2015-01-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Orgasm är viktigt men det är inte killens ansvar att du inte kommer. Du bryr dig väl inte om killen får orgasm.

De jag knullar med ser sexet som ett gemensamt projekt. Man njuter tillsammans och tillfredsställer varandra. Klart jag bryr mig om killen kommer. Hur tänker du?
Citera
2015-01-04, 22:17
Medlem
Citat:
Hur gör bögarna? Exakt på samma sätt kan tjejerna jobba sig upp till att ha 1000 partners med heterosexuella killar. Varför gör de inte det?

Svaret är att tjejer oftast bara är intresserade av sex någon gång ibland för att de prioriterar försörjning, presenter och högre levnadsstandard framför sex.

Du svarade inte på någon av mina frågor. Citerar dem igen:

Citat:
Ursprungligen postat av Melonmos
Hur tänker du förresten att ditt upplägg med att fråga random tjejer om knulla ska fortskrida? Du skrev något om snabbt sex inom 30 min. Ska man tacka ja där och då på stan? Direkt rusha in på krogtoan? Lämna ungen i sandlådan och gå bakom busken?

Och menar du på allvar att man är ointresserad av sex om man nekar en kille som kör "knulla ikväll? " när man har en inplanerad träff med en annan och tänkte spendera fyra timmar i sängen med honom då?

Jag vill veta

a) vad måste jag göra i en situation då jag blir tillfrågad om sex av en främling, för att kvala in som sexuellt intresserad i din bok?

b) varför anser du att man är mindre sexuellt intresserad för att man väljer att hålla sig i några timmar så man kan knulla med en person man har något gemensamt med?
Citera
2015-01-04, 22:18
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Orgasm är viktigt men det är inte killens ansvar att du inte kommer. Du bryr dig väl inte om killen får orgasm.

Såklart att man bryr sig om ens partners orgasm, jag älskar att kåta upp min partner och sedan suga/runka av honom. Det får igång mig jättemycket. Han får givetvis ta hand om mig efter
Fast allra bäst är det när vi kommer samtidigt.
Citera
2015-01-04, 22:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Jag vill veta

a) vad måste jag göra i en situation då jag blir tillfrågad om sex av en främling, för att kvala in som sexuellt intresserad i din bok?

b) varför anser du att man är mindre sexuellt intresserad för att man väljer att hålla sig i några timmar så man kan knulla med en person man har något gemensamt med?

a) Ha sex med honom.

b) Därför att man är ute efter sexet inte att lära känna personen. Så tänker alla kvinnor som är intresserade av sex om du var kvinna hade du vetat det.
Citera
2015-01-04, 22:22
Bannlyst
Killar ingår ofta förhållande främst för sex, tjejer gör det inte. Detta förnekar få.

Men är det inte då killar som fokuserar på fel saker? Att basera ett förhållande på sex är knappast hållbart i längden.
Citera
2015-01-04, 22:30
Bannlyst
Citat:

Jag vill veta

Visa och handla på att du vill ha sex med killen. Vet du inte hur bögarna gör? Bögarna kan fråga varandra på krogen eller på internet om den andre vill ha sex, svaret är antingen ja eller nej. Svarar man ja så ser man till att byta nummer och mötas hemma hos någon av varandra och ha sex. Tjejer vill däremot kolla om han är ekonomisk bärig, har status och kan ge saker till henne i utbyte mot sex.

Vad är det där gemensamma du pratar om? I så fall har du gemensamma intressen med alla killar eftersom praktiskt taget alla killar är intresserade av sex.
Senast redigerad av chirho 2015-01-04 kl. 22:34.
Citera
2015-01-04, 22:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Killar ingår ofta förhållande främst för sex, tjejer gör det inte. Detta förnekar få.

Men är det inte då killar som fokuserar på fel saker? Att basera ett förhållande på sex är knappast hållbart i längden.

Hela poängen med ett förhållande är att få allt sex man inte kan få som singel, kvinnan ställer upp på allt mannen vill göra, mannen ställer upp på allt kvinnan vill göra, då blir båda parterna sexuellt tillfredsställda. Om man har ett förhållande som bygger på annat än sex då blir parterna inte sexuellt tillfredsställda, kvinnan börjar tröst-äta kakor och blir fet, mannen börjar toffla för att han hoppas få ligga.
Citera
2015-01-04, 22:37
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Visa och handla på att du vill ha sex med killen. Vet du inte hur bögarna gör? Bögarna kan fråga varandra på krogen eller på internet om den andre vill ha sex, svaret är antingen ja eller nej. Svarar man ja så ser man till att byta nummer och mötas hemma hos någon av varandra och ha sex. Tjejer vill däremot kolla om han är ekonomisk bärig, har status och kan ge saker till henne i utbyte mot sex.

