Men, jisses!!! Vilken sjuk tråd! Nåja, detta är ju fb så vem väntar sig något annat?
När knackade man bög?
Minns inte när det startade men länge sedan.
Varför slutade man?
Tja... Skulle tro att när homosexualitet och bisexualitet blev mera accepterat (fast fortfarande tydligen bara av ca 50 procent av befolkningen) så kanske det var för många polare som inte riktigt kände för att fortsätta?
Det finns en anledning till att t.ex. uniformsyrken attraherade många bögar. Det var mucho macho och bästa sättet att dölja att man var bög. Vem kan tro att elake snuten eller schassen var bög? Men, se, det var dom!
EDIT:Med det menas att dom värsta homofoberna ofta var garderobsbögar.
Ni som var med, blev ni åtalade? Vad blev det för påföljder?
Nej. Sorry! På andra sidan av "skranket".
Men jag råkade ut för bögknackare några gånger och fick faktiskt en hämnd. Men det var på tiden det begav sig och jag gick på gym och inte var helt att leka med. En av angriparna följde efter mig, ensam. Dummern!

Jag tvärvände, tog ner honom brutalt och våldtog honom.
Och, nej, jag åkte aldrig dit.
Kan tillägga att det var jävligt najs att tränga in i han och, tro det eller ej, han fick ribba när jag satte på honom. Trots att han kved och gnydde och sprattlade som ett litet djur.
Var det några bögar som dog?
Jadå, ett antal har dött. Bl.a. en ung hockeyspelare ute i landet som fick 40 eller 70 knivhugg. Har för mig att det var en annan som blev nerpulad i en avloppsbrunn också. Sedan har det förekommit många som har mördats hemma efter att ha raggat upp invandrare på T-centralen i Sth och på andra ställen. Vi hade väl också blådåren som torterade bögar han träffat på QX bl.a. för några år sedan. Tror att någon eller några av hans offer dog.
Är det någon som knackar bög idag?
Mjae... Det finns ju inga bögar längre egentligen. Alla numera (i storstäderna) är metrosexuella så urvalet av offer har krympt. Die-hard scremin' pink elephants är det ont om och några renodlade bögställen (i Sth) förutom piskis och svettis vet i alla fall inte jag om längre.
Men visst finns det bögar som råkar illa ut ute i landet fortfarande.
Har bögknackandet en anrik historia? När började detta fenomen?
Anrik? Hehehe Tja...
Var det bögknackare som gav sig på Federley för ett par år sedan? Det var modigt!
Inte den typen av "ideologiska" bögknackare. Var det inte blattar?
Jag har hört att folk utger sig för att vara bögar på dejtingsidor i Ryssland och sen kommer de hem till bögarna och skjuter ihjäl dem. Är det sant och förekommer det / har det förekommit i Sverige?
Nej.
Är muslimerna de nya bögknackarna?
Ja, det är dom. Homosexualitet stämmer inte överens med Sharia.
Samtidigt är Araber framför allt ordentligt vana vid rövknullande - både att ge och ta. Dom får ju inte knulla fitta så va ska dom arma grabbsen göra? Detta märks också i övermåttan av gruppvåldtäkter som Muslimer utför.
Det är ju rena rama homoerotiken! Ett antal unga grabbar med kuken i vädret. Alla kan kolla på varandras (och den man är kär i) kukar och sedan knulla fittan som x andra män (och den man är kär i) knullat och sprutat i och känna kuken glida runt i deras sperma.
Homo heaven, eller hur?