2015-01-02, 13:23
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det syns på sättet som folk skriver på att det i princip bara är folk från USA som postar på gonewild.
Haha, för att det står på engelska eller? Engelska är det officiellt antagna internationella språket på planeten jorden.

Citat:
Jo det syns på bilderna om det är en vanlig kvinna eller en kvinna som jobbar i sex-branschen som postar, det syns på kroppen, på hur bilden är tagen, på hur kvinnan poserar.
Och trots det så kunde du bara peka ut två av alla mina bilder som inte var från 'riktiga' amatörer.

Citat:
Titta på den här bilden, https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW varför döljer hon inte sitt ansikte? För hon jobbar redan i sex-branschen.
Eller så är hon vad som brukar benämnas "slampa". Hon söker bekräftelse på nätet.
Faktiskt så har du ingen aning om vad hon är och inte är, däremot så förutsätter du att hon jobbar inom porr bara för att hon ser bra ut och inte skäms för att visa det.

Citat:
Därför att forum bygger på att folk har något gemensamt. Folk i Sverige har inte särskilt mycket gemensamt med folk i USA därför hänger de flesta i Sverige på Flashback, de flesta i USA på Reddit. Dessutom syns det på sättet som folk skriver var de kommer ifrån.
Haha, va? Reddit bygger på så kallade 'sub-reddits', kategorier som ibland är extremt ovanliga och specifika. Du tror inte att folk som samlas i en helt unik kategorisering har något gemensamt med varandra?
Det är det som är poängen med Reddit! Det är därför det är så stort som det är, internationellt!

Citat:
Ja folk tänker att det är stor skillnad på att ta en bild hemma och att ta en bild i en studio för pengar, men det är för att de flesta aldrig tar bilder hemma som de sen lägger upp. Om de gjorde det skulle de inte känna att steget till att göra porr på riktigt var en big deal.
Och du talar utifrån eget perspektiv antar jag, vad du missar att nämna är att alla människor är och tänker olika. Att du agerar på ett specifikt sätt betyder inte att resten av alla jordens kvinnor gör det.

Citat:
Nej det är empiriska fakta som bygger på mina observationer.
Ungefär som dina galenskaper om att du skulle vara en tia då?
Dina observationer och vinklar ger jag inte mycket för, eftersom ursprungsläget verkar vara extremt snedvridet.

Citat:
Nej för jag vet hur kvinnor ser ut nakna, remember?
Vilket jag har påpekat att jag också gör, men då föredrar du att sänka dig till personangrepp eftersom du antagligen inte har den mentala kapaciteten att vrida det runt på annat sätt.

Citat:
Vad i artikeln är det som inte stämmer?
Vad är det du inte förstår med meningen 'Det är en opålitlig källa'?
Aftonbladet, Expressen, SVT, de är alla källor till nyheter. Budbärare av nyheter. Vissa av dessa källor är mer pålitliga än andra, då vissa inte ser det som sitt primära uppdrag att bära fram nyheter till sina läsare, utan att tjäna så mycket pengar som möjligt via dessa. Vissa av dessa drar sig så långt som till att fabricera nyheter. Jämför det t.ex med rena skvallertidningar som Cosmopolitan, Hört&Sett, och vad mer det nu finns.

Är det fortfarande oklart vad jag menar?

Citat:
Det var så mina vänner i gymnasiet såg ut och jag vet vilken typ av killar de hade sex med.
Och du vet hur jag ser ut menar du? Hah. Sluta måla in dig i ett hörn gång på gång, du argumenterar ju helt utan tanke på de nästkommande 3 minuterna.

Citat:
Jo det är vetenskapligt belagt. Om det inte var så skulle du se Playboy-modeller tillsammans med uteliggare och rika kändisar tillsammans med feta kvinnor. Inse att människor generellt har sex/gifter sig med folk i sin egen liga.
Fast nu går du ju ifrån vad du just sa.

Du sa att det var fula människor med fula männsikor, snygga med snygga. Du nämner du helt plötsligt att placeringen i ligan kan påverkas av andra faktorer såsom pengar? Vilket också innebär att en person som är ful men rik, kan få en snygg partner, trots dennes begränsande utseende?

