Citat:
Haha, för att det står på engelska eller? Engelska är det officiellt antagna internationella språket på planeten jorden.
Citat:
Och trots det så kunde du bara peka ut två av alla mina bilder som inte var från 'riktiga' amatörer.
Citat:
Eller så är hon vad som brukar benämnas "slampa". Hon söker bekräftelse på nätet.
Titta på den här bilden, https://imgur.com/r/gonewild/4e3fzaW varför döljer hon inte sitt ansikte? För hon jobbar redan i sex-branschen.
Faktiskt så har du ingen aning om vad hon är och inte är, däremot så förutsätter du att hon jobbar inom porr bara för att hon ser bra ut och inte skäms för att visa det.
Citat:
Haha, va? Reddit bygger på så kallade 'sub-reddits', kategorier som ibland är extremt ovanliga och specifika. Du tror inte att folk som samlas i en helt unik kategorisering har något gemensamt med varandra?Det är det som är poängen med Reddit! Det är därför det är så stort som det är, internationellt!
Citat:
Och du talar utifrån eget perspektiv antar jag, vad du missar att nämna är att alla människor är och tänker olika. Att du agerar på ett specifikt sätt betyder inte att resten av alla jordens kvinnor gör det.
Ja folk tänker att det är stor skillnad på att ta en bild hemma och att ta en bild i en studio för pengar, men det är för att de flesta aldrig tar bilder hemma som de sen lägger upp. Om de gjorde det skulle de inte känna att steget till att göra porr på riktigt var en big deal.
Citat:
Ungefär som dina galenskaper om att du skulle vara en tia då?Dina observationer och vinklar ger jag inte mycket för, eftersom ursprungsläget verkar vara extremt snedvridet.
Vilket jag har påpekat att jag också gör, men då föredrar du att sänka dig till personangrepp eftersom du antagligen inte har den mentala kapaciteten att vrida det runt på annat sätt.
Vad är det du inte förstår med meningen 'Det är en opålitlig källa'?
Aftonbladet, Expressen, SVT, de är alla källor till nyheter. Budbärare av nyheter. Vissa av dessa källor är mer pålitliga än andra, då vissa inte ser det som sitt primära uppdrag att bära fram nyheter till sina läsare, utan att tjäna så mycket pengar som möjligt via dessa. Vissa av dessa drar sig så långt som till att fabricera nyheter. Jämför det t.ex med rena skvallertidningar som Cosmopolitan, Hört&Sett, och vad mer det nu finns.
Är det fortfarande oklart vad jag menar?
Citat:
Och du vet hur jag ser ut menar du? Hah. Sluta måla in dig i ett hörn gång på gång, du argumenterar ju helt utan tanke på de nästkommande 3 minuterna.
Citat:
Fast nu går du ju ifrån vad du just sa.Du sa att det var fula människor med fula männsikor, snygga med snygga. Du nämner du helt plötsligt att placeringen i ligan kan påverkas av andra faktorer såsom pengar? Vilket också innebär att en person som är ful men rik, kan få en snygg partner, trots dennes begränsande utseende?
Sedan kan man ju inte påstå att Hugh Hefner är särskilt vacker, när du ändå ska nämna Playboy.
Citat:
Verkar jag som någon som tror att czechcasting är från riktiga amatörer? Har jag sagt det, eller låtit påskina det på annat sätt?
Ja det finns bilder som "läcker ut" men om vi talar om bilder som kvinnor själva lägger upp så är det en väldigt extrem grej bland kvinnor, män inser inte det för de tror att typ czechcasting och voyeurweb är på riktigt och att det är normalt för kvinnor att göra sånt.
Annars tycker jag att du ska anpassa dig till den motdebattör du har, det finns ingen mening med att lyfta upp någonting som inte stämmer in på mig på det där viset.
Hur tror du att män uppfattar det? Ditt påstående är fullständigt absurt!
Citat:
1) Titta på kvinnorna jag har länkat till när jag har skrivit om vanliga kvinnor, det är så 80% av kvinnorna ser ut, 10% är smal-feta, 10% ser ut som mig. För kvinnor är det du skriver ungefär samma sak som att en man skulle säga till Jay Cutler att "du har verkligen inte speciell kropp" det är stort lol.
Det beror väl lite på vad man menar.
Jay Cutler har en speciell kropp i åsyftande till att den är extremt muskulös, däremot så är han knappast snygg i den bemärkelsen.
Du och Jay Cutler har en sak gemensamt, och det är att ingen av er är snygga. Vad gäller 'speciell kropp' ska det vara att du inte är fet då? Det stämmer väl antar jag. Men det gör dig inte automatiskt till en pingla.
Citat:
Jag har varit med kvinnor som ser extremt mycket bättre ut än vad du gör, och t.ex inte har en påse tegelsten till bröst.Sedan vad du väljer att tro om dessa är väl upp till dig, men om något skulle jag snarare säga att du är butthurt, som vägrar tro att någon som jag kan ligga med kvinnor som ser bra ut.
Ledsen att behöva spräcka din bubbla om verkligheten, men du är nog gammal nog för att förstå.
Bara det faktum att du gör det personligt när det är du som lyft upp din kropp i tråden till allmän åskådan och underlag för diskussion, betyder att du tar väldigt illa upp när någon säger sig ha varit med bättre, att du inte är så snygg som du tror, etc.
Den som ger sig in i leken får leken tåla, det har du säkert hört?