Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Hur gör bögarna? Exakt på samma sätt kan tjejerna jobba sig upp till att ha 1000 partners med heterosexuella killar. Varför gör de inte det?
Svaret är att tjejer oftast bara är intresserade av sex någon gång ibland för att de prioriterar försörjning, presenter och högre levnadsstandard framför sex.
Du svarade inte på någon av mina frågor. Citerar dem igen:
Citat:
Ursprungligen postat av
Melonmos
Hur tänker du förresten att ditt upplägg med att fråga random tjejer om knulla ska fortskrida? Du skrev något om snabbt sex inom 30 min. Ska man tacka ja där och då på stan? Direkt rusha in på krogtoan? Lämna ungen i sandlådan och gå bakom busken?
Och menar du på allvar att man är ointresserad av sex om man nekar en kille som kör "knulla ikväll? " när man har en inplanerad träff med en annan och tänkte spendera fyra timmar i sängen med honom då?
Jag vill veta
a) vad måste jag göra i en situation då jag blir tillfrågad om sex av en främling, för att kvala in som sexuellt intresserad i din bok?
b) varför anser du att man är mindre sexuellt intresserad för att man väljer att hålla sig i några timmar så man kan knulla med en person man har något gemensamt med?