Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Jag håller med du. Bukfetma skriver fyndigt trots sina tics och det duger gott så, tycker jag. Han är en provokatör med sin stil men seglar ensam så det får funka.
Jag har inga problem med att utläsa essensen av det han vill ha sagt i sina artiklar...

Det är ju fint att ni moderatorer tycker att Bukfetma är en fin kille som förgyller forumet. Personligen tycker jag bara det är tragiskt, men du kanske har något bra tips till oss andra medlemmar hur vi kan tramsa loss ostraffat på forumet bejublade av er moderatorer?
I övrigt undrar jag hur sådant påverkar kvaliteten på forumet? Här har vi t.ex. en tråd startad av Bukfetma där han har lite IT-relaterade problem.
(FB) Konfigurera "enhetsfilen" i Windows. Förutsätter det att NetBeans är installerat?
Som vi kan se har idioten på sedvanligt vis fyllt inlägget med "hej Basalorum" och det vanliga tramset. Jag undrar bara, hur benägna är egentligen folk att svara när de ska harva sig igenom allt trams som tar upp halva inlägget? Nu har i och för sig en moderator varit snäll och försökt svara men i övrigt lyser tipsen från IT-nördarna med sin frånvaro. Hade fler varit benägna att svara om frågan hade skrivits lite mer strukturerad utan allt trams som tar upp halva inlägget?
Visst, idioten får väl skylla sig själv om svaren uteblir. Det är ju så att säga hans problem. Men ni mods som ändå representerar forumet, tycker inte ni att det här kan vara problematiskt?