Citat:
Ursprungligen postat av
hoppalagom
driver du med mig?
du som säger idiot till var och varannan person säger åt mig att inte snacka "om" andra medlemmar i en tråd som i princip går ut på att snacka skit om kristna?
Du verkligen saknar förmågan att så lite som sätta din person åt sidan, och börja lära dig läsa utan att identifiera dig med skriven text, ärligt - så är det synd om dig.
du gör dig själv till offer, kom ihåg det och ansvaret för det är helt ditt eget.
feg är du också, att slänga din skit på mig
Här diskuteras i vilka grader och under vilka omständigheter kristna går sinnessjukt, för det sker och tyvärr mer ofta än vad vore önskvärt.
För du saknar det minimum av DISTANS.. att förlora sig i fatal faith.. är att förlora sansen.
(så kan jag upplysa dig om, att ingen någonsin hindrat dig från att lära dig/skola dig att befinna dig i denna världen : vad det verkar, en svår uppgift för dig att uppfylla, då det inte går på en räls alldedels, om så du valt att "ge gud äran", drmed vet du inte ens vad du talar om)
men kan du börja på normalt språk redogöra för var när och hur, gud ingår i livet, på ett vuxet sätt så SAMTLIGA levande omedelbart kan se att : minsann gud är-verkligen-HÄR : då ska jag ju omvärdera det du redan avslöjat om dig, japp.. du har inte nerverna i ordning här, take that.
så du hittade in i rätt forum ändå, grattis
... n'r det finns bibelforum och ilsam.nu och så mkt mer, nej.. du placerar dig i sekulärt forum, mr smarty :
cheer up, domedagen är ännu ej kommen
neeeej då, jag sliter inte bibeln ur händerna på dig, du får ha den alldeles alldeles för dig själv.. var lugn för det du.