2015-01-08, 22:30
Medlem
anartris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
De hade glömt ID- handlingar i den första bilen, har jag för mig

vad fan skulle dom ha id-handlingar till just då?
Citera
2015-01-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är sant. Men det finns nästan ingen här som känner till detta, trots att det finns så många ''experter'' på islam på Flashback. Jag tror mer på att dessa personer radikaliserats senare och försöker finna en väg till paradiset nu. De har levt utsvävande liv med narkotika, fylla och horeri och därefter träffat någon islamistisk psykopat som lovat dem paradiset. .

Håller med. Tror exakt samma sak och har gjort det i ett tag. Bra skrivet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Jo klantigt värre att ha med id-kort när man ska utföra detta.

Kanske skulle lämna landet, i europa räcker det väl ha ID kort?
Citera
Medlem
Om det visar sig att de skjuts till döds inatt utan att journalister eller civila märker nåt, och att de sägs ha skyddat sig med en kvinna eller barn. Då tar jag fram folien och formar det till en hatt!
Citera
2015-01-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Kanske skulle lämna landet, i europa räcker det väl ha ID kort?

Jo kanske hade de planer på att söka sig till Malmö.
Citera
2015-01-08, 22:32
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är sant. Men det finns nästan ingen här som känner till detta, trots att det finns så många ''experter'' på islam på Flashback. Jag tror mer på att dessa personer radikaliserats senare och försöker finna en väg till paradiset nu. De har levt utsvävande liv med narkotika, fylla och horeri och därefter träffat någon islamistisk psykopat som lovat dem paradiset. Islam medger inte syndernas förlåtelse genom frälsning och trosbekännelse, såsom kristendom. Man måste betala ett pris för att komma till paradiset. Men det priset kan man som muslim betala genom allmosor, pilgrimsfärder och idogt bedjande. Det behövs inget dödande.
Hörde du det där på radio tidigare idag eller, det var exakt vad experten i P! nordström sa ju?
Citera
2015-01-08, 22:33
Medlem
hatardigds avatar
de kommer ALDRIG att hittas. polisen gör ett pinsamt arbete. trams! ger upp nu. inte ens kul att följa längre. händer inte ett skit. tacka vet jag USA de vet hur man hittar terrorister.
Citera
Medlem
Argo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netr0pa
Tyvärr tror jag INTE poliserna eller militärerna kommer att lyckas fånga dessa 2 bröderna....

Det har gått mer än ett dygn och nu ligger siffran på 80 000 män som söker endast 2.

Hur fasiken kan man inte lyckas dem än? De är nog numera långt över gränserna mellan Frankrike och Belgien nu!

Sitter troligen och trycker i någon moské ,finns många jihadskägg som vill hjälpa.Även i Sverige skulle de få skydd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Anti-rasist men aggressiv ateist och demokrati älskare..
Har inget övers för terrorister men har hjärna nog att veta att alla dumma troende muslimer inte är terrorister eller ens islamister..

Det är troligen inte många % nej , inte som klarar av utföra något sådant hemskt i alla fall.
Citera
2015-01-08, 22:34
Medlem
Citat:
Önsketänkande där. Killarna kommer inte hittas eller fångas.

Varför inte? De kommer att hittas, det är jag säker på. Om de lever eller inte återstår att se.
Citera
2015-01-08, 22:34
Medlem
B3rt3ls avatar
Citat:
Önsketänkande där. Killarna kommer inte hittas eller fångas.
Med avsluta menar jag inte att man nödvändigtvis skulle hitta männen.
Citera
2015-01-08, 22:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Jo klantigt värre att ha med id-kort när man ska utföra detta.
Icke alls, inte om tanken är att byta om och beblanda sig med allmänheten, då får man anta att efter ett sådant här pådrag som det blir räkna med att få visa leg. Så om man velat förklä sig som en vanlig medborgare så ska man ha alla handlingar på dig. Men nu tappade man ett och de blev röjda.

Sen så finns det faktorer som tur och kompentens i att finna dem. Om man tappat alla spår och de sitter och trycker hos någon muslimsk barndomsvän då kan det ta tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in