Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Tänk att det bestämmer inte du.
Sade jag att jag bestämde det?
Jag bara frågade vad du hade i tråden att göra om du hävdade att det inte går att bevisa hens existens. Din läsförståelse är lika låg som din intelligens.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag förstår att bland annat du INTE förstår att det INTE går att BEVISA Guds existens. Är det något mer du vill ha svar på?
Citat:
Beviset att GUD finns är att vi homosapiens efter fler tusen år pratar om detta objekt/GUD ännu och att ALLA pratar om honom, även de som påstår sig INTE tror på GUD. De pratar mest och högst om detta i sina ögon så att säga ICKEOBJEKT. Hur ologiskt som helst
Kan det logiskt sett finnas större bevis än detta? NEJ!
Ditt närminne är tydligen lika dåligt som din intelligens är låg...
I inlägget innan gnyr du på min oförmåga att förstå att Gud inte kan bevisas... lol
Och i nästa inlägg "bevisar" du Gud med ett argumentationsfel av typen argumentum ad populum och till på köpet hävdar du att det är logiskt
Och att man pratar om Gud än idag beror nog mest på att religiösa gör så mycket skit i hans namn mer än något annat.
Pratar mycket det gör folk om jultomten med, men betyder inte att han finns heller...
Citat:
Jag undrar vad din del i tråden är då? Kalla folk för dumhuvuden?
Ja när du lämnar ett så öppet mål, så är det bara att skjuta på...
Annars är det kul att se på alla tappra teister som ger sig på det, som du just gjorde
Kul att se på intellektuella haverier.