Citat:
Ursprungligen postat av
Brandalarmz
Att anmäla någon för hets mot folkgrupp, eller att ens ha en sådan lagstiftning känns väldigt skevt gentemot det stöd som finns för yttrandefriheten i vårt samhälle.
Tror någon på allvar det kommer bli rättsligt efterspel av det? Njäe.
Anmälan får väl vem som helst göra lite hur som.