Sedan kan man ju inte påstå att Hugh Hefner är särskilt vacker, när du ändå ska nämna Playboy.

Citat:
Ja det finns bilder som "läcker ut" men om vi talar om bilder som kvinnor själva lägger upp så är det en väldigt extrem grej bland kvinnor, män inser inte det för de tror att typ czechcasting och voyeurweb är på riktigt och att det är normalt för kvinnor att göra sånt.
Verkar jag som någon som tror att czechcasting är från riktiga amatörer? Har jag sagt det, eller låtit påskina det på annat sätt?
Annars tycker jag att du ska anpassa dig till den motdebattör du har, det finns ingen mening med att lyfta upp någonting som inte stämmer in på mig på det där viset.

Citat:
Hur tror du att kvinnor uppfattar det?
Hur tror du att män uppfattar det? Ditt påstående är fullständigt absurt!

Citat:
1) Titta på kvinnorna jag har länkat till när jag har skrivit om vanliga kvinnor, det är så 80% av kvinnorna ser ut, 10% är smal-feta, 10% ser ut som mig. För kvinnor är det du skriver ungefär samma sak som att en man skulle säga till Jay Cutler att "du har verkligen inte speciell kropp" det är stort lol.

Det beror väl lite på vad man menar.
Jay Cutler har en speciell kropp i åsyftande till att den är extremt muskulös, däremot så är han knappast snygg i den bemärkelsen.
Du och Jay Cutler har en sak gemensamt, och det är att ingen av er är snygga. Vad gäller 'speciell kropp' ska det vara att du inte är fet då? Det stämmer väl antar jag. Men det gör dig inte automatiskt till en pingla.

Citat:
2) För att du är butthurt, jag är med om det ganska ofta, män som inte har varit med snygga kvinnor klarar inte av att interact med dem.
Jag har varit med kvinnor som ser extremt mycket bättre ut än vad du gör, och t.ex inte har en påse tegelsten till bröst.
Sedan vad du väljer att tro om dessa är väl upp till dig, men om något skulle jag snarare säga att du är butthurt, som vägrar tro att någon som jag kan ligga med kvinnor som ser bra ut.
Ledsen att behöva spräcka din bubbla om verkligheten, men du är nog gammal nog för att förstå.

Bara det faktum att du gör det personligt när det är du som lyft upp din kropp i tråden till allmän åskådan och underlag för diskussion, betyder att du tar väldigt illa upp när någon säger sig ha varit med bättre, att du inte är så snygg som du tror, etc.
Den som ger sig in i leken får leken tåla, det har du säkert hört?
Citera
2015-01-02, 13:26
Medlem
46532s avatar
Nej självklart inte, hon är ju naken? Fast är man ihop med en nakenmodell så.
Citera
2015-01-02, 14:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunstable
Jag tycker du ser perfekt ut och sexig.Antagligen är andra bara avundsjuka för att ingen kan få dig som du sa innan.Såg att du hade en ring på fingret på ett foto i denna tråd.

1) Tack men det är ingen big deal.

2) Det är bara en accessoar, jag tänkte att det är en bimbo-accessoar fast lite mindre så att den passar en Girl Next Door, jag tänkte att en sån tjej kan tänkas bära den, här är 2 close-ups,

http://img172.imagevenue.com/img.php?image=208620452_ring1_123_93lo.jpg

http://img147.imagevenue.com/img.php?image=208623815_ring2_123_75lo.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Haha, för att det står på engelska eller? Engelska är det officiellt antagna internationella språket på planeten jorden.

Folk från olika länder uttrycker sig olika.

Citat:
Och trots det så kunde du bara peka ut två av alla mina bilder som inte var från 'riktiga' amatörer.

Ja, so? Du kan se att de flesta av amatör-bilderna går ut på att dölja något på kvinnan. Till exempel den här kvinnan är fet, https://imgur.com/r/gonewild/Ph2Hbs7 hon har tagit bilden bakifrån så att det inte ska synas.

Citat:
Eller så är hon vad som brukar benämnas "slampa". Hon söker bekräftelse på nätet.
Faktiskt så har du ingen aning om vad hon är och inte är, däremot så förutsätter du att hon jobbar inom porr bara för att hon ser bra ut och inte skäms för att visa det.

