Citat:
Ursprungligen postat av
ImamReinfeldt
...och det är ju helt i sin ordning - AKB ger den rätta ärliga bilden av partiet utåt. AKB är en typisk Allahianspolitiker nådens år 2015.
Varför skall man låtsas vara någonting man inte är?
Man kan inte hoppas på så mycket långre för skulle partiet börja tvivla öppet på den långa AKB faller hela invandrar bygget för Moderaternas del.
Jag personligen vet att Reinfeldt rymde alldeles för tidigt så därför fick den första bästa i ledet ta över partipiskan och allt för tidigt.
Nu hoppas Moderaterna att folk ska glömma överenskommelsen med S - MP innan 2018 men det kan jag lova att den debatten och det sveket kommer att hållas vid liv i decennier!
Jag har varit aktiv Moderat i nästan 30 år men det här sveket från partitoppen går nog till historien för alla partier?
Jag har mycket på fötterna när jag skriver detta.
Moderater i landet tycker att AKB har dragit allt för m.kt till vänster och i vänsterfållan är det redan för
trångt.
Sen så ger vänstervridningen en möjlighet till alla
idioter som tror att det hjälper att bränna moskéer i Sverige och snacka om fel ras en möjlighet?
Reinfeldt Var en svikare Nu går AKB i samma fälla. Oj oj och ingen säger i från ?!