2015-01-04, 01:24
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Det är inte lika stigmatiserat att vara bög längre.

Verkar som om dom enda "bög knackningarna" man hör om nuförtiden är någon arga taxichaufförer från mena områden som ballar ur när två stycken homos hånglar i taxin.
Citera
2015-01-04, 01:36
Medlem
LURKACCs avatar
I Ryssland håller de fortfarande på med sådant, bara att åka dit.
Citera
2015-01-04, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnsex
Jagh skulle vilja påstå att det fortfarande knackas en del bög men att eftersom invandrarna blivit fler och fler och eftersom bögarna är rädda för invandrarna har bögarna och bögknackarna i större och större utstreckning gjort gemensam sak för att klara sig mot invandrarna. my 5 cents

"Bögknackare och bögar enas mot invandrare!!!"

Herregud väx upp.... du kan ju seriöst inte mena att detta är anledningen till att bögknackning har slutat? xD Det kan inte ha att göra med att Sverige som samhälle är mer och mer tolerant och (som vanligt vill jag påpeka) lyckas minska våldet genom att använda fredliga metoder? :P
Citera
2015-01-04, 02:02
Medlem
Raxbahns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furskott
Troligare är väl att det var 10 pers mot en bög, skinnskallar är ju inte kända för att vara de modigaste av samhällens alla bottenskrap.
En ensam bögknackare vågade antagligen inte ge sig på en ensam bög.

Jag var inte skinnskalle, snarare vanlig svensson när jag slog ner en bög (hade hört ryktet sen ett par månader) 1983. Han verkade vara pedofil också, vilket förstås gjorde beslutet lätt. Platsen var utanför en bastu och han hade spanat in barnens könsorgan.
Ville slå honom mer men han blödde kraftigt och grät, så jag sansade mig och gick därifrån.

Tror att andelen pedofiler bland bögar är runt 5-10 procent, aningens mer än andelen bögar bland alla män alltså. I övrigt har bögar inte stört mig och eftersom läggningen självdör tycker jag de kan få vara ifred så länge de inte antastar normalt folk.

Och ja, att "knacka" pedofiler är helt rätt. Vem ska annars ta offrens parti om inte normala vuxna gör det? Barnen har kanske inte en närvarande förälder som är stark nog att försvara/hämnas för sitt barn.
Citera
2015-01-04, 03:25
Medlem
Är inte bögarna nu för tiden betydligt fler till antalet och har en klart starkare ställning i samhället än dom människor som en gång i tiden skulle kunna ha tänkt sig att knacka dom?

Nu är det väl det som föraktfullt kallas WT och lågutbildade glesbygdsbor som, i alla falla mentalt och psykiskt, ska "knackas"!?
Citera
2015-01-04, 03:32
Medlem
Förresten varför är det legitimt från höger till vänster, mångkulturvurmare till hardcorenazi att alltid hacka på alla stackars pedofiler.

Förutsatt att dom inte förgriper sig på eller utnyttjar ett barn borde väl den läggningen vara lika rumsren som allt annat avvikande, framför allt sett i perspektivet av det enorma bög-gullande pk-riet ägnar sig åt.

Varför kan vi inte få se fem pedofiler dansa armkrok och sjunga barnvisor på allsångsscenen, när vi ändå håller på och utplånar det normala och hyllar det avvikande?
Citera
2015-01-04, 04:31
Medlem
Mimurs avatar
På 80-talet förekom bögknackning o liknande relativt flitigt. I ungdomsåren är det inte bara viktigt att visa vem man är, utan även att visa vem man INTE är. Jag blev på ett kafé kontaktad av en "bög"(inte fysiskt, han ville bara prata och jag lyckades slingra mig därifrån). Men jag tyckte det var äckligt och i de kretsarna jag umgicks så ansågs det lite kul att knacka bög och även ett sätt att dryga ut sin ölkassa.
Vad jag vet så var det ju sällan så att det blev riktiga fajter, det var en annan tid och bögarna var stigmatiserade bland vanligt folk o tog lätt till flykten. I vissa ungdomsgrupper är det ju viktigt att visa sig tuff och det ansågs som lägst på tuffhets-skalan att vara bög. I och för sig kan man numera tycka att det är mer modigt/tufft att komma ensam till "bög-parken" på natten än att två eller flera dyker upp i samma park för att "knacka".

