Citat:
Ursprungligen postat av
Kriminalen-nu
Med andra ord - betala allt, säg upp tjänsten nu med en gång och se det som en dyrköpt läxa. Tacka vet jag t.ex. Steam som har inbyggd "broms" för vad man kan köpa.
Iom att du är klar över att du faktiskt har använt "tjänsten" är det liksom inte mycket att göra. Just snygga polare du har - fast sade du till dem att du faktiskt använt quizzet eller vad det nu var?
Förlåt att jag var otydlig! Jag har inte använt tjänsten.. Det här dom vill att jag ska betala för är ett "premium membership", men det jag gjorde var att logga in på en länk på facebook, svara ett formulär.. skrev in lite uppgifter (idiotidiotidiot) sedan kommer en sida, "för att bli premiummedlem betala endast 19kr" eller liknande. Då gick jag ur, men dom hade ju redan mina uppgifter..
efter det kommer ett mail om att jag ska betala för att jag har 5dagar som premium-medlem. Jag går in på hemsidan quiznaut, försöker logga in för att säga upp medlemskapet, går inte. "du är inte premium-medlem" alltså ska jag inte betala något, för man kan vara medlem gratis.
Men ja, jag får nog betala för min idioti.