Citat:
Ursprungligen postat av
WaldemarKa
Skulle förvåna mig stort om gärningsmännen grips levande.
Jag tror de kommer dra med sig så många som möjligt i fallet om inte polisen avslutar deras liv först.
Jag är osäker men jag tror absolut att polisen kan tänkas storma platsen inom några timmar om inte förhandlingarna ger något bara för att visa sig konsekvent och bestämd. Det är en polisinsats som säkerligen har politiskt tryck bakom sig. Därmed "offras" gisslan, om det finns någon.
Det pratas hela tiden om neutralisering av GM, det måste ju innebära att läget är fryst och att de har dem omringade eller vad tror ni att det innebär?