2015-01-11, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Så det finns inget minimum inkomstbelopp som krävs och kollas upp?
Minimum utbildningsnivå, t.ex antal högskolepoäng?
Gallring bland fotografier, dvs du skall enligt granskarna vara tillräckligt snygg?
Är man kan vara anonym gentemot hemsidan ifråga?
Jag är medlem efter att ha ägnat lång tid åt att fylla i alla tester. Jag har fått ett (1) meddelande, som jag inte kan läsa iofs. Jag sa att jag hade "Kandidatexamen". De har inte kollat nånting.
Citat:
Vår ID-autentisering, manuella profilverifiering, SSL-kryptering och system för spårning av bedrägerier arbetar alla tillsammans för att ge dig en dejting-plattform där du kan känna dig bekväm i att dela vad du vill, med vem du vill och när du vill.
Ingen aning om vad de menar med "ID-autentisering". Ingen har "autentiserat" mig så man kan vara anonym.

Citat:
Hur är det möjligt att man kan erbjuda ett så stort antal medlemmar så snart efter starten? Tja, de flesta av dessa medlemmar är eDarling-kunder - men endast sådana som har en akademisk bakgrund.

Dvs de som angett att de har en examen. Det behöver inte vara sant.
Senast redigerad av dagmar.ebbesen 2015-01-11 kl. 05:24.
Citera
2015-01-11, 09:43
Medlem
Det bästa är gift shoppen på sidan. De säljer examensbevis med glory holes i så att man kan knulla varandras diplom. Dyrare ju högre status på diplomet såklart.
Citera
2015-01-11, 10:51
Medlem
Vedträs avatar
Är inte elite men kan tycka det känns vettigt. Snygga datar inte fula och smarta datar inte dumma. Darwin. Vi ser det alla så varför hyckla om att alla är lika värda på marknaden. Kan nog ha med ambition att göra också. Sen kan man tycka elite känns lite cheesy o töntigt.
Citera
2015-01-11, 14:24
Medlem
Pangon90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gissamusiken
Det bästa är gift shoppen på sidan. De säljer examensbevis med glory holes i så att man kan knulla varandras diplom. Dyrare ju högre status på diplomet såklart.

Hahhahaa Va? På riktigt?
Citera
2015-01-11, 15:19
Medlem
Doktordonkas avatar
Grejjen med de där "elit-dejting-sidorna" är ju att det är inte elit, utan bara pengar det handlar om. Riktig elit = folk med kunskaper och utbildning. Doktorer, professorer, forskare.

Det finns säkert de som vill dejta nån med mycket casch. Men jag föredrar nog hjärna framför casch.
Citera
2015-01-11, 15:41
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Grejjen med de där "elit-dejting-sidorna" är ju att det är inte elit, utan bara pengar det handlar om. Riktig elit = folk med kunskaper och utbildning. Doktorer, professorer, forskare.

Det finns säkert de som vill dejta nån med mycket casch. Men jag föredrar nog hjärna framför casch.
men åh. läser du inte tråden?

du tror att mr big spender sitter på elitesinglar? HAN är på sture p och sprutar ner silikontuttar med dompa.

folk med cashflow behöver inte sitta på några jävla hemsidor och häcka, de är ute och rör på sig och haffar både bimbos och sofistikerade (överklass)damer.

sidan är ett jävla fejk, vem som helst kan regga sig och ljuga om vad som helst, de vill bara åt dina pengar.
hemsidan ger hopp åt mensanördarna med 500 HP som nu äntligen tror att de kan finna en fager dam som faktiskt bryr sig ett skit om detta.
NATURLIGTVIS kommer de inte hitta ett skit.

bara en sån sak att de slussar över medlemmar från e-darling som har akademisk titel säger ju ett och annat. en jävla dagisfröken är akademiker. jebus alltså.
Citera
2015-01-15, 20:19
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
men åh. läser du inte tråden?

du tror att mr big spender sitter på elitesinglar? HAN är på sture p och sprutar ner silikontuttar med dompa.

folk med cashflow behöver inte sitta på några jävla hemsidor och häcka, de är ute och rör på sig och haffar både bimbos och sofistikerade (överklass)damer.

sidan är ett jävla fejk, vem som helst kan regga sig och ljuga om vad som helst, de vill bara åt dina pengar.
hemsidan ger hopp åt mensanördarna med 500 HP som nu äntligen tror att de kan finna en fager dam som faktiskt bryr sig ett skit om detta.
NATURLIGTVIS kommer de inte hitta ett skit.

bara en sån sak att de slussar över medlemmar från e-darling som har akademisk titel säger ju ett och annat. en jävla dagisfröken är akademiker. jebus alltså.
Eliten, alltså folk som är vackra, rika, välutbildade, kul och charmiga behöver inga dejtingsajter. De har ett koppel av beundrare efter sig innan de lämnat gymnasiet eller högskolan. Eller så fort de lämnar hemmet. Sidan är som du skriver rent fejk, oattraktiva personer betalar dyrt i förhoppningen att de ska hitta nån med ovanstående egenskaper.
Citera
2015-01-16, 22:30
Bannlyst
det enda som betyder någonting är hur du ser ut på din profilbild + dina tillhörande bilder. Finns inte en kvinna i sverige som bryr sig ett skit om status/utbildning om du i verkligheten ser riktigt bra ut.

Elitsinglar är bara svammel.
Citera
2015-01-17, 19:39
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Är inte elite men kan tycka det känns vettigt. Snygga datar inte fula och smarta datar inte dumma. Darwin. Vi ser det alla så varför hyckla om att alla är lika värda på marknaden. Kan nog ha med ambition att göra också. Sen kan man tycka elite känns lite cheesy o töntigt.
Ja, +1 på den.
Förstår inte varför detta sticker i ögonen på folk.
Citera
2015-01-17, 22:53
Medlem
Enda sidan jag träffat sköna människor på.
Det betyder kanske inte så mycket....
Citera
2015-01-18, 01:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, +1 på den.
Förstår inte varför detta sticker i ögonen på folk.

Är din fråga retorisk?
Citera
2015-01-19, 10:12
Medlem
durtmeisters avatar
Finns dating sidor som är lockade till unga och WT såsom badoo.
Då är det inte konstig att det finns en dating sida för folk som har lite mer klass.
Problemet är namnet där det antyder att de är bättra och ett slutet sällskap.
För ett par år sedan skrevs det om en mailgrupp som hette/heter "Elit".
Samma problem här osmakligt namn men gruppen i sig är det inget fel på.
Att se sig själv som bättre än andra för att man i 80% av fallen föddes in i det skicktet är osmakfullt.
Namnet är hemskt och de borde ha ett mer subtilt namn är just elit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in