Um, nej, ingen kvinna kommer att posera naken med sitt ansikte om hon inte jobbar i sex-branschen, speciellt inte i länder utanför Skandinavien, det är big no-no. Samma sak gäller saker som stora silikon-bröst, intim-pircings, fuckwear, allt som ser slampigt ut.

Citat:
Haha, va? Reddit bygger på så kallade 'sub-reddits', kategorier som ibland är extremt ovanliga och specifika. Du tror inte att folk som samlas i en helt unik kategorisering har något gemensamt med varandra?
Det är det som är poängen med Reddit! Det är därför det är så stort som det är, internationellt!

Men gonewild är ingen ovanlig och specifik kategori man kan hitta "amatör"-porr överallt inklusive forum. De flesta som gillar "amatör"-porr vill ha material från samma land/stad för att de vill att det ska vara verkligt. Inse att de flesta kvinnor som postar på gonewild är från USA och att om de inte är feta så tillhör de minoriteten av kvinnorna.

Citat:
Ungefär som dina galenskaper om att du skulle vara en tia då?
Dina observationer och vinklar ger jag inte mycket för, eftersom ursprungsläget verkar vara extremt snedvridet.

Ja exakt, jag har sett 100 tals nakna kvinnor i mitt liv, jag ser nakna kvinnor varje vecka, jag vet vad jag talar om.

Citat:
Vilket jag har påpekat att jag också gör, men då föredrar du att sänka dig till personangrepp eftersom du antagligen inte har den mentala kapaciteten att vrida det runt på annat sätt.

Hur många nakna kvinnor har du sett IRL?

Citat:
Vad är det du inte förstår med meningen 'Det är en opålitlig källa'?
Aftonbladet, Expressen, SVT, de är alla källor till nyheter. Budbärare av nyheter. Vissa av dessa källor är mer pålitliga än andra, då vissa inte ser det som sitt primära uppdrag att bära fram nyheter till sina läsare, utan att tjäna så mycket pengar som möjligt via dessa. Vissa av dessa drar sig så långt som till att fabricera nyheter. Jämför det t.ex med rena skvallertidningar som Cosmopolitan, Hört&Sett, och vad mer det nu finns.

Är det fortfarande oklart vad jag menar?

Slingra dig inte, på vilket sätt är kvinnorna den här artikeln inte representativa för genomsnitts-kvinnan?

Här är ett tv-program där de visar vanliga kvinnor avklädda, https://www.youtube.com/watch?v=lvRnaIkIjvc (se alla videos här, https://www.youtube.com/user/lookgoodnaked i många klipp läser de upp statistik som visar att vanliga kvinnor ser ut som kvinnorna i programet). Jämför de kvinnorna med kvinnorna i expressen-artikeln så kan du se att de är samma. Hur många sådana kvinnor har du sett på gonewild/nakna på Internet?

Här är en sida med bilder som kvinnor själva har skickat in, http://thebellyproject.wordpress.com/ de kvinnorna är också representativa för genomsnittet. Du kan jämföra dem med kvinnorna på nuproject/expressen-artikeln/how to look good naked/kvinnorna jag har länkat till och se att de är samma. Du kan också se att de kvinnorna generellt är mycket fulare än de kvinnor du kan se som "riktiga amatörer" på olika porr-sidor.

Citat:
Och du vet hur jag ser ut menar du? Hah. Sluta måla in dig i ett hörn gång på gång, du argumenterar ju helt utan tanke på de nästkommande 3 minuterna.

Det handlar inte om utseende det är en viss personlighets-typ. De har sex med män som du/män som dig uppfattar som "klassens mobbare".

Citat:
Fast nu går du ju ifrån vad du just sa.

Du sa att det var fula människor med fula männsikor, snygga med snygga. Du nämner du helt plötsligt att placeringen i ligan kan påverkas av andra faktorer såsom pengar? Vilket också innebär att en person som är ful men rik, kan få en snygg partner, trots dennes begränsande utseende?

Sedan kan man ju inte påstå att Hugh Hefner är särskilt vacker, när du ändå ska nämna Playboy.

