2014-12-31, 02:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
http://www.di.se/artiklar/2014/12/30/debatt-sa-vill-jag-forandra-m/

Sag ingen som hade lankat/tagit upp den har fran igar.

Det är bara tomma ord om att ta ansvar och bedriva opposition och beskyllda Löfven för att svika löften. Damage control rakt igenom. Ingen kan vara så dum att de inte ser igenom hennes lögner.
Citera
2015-01-03, 00:38
Bannlyst
Man börjar så smått undra vilka det är som dunkar denna odugliga partiledare i ryggen?

Det är absolut inte fel på henne som person men hur ska man kunna tro på henne inför framtiden?
Hon ser ovanligt tråkig och intetsägande ut men då trodde man att hon sade bra saker att säga inte ens det lyckas hon med. Jag har sett henne hon är lätt att se på partistämmor.

Uppgörelsen med S och MP lär gå historien?

Kan ingen befria henne från detta övermäktiga som hon försöker med?

Aktiv Moderat sedan 1982 och suttit både i Ksau och Region styrelsen.

Bytte parti 2010
Citera
2015-01-03, 00:59
Bannlyst
Det är väl inte speciellt svårt att räkna ut. Som doldis bakom dom 3 stjärnorna Reinfeldt, Borg och Bildt märke man henne knappt.

Ledare för parti juntan , menar partigruppen i riksdagen säkert något fint i dom egna leden men vanliga Svensson skiter i sån rangordning.

Hon är säkert mer än duglig på golvet men någon stor stjäna blir hon aldrig.
Hon påninner om Maria Leissner men hon var trevligare att se på och lät interessant. http://sv.wikipedia.org/wiki/Maria_Leissner

Jag har inget emot kvinnliga politiker men dom måste vara dubbelt så bra som männen minst, tyvärr........ Jag önskade att det inte var så
Citera
2015-01-03, 23:58
Medlem
Schwenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tatturerad.m.Tofs
Jag har inget emot kvinnliga politiker men dom måste vara dubbelt så bra som männen minst, tyvärr........ Jag önskade att det inte var så

Du har så enormt djävulskt rätt!
Citera
2015-01-05, 15:02
Bannlyst
Tänk om det kunde bli något kuppartat på Moderaternas extrastämma den 7 mars, men den möjligheten är nog lika med noll. Suck Vi får nig dras med AKB fram tills nästa val 2018.
Citera
2015-01-05, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
... Suck Vi får nig dras med AKB fram tills nästa val 2018.

...och det är ju helt i sin ordning - AKB ger den rätta ärliga bilden av partiet utåt. AKB är en typisk Allahianspolitiker nådens år 2015.

Varför skall man låtsas vara någonting man inte är?
Citera
2015-01-05, 17:18
Medlem
freeriderXIIs avatar
Någon moderat delegat borde ha modet att gå upp i talarstolen och fördöma Decemberöverenskommelsen på extrastämman.
Citera
2015-01-05, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Någon moderat delegat borde ha modet att gå upp i talarstolen och fördöma Decemberöverenskommelsen på extrastämman.

Ja, vill man ha sparken ut i kylan, så varför inte.
Citera
2015-01-05, 18:14
Medlem
freeriderXIIs avatar
Fast i princip på alla partistämmor uttrycks det det delade åsikter i olika ämnen.
Citera
2015-01-05, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
...och det är ju helt i sin ordning - AKB ger den rätta ärliga bilden av partiet utåt. AKB är en typisk Allahianspolitiker nådens år 2015.

Varför skall man låtsas vara någonting man inte är?

Man kan inte hoppas på så mycket långre för skulle partiet börja tvivla öppet på den långa AKB faller hela invandrar bygget för Moderaternas del.

Jag personligen vet att Reinfeldt rymde alldeles för tidigt så därför fick den första bästa i ledet ta över partipiskan och allt för tidigt.

Nu hoppas Moderaterna att folk ska glömma överenskommelsen med S - MP innan 2018 men det kan jag lova att den debatten och det sveket kommer att hållas vid liv i decennier!

Jag har varit aktiv Moderat i nästan 30 år men det här sveket från partitoppen går nog till historien för alla partier?

Jag har mycket på fötterna när jag skriver detta.

Moderater i landet tycker att AKB har dragit allt för m.kt till vänster och i vänsterfållan är det redan för trångt.

Sen så ger vänstervridningen en möjlighet till alla idioter som tror att det hjälper att bränna moskéer i Sverige och snacka om fel ras en möjlighet?

Reinfeldt Var en svikare Nu går AKB i samma fälla. Oj oj och ingen säger i från ?!
Citera
2015-01-05, 21:30
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Reinfeldt Var en svikare Nu går AKB i samma fälla. Oj oj och ingen säger i från ?!

Dom som hade avvikande uppfattning städades väl ut under Reinfledts tid. I alla fall dom som på något sätt kunde utgöra ett hot mot hans otäcka politik.
Citera
2015-01-05, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Dom som hade avvikande uppfattning städades väl ut under Reinfledts tid. I alla fall dom som på något sätt kunde utgöra ett hot mot hans otäcka politik.

Precis, det här är inte 2002.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in