2015-01-06, 21:54
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Någon som vet vad för kriterier som ställs för att bli antagen?
att du kan betala avgiften.
Citera
2015-01-06, 23:31
Medlem
Ja efter att man fyllt i massa testfrågor om sin personlighet skickas man direkt till kassan.
Citera
2015-01-07, 01:21
Medlem
Repeatzs avatar
Citat:
Ett sex månaders Premiummedlemskap kostar 499:- i månaden. Du kan även välja Premiummedlemskap för en kortare period. Priset för bara en månad är 1399:- men väljer du däremot tre månader så sjunker priset till 699:- per månad.
Sjuka jävla kostnader alltså..
Citera
2015-01-07, 07:20
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repeatz
Sjuka jävla kostnader alltså..
va är du för en? är du inte elit eller? kostar att ligga på topp!
Citera
2015-01-07, 08:43
Medlem
En människa som anser sig själv stå högre i rang än andra i sammhället är nollor enligt mig.
😉

Osäkra individer som vill ha allt serverat.
Usch!
Citera
2015-01-07, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Vad tycker ni om dessa reklamer? Personligen kryper de under huden på mig. Och jag avskyr dem. Sättet de är gestaltade på gör mig nästan illamående. Jag kan riktigt känna hur ELITSINGLARNA sitter och myser när de tänker på hur alla landets elektriker vänder sig i soffan p.g.a. reklamen.

Varför är det sofistikerat att vara exv. en f.d. juriststuderande?

Vad tycker ni om reklamerna?

Förvånad att folk skulle nappa på sånt där. Fastän man själv skulle råka tillhöra eliten så skulle man ju ändå inte söka sig till en sådan där sida. Personligheten på majoriteten lär vara några drag och släng av diverse narcissistiska tendenser.
Citera
2015-01-07, 18:03
Medlem
thissuitisblacknots avatar
Hahaha, nördar som är rädda för att knulla.

Som tur är så är alla kvinnor röda på insidan oavsett inkomst.

Tänk bara pressen på en blind-dejt via den hemsidan. Fyfan. Måste va dom gnälligaste fjortisarna i ett och samma lager. Tur att man själv kan ragga på gatan, när som helst, var som helst. Spelar inte ens roll vad man säger, liksom, är man en lycklig och (uttjatad term) "självsäker" person så funkar spontana komplimanger. Neil Strauss håller med. Lol. Han snodde sina grejer från David D.
Citera
2015-01-09, 03:54
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
att du kan betala avgiften.

Citat:
Ursprungligen postat av dagmar.ebbesen
Ja efter att man fyllt i massa testfrågor om sin personlighet skickas man direkt till kassan.

Så det finns inget minimum inkomstbelopp som krävs och kollas upp?
Minimum utbildningsnivå, t.ex antal högskolepoäng?
Gallring bland fotografier, dvs du skall enligt granskarna vara tillräckligt snygg?
Är man kan vara anonym gentemot hemsidan ifråga?
Citera
2015-01-09, 04:03
Medlem
speeeds avatar
Hela tanken är väl att det ska vara tillräckligt dyrt för att hålla fejkprofiler och dylikt borta samtidigt som du kan välja väldigt många kriterier på vad du söker.
Va fan om två människor kan hitta varandra och någon tjänar pengar så varför inte?
Citera
2015-01-11, 00:13
Medlem
ichbinSCHWULEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shike33
En människa som anser sig själv stå högre i rang än andra i sammhället är nollor enligt mig.
😉

Läs gärna igenom vad du precis skrev.
Citera
2015-01-11, 00:28
Medlem
Sidan fyller absolut en funktion. Om jag skulle registrera mig på en dating-sajt så skulle jag hellre betala för att få en seriös sida med seriösa personer istället för att hamna i något gratisträsk med fakeprofiler, outbildade slashasar och annat patrask.

Vad är några hundralappar jämfört med att öka sina chanser att hitta en framtida partner istället för bara ett engångsligg?

Sedan kan man tycka vad man vill om just namnet. Det är ju rent ut sagt löjligt. Men konceptet fyller ett tomrum, helt klart. Att sedan ett gäng användare på flashback blir så avundsjuka och får sådana mindervärdeskomplex för att andra vill betala för en dating-sajt, det är bara humoristiskt.
Citera
2015-01-11, 00:37
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Sidan fyller absolut en funktion. Om jag skulle registrera mig på en dating-sajt så skulle jag hellre betala för att få en seriös sida med seriösa personer istället för att hamna i något gratisträsk med fakeprofiler, outbildade slashasar och annat patrask.

Vad är några hundralappar jämfört med att öka sina chanser att hitta en framtida partner istället för bara ett engångsligg?

Sedan kan man tycka vad man vill om just namnet. Det är ju rent ut sagt löjligt. Men konceptet fyller ett tomrum, helt klart. Att sedan ett gäng användare på flashback blir så avundsjuka och får sådana mindervärdeskomplex för att andra vill betala för en dating-sajt, det är bara humoristiskt.
med tanke på (när jag skaffade ett fejkkonto där) att ration är typ 100:1 så är chansen att just du får tag på en vettig donna lika låg eller tom lägre än andra dejtingsidor. fattigare blir du dock garanterat.

typ ALLA datingsidor tar betalt, så att just denna skulle vara ensam om det är totalt jävla bullshit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in