Jag menar inte bokstavligt, jag menar attraktiva med attraktiva, mindre attraktiva med mindre attraktiva, oattraktiva med oattraktiva, och så vidare.

Hugh Hefner skulle vara väldigt attraktiv fär kvinnor även om han inte var rik.

Citat:
Hur tror du att män uppfattar det? Ditt påstående är fullständigt absurt!

Jag tror att män skulle känna att det var obehagligt, på samma sätt som kvinnor känner att det är obehagligt att visa sig nakna för män på Internet, det som är absurt är att du/ni tror att det är normalt/ingen big deal för vanliga kvinnor att göra det.

Citat:
Det beror väl lite på vad man menar.
Jay Cutler har en speciell kropp i åsyftande till att den är extremt muskulös, däremot så är han knappast snygg i den bemärkelsen.
Du och Jay Cutler har en sak gemensamt, och det är att ingen av er är snygga. Vad gäller 'speciell kropp' ska det vara att du inte är fet då? Det stämmer väl antar jag. Men det gör dig inte automatiskt till en pingla.

OK. Det är som att du skulle skriva till Jay Cutler att "du har inte en särskilt muskulös kropp" ingen skulle ta det på allvar.

Jag har en speciell kropp för att jag har bra proportioner, bra fett-fördelning, bra muskulatur, lågt kroppsfett. Det är genetiskt de flesta kvinnor har inte det. Men det är inte samma sak som att en kvinna är speciell. Jag är en "pingla" för att jag har bra kropp + är sexuell + är speciell, det är en mycket större grej än att bara ha en bra kropp, alla kvinnor kan få det.

Citat:
Jag har varit med kvinnor som ser extremt mycket bättre ut än vad du gör, och t.ex inte har en påse tegelsten till bröst.
Sedan vad du väljer att tro om dessa är väl upp till dig, men om något skulle jag snarare säga att du är butthurt, som vägrar tro att någon som jag kan ligga med kvinnor som ser bra ut.
Ledsen att behöva spräcka din bubbla om verkligheten, men du är nog gammal nog för att förstå.

1) Lol. Det finns inga kvinnor som ser "extremt mycket bättre ut" än mig. Jag är så snygg en kvinna kan bli on average.

2) Du kommer aldrig att ligga med en kvinna som ser bra ut om du inte betalar för det.

Citat:
Bara det faktum att du gör det personligt när det är du som lyft upp din kropp i tråden till allmän åskådan och underlag för diskussion, betyder att du tar väldigt illa upp när någon säger sig ha varit med bättre, att du inte är så snygg som du tror, etc.
Den som ger sig in i leken får leken tåla, det har du säkert hört?

1) Det var inte jag som tog upp det.

2) Jag har väldigt specifika sexuella preferenser, jag är bara intresserad av män som har samma preferenser, vad andra män/kvinnor tycker är irrelevant.

Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Nej självklart inte, hon är ju naken? Fast är man ihop med en nakenmodell så.

Vad gör det för skillnad om hon är naken?
Senast redigerad av Babianen 2015-01-02 kl. 14:31.
Citera
2015-01-02, 15:12
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Folk från olika länder uttrycker sig olika.
Jag betvivlar att en kvinna som står så lågt att hon viker ut sig på nätet råkar vara expert på hur språk gestaltar sig i olika länder.
Dessutom är det individuellt och om man faktiskt tittar så ser man att det är väldigt mycket olika språk på Reddit.

Citat:
Ja, so? Du kan se att de flesta av amatör-bilderna går ut på att dölja något på kvinnan. Till exempel den här kvinnan är fet, https://imgur.com/r/gonewild/Ph2Hbs7 hon har tagit bilden bakifrån så att det inte ska synas.
https://imgur.com/r/gonewild/rAHHSN2
Här är samma kvinna, ser inte särskilt fet ut vad jag kan se.
Återigen ger jag bara mindre och mindre för dina observationer och uppskattningar.

Citat:
Um, nej, ingen kvinna kommer att posera naken med sitt ansikte om hon inte jobbar i sex-branschen, speciellt inte i länder utanför Skandinavien, det är big no-no. Samma sak gäller saker som stora silikon-bröst, intim-pircings, fuckwear, allt som ser slampigt ut.
Stämmer inte.