Vad är det där gemensamma du pratar om? I så fall har du gemensamma intressen med alla killar eftersom praktiskt taget alla killar är intresserade av sex.

Hoppade du över mitt långa inlägg för att jag var av en annan åsikt
Citera
2015-01-04, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Såklart att man bryr sig om ens partners orgasm, jag älskar att kåta upp min partner och sedan suga/runka av honom. Det får igång mig jättemycket. Han får givetvis ta hand om mig efter
Fast allra bäst är det när vi kommer samtidigt.
Ja, allra bäst är det när ni kommer samtidigt.

Citat:
Hoppade du över mitt långa inlägg för att jag var av en annan åsikt
Haha nej dig ska jag inte missa min lilla skolflicka. :P
Citera
2015-01-04, 23:45
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Nej, jag har svårt för människor jag inte känner och jag påbörjar ogärna nya relationer. Det har dock mer med mig som person att göra.
Jag vill ha sex i stor utsträckning med personen jag är attraherad av, ofta mer än vad killen klarar av. Jag njuter av sex och det är skönt. Inte något jag ger till killen utan något jag unnar mig själv.

För övrigt har jag haft bättre betyg/utbildning, mer pengar osv än alla killar jag varit med. Jag har aldrig värderat pengar i någon relation och jag tycker inte om att få presenter vilket jag brukar vara tydlig med. Föredrar gester och närhet framför ytliga materiella ting. Det är bara osäkra och statuskåta tjejer som söker efter män med stor plånbok. Jag tycker oftast att jag och rikare killar inte har gemensamma intressen då jag är väldigt enkel som person. En kille med status och pengar är van vid att få tjejer utan ansträngning och brukar därefter ofta inte ha ambitioner i livet utan fortsätter vidare på sin "räkmacka".

Nu kanske jag är ovanlig, vad vet jag. Men jag tycker inte om när folk säger till mig hur jag känner eller resonerar. Att säga att alla är på ett sätt för att en stor majoritet är det är väldigt felaktigt.

Chirho, det här menade jag
Citera
2015-01-04, 23:54
Medlem
Jag tycker det är en intressant fråga, jag delar inte din åsikt TS om att kvinnor är totalt ointresserade av sex för det stämmer inte. Dock, vi män och kvinnor är olika. Våra organ är olika. Och det är omöjligt att båda könen känner samma sak rent generellt pga skillnader i anatomin.

Nu. Killar har en 90% chans att komma vid sex. De som inte kommer är de som inte får upp den alternativt de som inte kan få utlösning av olika anledningar (stress,ångest). Men dessa är få.

Tjejer. Studier har gjorts och visat på att tjejers chans till orgasms är mindre än mäns. Och träffar de män som inte vet sin sak så blir det ännu lamare för tjejen. Det är därför många kvinnor oftast behöver "avsluta" själva med leksaker eller lena handén.

Studier har också visat att när tjejer träffar män som får till det får de orgasmer som är högre än männens. Dessutom kan de Få flertalet orgasmer under ett samlag.

Min slutsats är att trots att tjejer vid tillfällen kan känna orgasmer och sex 10x bättre än mannen så kvarstår faktumet att det krävs mer för tjejer att komma än för mannen rent generellt. Därför kan jag dela din åsikt om att tjejer rent generellt kan vara mindre sexintresserade än män. Men det görs ju enorm forskning på området
Senast redigerad av almightyjew 2015-01-04 kl. 23:58.
Citera
2015-01-05, 01:01
Bannlyst
När jag hade konto på Bodycontact-konto, fick jag mins 10 mail varje gång jag loggade in, av undergivna bögar samt transsexuella som ville bli knullade. Kan tillägga att många av dessa såg enligt "objektivt bedömande" riktigt bra ut för att vara män. Nu är jag ju hetero så jag tänder inte riktigt på män men det finns en sanning i att män har högre sexlust än kvinnor på något sätt och är beredda på att knuulla med efter bara några minuter. Inte ens ord behöver bytas ut.

De tjejer som har mycket hög sexlust, har högre testosteron än medeltjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in