Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasBeming
Nej, det var givandet av den bildliga berättelsen av vad du själv sysslar med i och med din pådyvling av "semantisk akrobatik" som ett användbart uttryck på dig själv och ditt eget val av beteende här på FB - och rätt ofta återkommande, i den tråd du refererade till.
En form av självuppoffring, jag inte godkänner.
mvh
Mattias
Så akrobatik kan i din värld enbart betyda akrobat... ordförvrängningar och att tömma ordens värde.. men ersätta med "gudsmedvwetandets" valörer och inbillade "värden" 'r menar du OK ?
isf... är du inte den du tror dig vara.. tyvärr... men så kan du inte narra , det är helt oacceptabelt med din narr-dans här.
Det är att man på daglig basis, måste och behöver förhålla sig sakligt... utan sakligheten, skulle du inte kunna utnyttja andra att ha som slagpåsar , men du är ju omedveten om det, trots du hävdat att ditt medvetande är allvetande, du... vetaren, som själv-vet.. men.. via uppkoppling till DIN skapare, inte andras skapare, din, något du betonat... och vad som gär dig något udda, och B. på banan.
men du klarrar inte av att behöva inse andras djupare insikter... synd tycker jag, fär det hade besparats sandlådeleken som du själv drog igång.
och du är också anmäld av mig.