Citat:
Men gonewild är ingen ovanlig och specifik kategori man kan hitta "amatör"-porr överallt inklusive forum. De flesta som gillar "amatör"-porr vill ha material från samma land/stad för att de vill att det ska vara verkligt. Inse att de flesta kvinnor som postar på gonewild är från USA och att om de inte är feta så tillhör de minoriteten av kvinnorna.
ZZZzzz, spekulationer.
Att folk skulle bry sig om varifrån bilderna komer är bara ännu mer spekulationer och gissningar ifrån dig.

Citat:
Ja exakt, jag har sett 100 tals nakna kvinnor i mitt liv, jag ser nakna kvinnor varje vecka, jag vet vad jag talar om.
Det blir bara mer och mer tydligt att du inte har en aning om ens vad du säger, än mindre vad du talar om.

Citat:
Hur många nakna kvinnor har du sett IRL?
Flertalet snyggare än dig.

Citat:
Det handlar inte om utseende det är en viss personlighets-typ. De har sex med män som du/män som dig uppfattar som "klassens mobbare".
Jag har själv varit klassens mobbare, ditt dumma fanskap.
Sluta tro att du vet någonting om personer på Flashback som du debatterar mot, för du har ingen aning om vem det är. Du bara gissar dig fram om och om igen.

Citat:
Jag menar inte bokstavligt, jag menar attraktiva med attraktiva, mindre attraktiva med mindre attraktiva, oattraktiva med oattraktiva, och så vidare.
Och attraktiva med oattraktiva? Eftersom pengar, uppenbarligen, kan tjäna som ett medel att klättra några steg upp.

Citat:
Hugh Hefner skulle vara väldigt attraktiv fär kvinnor även om han inte var rik.
Visst, väldigt attraktiv är han.
Jag förutsätter att du antingen trollar, eller att det är samma vinkel som får dig att tro att du själv ser väldigt bra ut.

Citat:
Jag tror att män skulle känna att det var obehagligt, på samma sätt som kvinnor känner att det är obehagligt att visa sig nakna för män på Internet, det som är absurt är att du/ni tror att det är normalt/ingen big deal för vanliga kvinnor att göra det.
Jag tycker det är mer absurt att du tror dig vara språkrör för alla kvinnor på jorden.

Citat:
OK. Det är som att du skulle skriva till Jay Cutler att "du har inte en särskilt muskulös kropp" ingen skulle ta det på allvar.
Nej, det är inte samma sak som det. Snarare så var det exakt motsatsen till det jag skrev, och du försöker vrida på det.
Det är exakt samma sak som att jag skulle skriva att han är muskulös, men inte snygg .Vilket är EXAKT vad jag skrev.

Citat:
Jag har en speciell kropp för att jag har bra proportioner, bra fett-fördelning, bra muskulatur, lågt kroppsfett. Det är genetiskt de flesta kvinnor har inte det. Men det är inte samma sak som att en kvinna är speciell. Jag är en "pingla" för att jag har bra kropp + är sexuell + är speciell, det är en mycket större grej än att bara ha en bra kropp, alla kvinnor kan få det.
Du är ingen pingla, återigen.

Citat:
1) Lol. Det finns inga kvinnor som ser "extremt mycket bättre ut" än mig. Jag är så snygg en kvinna kan bli on average.
Det finns hur mycket kvinnor som helst som ser bättre ut än vad du gör.
Du är en hög medel, med din attityd och liknande som du uppvisar och tror gör dig "speciell", skulle jag nästan räkna bort ett par poäng till.
Det faktum att du fortsätter tro det här om dig själv trots åtskilliga personer som försöker förklara för dig, tyder på grava psykologiska problem.

Citat:
2) Du kommer aldrig att ligga med en kvinna som ser bra ut om du inte betalar för det.
Jag har gjort det flertalet gånger, gratis.
Sedan att du inte tycks kunna acceptera det är en annan femma.

Citat:
1) Det var inte jag som tog upp det.
Inte alls, du bara lyfter upp det i vartenda svar du ger i tråden hittills.