Det är inte någon giltig ursäkt att skylla på ungdomligt oförstånd men det var i alla fall en förklaring. Det fanns en tro att alla bögar ville antasta/ligga med alla män/killar och därmed utgjorde en fara för oss "normala" och vår "sundhet" och vi tyckte det var äckligt.

Men man växer ju upp och man lär sig att tolerera andra även om de inte är födda likadant som en själv. Och mig veterligt så har de inte valt sin läggning själva. Om man har passerat tonåren och fortfarande håller på med det så ska man nog gå till psykolog. Det kan inte vara sunt att känna så oresonligt hat gentemot en stor grupp människor som inte vill något ont. Let it go, liksom!
Senast redigerad av Mimur 2015-01-04 kl. 04:59.
Citera
2015-01-04, 04:31
Medlem
Tänk att böghatare kan ha så mycket gemensamt med de islamister dem så ofta försöker bekämpa. Att man hänger på "hata bög"- grejen lite slentrianmässigt för att passa in när man går i högstadiet är en sak.

Men någon gång brukar normalbegåvade individer inse saker såsom att:
1. Genetiken spelar en mycket stor roll för sexuell läggning och ingen kan därmed klandras för det.
2. Att homosexualitet inte skadar någon, till skillnad från t.ex. pedofili när en pedofil väljer att agera efter sina känslor.
3. Homosexualitet påverkar inte vår fortplantning då kvinnor som föder homobarn generellt får fler barn och därmed ug lika många heterobarn som andra mödrar.
4. Att homosexualitet är naturligt och har observerats hos över 1600 arter inkl vår närmsta släkting dvärgschimpansen där typ hela bunten bögar. Förekommer såklart hos fler arter än vad som observerats.
5. Att om homosexualitet är relativt vanligt bland peddos innebär det inte nödvändigtvis att pedofili är särskilt vanligt bland homos.

etc etc etc.. Är man lite mindre begåvad och får kämpa sig fram i teoriernas värld kanske detta underlättar:

http://www.svtplay.se/video/2549286/...rld/avsnitt-17
Senast redigerad av Contemptuous 2015-01-04 kl. 04:35.
Citera
2015-01-04, 04:54
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segermarschen

Så det fanns ingen särskild koppling till skinheadkulturen? Bara random personer som gick och slog ner dem?

Jodå, det var rätt så vanligt inom skinnskallekulturen, men även inom raggarkulturen och förortskulturen. Både som nöje och som inkomstkälla. Ingen av dessa grupper är numera, mig veterligt, överrepresenterade inom intelligentian.
Citera
2015-01-04, 05:14
Medlem
Knackade jävligt mycket bög på sena 80-talet.
Vi drog till det där bögstället på Sveavägen sen slog vi på bögface utav bara helvete.
Det var trevliga tider.
Citera
2015-01-04, 05:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Segermarschen
En stor andel av dem är pedofiler så de är minsann inga helgon.

Men det var väl mest på 80 till 90-tal och (bevisligen av artikeln från info14) tidigt 2000-tal? Som en del av skinnskallekulturen, och dog ut samtidigt som denna kultur försvann (och SD började bli "rumsrena")?

Precis som katolska präster då?^^
Citera
2015-01-04, 05:33
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Du kan ju förfan inte likställa att vara vänsterhänt med att vara homosexuell, det senare är en grav defekt som kan påverka människorasens framtida existens.
Att några få procent av jordens befolkning är homosexuella tror jag inte kommer påverka människorasens framtida existens. Finns det något som tyder på att andelen homosexuella faktiskt ökar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in