2015-01-03, 19:20
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Om Roccos pengasparande vet jag intet, men det jag som rätt flitig porrkonsument förr om åren tycker är märkligt är att det enda jag vet säkert att jag sett honom i är Catherine Breillats usla icke-porrfilmer Romance och Anatomy of hell (där äkta sex iofs förekom). Varken i gamla videobutikerna eller på internet har man ramlat på den legenden. Detsamma gäller faktiskt sliskpaddan Ron Jeremy. Peter North däremot och andra kända knullaransikten har dykt upp i var och varannan rulle man suttit och tajat till.
Om du inte stött på Rocco, så är du sannerligen ingen äkta porrsurfare! Rocco figurerade även ofta i diverse vhs-kassetter som brukade ingå om man hade modet att köpa hem en "Aktuell Rapport" eller liknande på 90 talet. Skandal att du inte vet mer om Rocco. Kalla dig inte porrkonsument!"
Citera
2015-01-03, 19:49
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Lägg till det smarta investeringar så kan man säkert hamna runt den siffran som nämns, även om jag tror den är lite överdriven.

Man måste ju komma ihåg att siffran inte innebär flytande tillgångar som han kan slösa vilken dag som helst. Väldigt många b-, c- och till och med f-kändisar är ibland värderade rätt mycket främst tack vare sina smarta investeringar, inte sällan i fastigheter.

Alltså, Rocco kan inte bara gå och köpa kokain för 250 miljoner imorgon.
Citera
2015-01-03, 21:08
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballicker
So what, han är en good guy!

http://ru.xhamster.com/movies/2340993/the_most_gentle_breakdown_ever.html

Han är en hjälte och en romantiker av högsta klass! Tror många av oss växte upp med denna gentleman.
Citera
2015-01-03, 21:21
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Japp, han är poppis. Italienarna och andra folk är ju inte hycklare som svenskarna och utelsuter en porrskådis från "fina" filmer och program. Tänk er Janne Hedin eller negern Samson. Inte skulle de släppas in i På spåret eller Allsång på Skansen. Sverige är bland mycket annat också ett stort jävla hycklarland.

De skulle aldrig ställa upp i På spåret, det är nästan ingen som vill det. Sen undrar jag vad det är för slags På såret-program i Italien som Rocco var med i, eller vilka "fina" program pratar du om? Och sen kan man ju också undra var hyckleriet finns i att inte bjuda in porrskådisar till Allsång på Skansen, menar du att det finns en uttalad vilja i Sverige att acceptera porrskådisar? Jag har då aldrig märkt av någon sådan vilja, men du kanske kan upplysa mig om den. Men det är å andra sidan inte direkt topic, det räcker med att du svarar vilka "fina" program som Rocco deltar i och hur detta öht kan säga någonting om någonting.
Citera
2015-01-03, 21:23
Medlem
Cut-N-Mixs avatar
Var det inte typ 10 år sedan Hugh Hefner skröt om att han tjänade mer pengar på börsmarknaden än på Playboy? Vissa porrmänniskor kanske är duktiga på affärer, de kanske har små studiecirklar där de utbildar varandra i hur man ska överleva i livet "efter porren"?
Citera
2015-01-04, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antiproton
du blandar inte ihop rocco med Ron Jeremy som fick en seriös roll i The Boondock Saints?

Jo jävlar det gjorde jag visst samma ron jeremy var ju med i musikvideon sexy and i know it, nåväl lite fel kan man ha.

Rocco var en smart man
Citera
2015-01-04, 01:17
Medlem
tripptamins avatar
Siffredi stepped away from that industry and worked as a fashion model.

Han har alltså jobbat som modell också.

http://www.therichest.com/celebnetworth/celeb/adult-actors/rocco-siffredi-net-worth/
Citera
2015-01-04, 01:22
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Siffredi stepped away from that industry and worked as a fashion model.

Han har alltså jobbat som modell också.

http://www.therichest.com/celebnetworth/celeb/adult-actors/rocco-siffredi-net-worth/

Fast såvida man inte är riktigt känd så tjänar man inte speciellt mycket på modellande utan snarare så ses man på som ett hattrack.
Citera
2015-01-04, 01:28
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast såvida man inte är riktigt känd så tjänar man inte speciellt mycket på modellande utan snarare så ses man på som ett hattrack.

Det stämmer säkert, jag har inte en aning.

Men då får vi inte glömma att han medverkar i porrfilmer, skapar sina egna porrfilmer, han har vart med i reklam i italiensk tv och säkert andra länder, vikt ut sig i playgirl och säkert en massa andra tidningar, ställer upp på interjuver i olika magasin och säkert tv också, plus att han har medverkat i långfilmer, osv osv. Listan kan säkert göras mycket längre.

Med andra ord är jag inte ett dugg förvånad att han är så rik som han är idag, då han är en kändis, inte bara i italien utan hela världen.
Citera
2015-01-04, 01:35
Medlem
tripptamins avatar
Såg nu att jag missade detta, här är väl några av svaren på varför han är så rik:

Source of Wealth Adult Film, Stocks and other Investments

Står om man läser på sidan:

Citera
2015-01-04, 10:27
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Om du inte stött på Rocco, så är du sannerligen ingen äkta porrsurfare! Rocco figurerade även ofta i diverse vhs-kassetter som brukade ingå om man hade modet att köpa hem en "Aktuell Rapport" eller liknande på 90 talet. Skandal att du inte vet mer om Rocco. Kalla dig inte porrkonsument!"
Nu är det ju för min del iaf inte mansskådisarna som avgör vilka klipp/rullar man väljer, så de dyker ju upp slumpmässigt i vad man nu ser. Eftersom han nu har gjort så mycket så är det jävligt konstigt att jag inte sett hans gärningar. Långsnabeln John Holmes har mestadels, inte helt, gått under radarn även han men det kan ju förklaras med att han var en 70- och tidig 80-talare
Citera
2015-01-05, 11:54
Medlem
FritzDaCats avatar
Det här låter märkligt, jag vet...

Min kompis (ungrare) känner Roccos manager och såvitt jag har fattat det, är denne en riktigt slipad snubbe och som gärna ger stjärnan en utskällning. (Min kompis har själv sett det.)
Jag tror att managern har en del i framgången. Sen har jag inte hört någonting om några maffiakontakter. Däremot ska managern stöddigt ha sagt till min kompis att det är hur lätt som helst att röja någon ur vägen och antytt att han hade såna kontakter. (Men jag antar att stålar kan fixa allt.)

När Roccos son hade fötts visade managern med fingrarna hur stor ungens thingy var!
Han hade tydligen ärvt pappans attribut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in