2) Jag har väldigt specifika sexuella preferenser, jag är bara intresserad av män som har samma preferenser, vad andra män/kvinnor tycker är irrelevant.[/quote]
Det är rätt tydligt att du inte anser andras åsikter vara irrelevanta, eftersom du tar illa upp.
Citera
2015-01-02, 16:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag betvivlar att en kvinna som står så lågt att hon viker ut sig på nätet råkar vara expert på hur språk gestaltar sig i olika länder.
Dessutom är det individuellt och om man faktiskt tittar så ser man att det är väldigt mycket olika språk på Reddit.

Jag gick på ett amerikanskt gymnasium och jag har läst på universitet i UK, så jo folk från olika engelsk-talande länder uttryker sig olika. Det är i princip bara folk från USA på gonewild de gånger jag har läst där.

Citat:
https://imgur.com/r/gonewild/rAHHSN2
Här är samma kvinna, ser inte särskilt fet ut vad jag kan se.
Återigen ger jag bara mindre och mindre för dina observationer och uppskattningar.

Det är det som är poängen du kan inte se att hon är fet för att bilden är tagen bakifrån. Varför tog hon inte bilder från alla vinklar?

Citat:
Stämmer inte.

Jo folk har vänner, bekanta, grannar, kollegor, etc. där det kan bli obekvämt om de ser kvinnan i en sexuell situation på Internet. Därför är det generellt ingen vanlig kvinna som poserar naken med sitt ansikte online. Du kan utgå ifrån att alla "amatörer" som har omaskerade bilder på Internet är "pros".

Citat:
ZZZzzz, spekulationer.
Att folk skulle bry sig om varifrån bilderna komer är bara ännu mer spekulationer och gissningar ifrån dig.

Nej det är fakta att a) amatör-porr är ingen ovanlig kategori på Internet b) hela grejen med amatör-porr är att det ska vara kvinnor som mannen har en chans att se/träffa IRL. Inse att kvinnorna på gonewild inte är representativa för vanliga kvinnor.

Citat:
Det blir bara mer och mer tydligt att du inte har en aning om ens vad du säger, än mindre vad du talar om.

Förnekar du att jag som kvinna har sett fler nakna kvinnor IRL än dig?

Citat:
Flertalet snyggare än dig.

Svara på frågan, vad är ditt sample size när du talar om att du vet hur vanliga kvinnor ser ut?

Citat:
Och attraktiva med oattraktiva? Eftersom pengar, uppenbarligen, kan tjäna som ett medel att klättra några steg upp.

Googla på "assortative mating" läs på.

Citat:
Jag tycker det är mer absurt att du tror dig vara språkrör för alla kvinnor på jorden.

Hur många kvinnor har lagt upp nakna helkropps-bilder här på Flashback? Sannolikt ett fåtal. Men det finns sannolikt 1000 tals kvinnor som läser här. Vad säger det dig om hur vanligt det är att kvinnor lägger upp "amatör-bilder" på Internet? Till exempel det är kanske 1000 kvinnor som läser på R&S varje dag men den senaste månaden är det bara jag som har lagt upp bilder. I det fallet är jag 1/1000 förstår du då hur ovanligt det är att vanliga kvinnor lägger upp naken-bilder på Internet?

Citat:
Nej, det är inte samma sak som det. Snarare så var det exakt motsatsen till det jag skrev, och du försöker vrida på det.
Det är exakt samma sak som att jag skulle skriva att han är muskulös, men inte snygg .Vilket är EXAKT vad jag skrev.

Slingra dig inte, jag är samma sak för vanliga kvinnor som Jay Cutler är för vanliga män, det är inte realistiskt för 90% av de vanliga kvinnorna att se ut som mig.

Citat:
Det finns hur mycket kvinnor som helst som ser bättre ut än vad du gör.
Du är en hög medel, med din attityd och liknande som du uppvisar och tror gör dig "speciell", skulle jag nästan räkna bort ett par poäng till.
Det faktum att du fortsätter tro det här om dig själv trots åtskilliga personer som försöker förklara för dig, tyder på grava psykologiska problem.

1) Och du vet det för att? Jag har sett många fler nakna kvinnor IRL än vad du kommer att se under hela ditt liv, så jag är den av oss som vet vad jag talar om.

