om en ligas status.
OffT:
Nej, du missförstår mig. Jag har alltså aldrig varit inne i denna tråden innan. Och när ni hade ett annat ämne över flera sidor blev jag förvånad, men hittade bara i TS inlägg att tråden skulle handla om "Silly season" internationellt. Och jag har ingen aning om vad som ingår i Silly season, och därför frågade jag.
Men om diskussion av ligornas värde inte ingår i tråden, varför tar ni då inte det i en annan tråd? Jag ser ett visst egenvärde i att samtliga inlägg i en sådan här tråd handlar om möjliga transfers, så att man slipper skitsnack om annat. För det är inte heller första gången jag ser denna debatten, och då är det mycket bättre att diskutera detta i en egen tråd där debatten förs framåt, istället för att man alltid snackar om samma saker hela tiden.
Skrev detta här istället för PM om andra också undrade varför jag "tramsade mig".