2) Du har fortfarande inte svarat på mitt argument om https://www.youtube.com/user/lookgoodnaked och http://thebellyproject.wordpress.com/ förnekar du att de kvinnorna är representativa för vanliga kvinnor?
Citera
2015-01-02, 16:24
Medlem
Grattis babianarsle, det är nog verkligen du som visar upp din skabbiga kropp på bilderna. Då är du bara en exhibitionist som trollar, eller psyksjuk.

Det är psykiatrins uppgift att rycka dig ur psykosen, inte min. Att tjafsa med ett troll är ju lönlöst även det, så jag ger upp. Ha det så kul med att häva ur dig IQ-befriad dynga, din hjärndöda kossa. Heeej!
Citera
2015-01-02, 16:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halfman
Grattis babianarsle, det är nog verkligen du som visar upp din skabbiga kropp på bilderna. Då är du bara en exhibitionist som trollar, eller psyksjuk.

Det är psykiatrins uppgift att rycka dig ur psykosen, inte min. Att tjafsa med ett troll är ju lönlöst även det, så jag ger upp. Ha det så kul med att häva ur dig IQ-befriad dynga, din hjärndöda kossa. Heeej!

1) http://www.tshirtwatch.com/blog/wp-content/uploads/2006/04/philton.jpg

2) Är det psyksjukt att hävda, a) att vanliga kvinnor inte ser ut som i porr b) att vanliga kvinnor generellt inte lägger upp naken-bilder på Internet c) att kvinnor som lägger upp naken-bilder på Internet inte är representativa för vanliga kvinnor generellt.
Citera
2015-01-03, 12:19
Medlem
Citat:
1) http://www.tshirtwatch.com/blog/wp-content/uploads/2006/04/philton.jpg

2) Är det psyksjukt att hävda, a) att vanliga kvinnor inte ser ut som i porr b) att vanliga kvinnor generellt inte lägger upp naken-bilder på Internet c) att kvinnor som lägger upp naken-bilder på Internet inte är representativa för vanliga kvinnor generellt.

En bild på skabbmuppen Paris Hilton? Med det vill du säkert säga något vansinnigt korkat, som att du är snygg.

Nu är det inte så enkelt att du bara påstått a, b och c. Det är all idioti du väver in i det, och resten av smörjan du skrivit.
Nej, nu ska jag inte ryckas med i din förståndshandikappade cirkus igen. Inte mata troll, inte mata troll, inte mata troll...
Citera
2015-01-03, 15:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halfman
En bild på skabbmuppen Paris Hilton? Med det vill du säkert säga något vansinnigt korkat, som att du är snygg.

Nu är det inte så enkelt att du bara påstått a, b och c. Det är all idioti du väver in i det, och resten av smörjan du skrivit.
Nej, nu ska jag inte ryckas med i din förståndshandikappade cirkus igen. Inte mata troll, inte mata troll, inte mata troll...

Det andra jag har påstått är att det är lätt att se vilka kvinnor som är riktiga amatörer om man vet att 80% av kvinnorna är feta och fula. Den här bilden är representativ för kvinnor generellt kvinnan i mitten är en 7a, kvinnan till höger om henne en 4a, resten är under 4. Så om kvinnan på en amatör-bild ser ut som Katie Price eller den smal-feta tjejen så är hon inte representativ, om kvinnan ser ut som någon av de andra kvinnorna då är det sannolikt en riktig amatör-bild. Om du/ni tillämpar det här på tjejerna på czechcasting och voyeurweb så kan ni se att de antingen är pros eller över medel de är inte "vanliga tjejer".
Citera
2015-01-05, 10:04
Medlem
solanins avatar
Citat:
Det andra jag har påstått är att det är lätt att se vilka kvinnor som är riktiga amatörer om man vet att 80% av kvinnorna är feta och fula. Den här bilden är representativ för kvinnor generellt kvinnan i mitten är en 7a, kvinnan till höger om henne en 4a, resten är under 4. Så om kvinnan på en amatör-bild ser ut som Katie Price eller den smal-feta tjejen så är hon inte representativ, om kvinnan ser ut som någon av de andra kvinnorna då är det sannolikt en riktig amatör-bild. Om du/ni tillämpar det här på tjejerna på czechcasting och voyeurweb så kan ni se att de antingen är pros eller över medel de är inte "vanliga tjejer".

Är även denna "över medel"?
http://www.nudeheat.com/2015/01/04/49-year-old-marketing-assistant-dressed-and-undressed/
Citera
2015-01-05, 11:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solanin
Är även denna "över medel"?
http://www.nudeheat.com/2015/01/04/49-year-old-marketing-assistant-dressed-and-undressed/

1) Om jag jämför henne med kvinnorna i min gymnasie-klass nu som 50 åring skulle det finnas 2 kvinnor av 10 som var mer attraktiva än henne. 8 av 10 kvinnor skulle vara mindre attraktiva än henne. Då talar vi om kvinnor som är 16-18. Så hon är top 20% när du talar om kvinnor som är 15-25 alltså snyggare än 80% av kvinnor 15-25. Om du talar om 50 åringar då är hon top 10% alltså snyggare än 90% av andra 50 åriga kvinnor.

Den här kvinnan är också top 20% i gruppen 15-25. Hon är top 10% i gruppen 50 åriga kvinnor.

Den här kvinnan är top 30% hon är lite över medel för kvinnor 15-25. 70% av kvinnor 15-25 kommer att vara fulare än henne. I gruppen 50 åringar är hon top 20%.

2) Här är några exempel på vanliga "average" 30-50 åriga kvinnor,

https://www.youtube.com/watch?v=an00QqguZLI

https://www.youtube.com/watch?v=v9MT3y_4QWc

https://www.youtube.com/watch?v=hqTlx6nNs9g

Den här 26 åriga kvinnan är ett steg below average men hon skulle andå anses som average för att många 25 åriga kvinnor ser ut så där, https://www.youtube.com/watch?v=FmOg-NThPMg jämför henne med den 50 åriga kvinnan du postade, http://www.nudeheat.com/2015/01/04/49-year-old-marketing-assistant-dressed-and-undressed förstår du nu hur högt över medel hon är? Det är som att du skulle posta en foto-modell och fråga om hon är över medel.
Senast redigerad av Babianen 2015-01-05 kl. 11:04.
Citera
2015-01-06, 02:31
Medlem
Citat:
1) Om jag jämför henne med kvinnorna i min gymnasie-klass nu som 50 åring skulle det finnas 2 kvinnor av 10 som var mer attraktiva än henne. 8 av 10 kvinnor skulle vara mindre attraktiva än henne. Då talar vi om kvinnor som är 16-18. Så hon är top 20% när du talar om kvinnor som är 15-25 alltså snyggare än 80% av kvinnor 15-25. Om du talar om 50 åringar då är hon top 10% alltså snyggare än 90% av andra 50 åriga kvinnor.

Den här kvinnan är också top 20% i gruppen 15-25. Hon är top 10% i gruppen 50 åriga kvinnor.

Den här kvinnan är top 30% hon är lite över medel för kvinnor 15-25. 70% av kvinnor 15-25 kommer att vara fulare än henne. I gruppen 50 åringar är hon top 20%.

2) Här är några exempel på vanliga "average" 30-50 åriga kvinnor,

https://www.youtube.com/watch?v=an00QqguZLI

https://www.youtube.com/watch?v=v9MT3y_4QWc

https://www.youtube.com/watch?v=hqTlx6nNs9g

Den här 26 åriga kvinnan är ett steg below average men hon skulle andå anses som average för att många 25 åriga kvinnor ser ut så där, https://www.youtube.com/watch?v=FmOg-NThPMg jämför henne med den 50 åriga kvinnan du postade, http://www.nudeheat.com/2015/01/04/49-year-old-marketing-assistant-dressed-and-undressed förstår du nu hur högt över medel hon är? Det är som att du skulle posta en foto-modell och fråga om hon är över medel.
men vafan, håller du än på? Du berättar inte hur verkligheten ser ut utan du berättar hur du vill att det ska se ut så du är snygg och "speciell" enligt dina beräkningar. En fråga till dig:tror du att folk tar dig på allvar? Du sitter vid fb 24/7 också. Kul existens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in