2015-01-02, 19:31
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Och vem fan har lagt till följande citat från Rocco på hans svenska Wikipedia utan källhänvisning?

"jag är trött på fitta men vad gäller stjärten har jag ännu inte bestämt mig"

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rocco_Siffredi
Citera
2015-01-02, 20:50
Medlem
Ballickers avatar
So what, han är en good guy!

http://ru.xhamster.com/movies/2340993/the_most_gentle_breakdown_ever.html
Citera
2015-01-02, 20:55
Medlem
Bizmarcks avatar
Rocco har en snygg fru som han varit gift med länge. Hon har varit Miss Ungern en gång i tiden. De har såvitt jag vet en son ihop. Rocco skall tydligen även vara en duktig amatörboxare.
Citera
2015-01-02, 21:31
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Och vem fan har lagt till följande citat från Rocco på hans svenska Wikipedia utan källhänvisning?

"jag är trött på fitta men vad gäller stjärten har jag ännu inte bestämt mig"

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rocco_Siffredi

Jag vill inte skriva under som källa på wikipedia fast jag har sett/hört det citat på engelska för många år sedan. Han lär ha sagt det i en intervju.
Citera
2015-01-03, 00:04
Medlem
DanteAlighieris avatar
Har du sett killens IMDB? Listan tar aldrig slut.

http://www.imdb.com/name/nm0797382/?ref_=nv_sr_1
Citera
2015-01-03, 01:48
Medlem
WalterSullivans avatar
Vågar man verkligen lita på det, låter lite otroligt. Han är ju regissör åt Staglianos Evil Angel som lär dra minst hälften av vinsten för varje film i utbyte mot deras stora distribution och porrdvd säljer inte särskilt mycket längre tack vare nätet
Citera
2015-01-03, 05:37
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vågar man verkligen lita på det, låter lite otroligt. Han är ju regissör åt Staglianos Evil Angel som lär dra minst hälften av vinsten för varje film i utbyte mot deras stora distribution och porrdvd säljer inte särskilt mycket längre tack vare nätet

Låter otroligt men visst, har han investerat smart under många år så kan det vara sant. Men att enbart basera detta på att en sajt som uppskattar rikedom tror jag är vanskligt.
Citera
2015-01-03, 06:49
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Har du sett killens IMDB? Listan tar aldrig slut.
http://www.imdb.com/name/nm0797382/?ref_=nv_sr_1

Att ens få sådana rullar in i IMDB tyder på han är hårt arbetande samt mycket smart, troligen har mycket kontakter också.

Han förtjänar sin förmögenhet.
Citera
2015-01-03, 12:56
Medlem
psaks avatar
Om Roccos pengasparande vet jag intet, men det jag som rätt flitig porrkonsument förr om åren tycker är märkligt är att det enda jag vet säkert att jag sett honom i är Catherine Breillats usla icke-porrfilmer Romance och Anatomy of hell (där äkta sex iofs förekom). Varken i gamla videobutikerna eller på internet har man ramlat på den legenden. Detsamma gäller faktiskt sliskpaddan Ron Jeremy. Peter North däremot och andra kända knullaransikten har dykt upp i var och varannan rulle man suttit och tajat till.
Citera
2015-01-03, 14:03
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jahaja! Och vem var det som tjänade pengar på hans filmer när det begav sig som bäst för några år sen? Ja inte var det du och inte var det jag, men har du någon annan förklaring så vill jag gärna veta det.
Ja de var ju säkert med men det gör ju om något att han skulle tjäna mindre pengar som då går till dem istället.
Så det roliga är att vi pratar om HUR kan Rocco vara så rik, "Han hade ju maffian på sin sida då får man alltid mycket pengar!" Eller så suger de ut så mycket pengar som möjligt av allt de kan och gör knappast något för att förbättra något, särskilt när det inte är deras egna ägda business samt lagligt.
Citera
2015-01-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Ja de var ju säkert med men det gör ju om något att han skulle tjäna mindre pengar som då går till dem istället.
Så det roliga är att vi pratar om HUR kan Rocco vara så rik, "Han hade ju maffian på sin sida då får man alltid mycket pengar!" Eller så suger de ut så mycket pengar som möjligt av allt de kan och gör knappast något för att förbättra något, särskilt när det inte är deras egna ägda business samt lagligt.

Är maffian inblandad är det snarare för att tvätta pengar, då är en kvarts miljard dollar inte så otroligt mycket ändå. Porr-dvd:s kanske är en bra investering om man får in åtskilliga miljarder svarta pengar om året som inte kan användas innan de är rena.

Men nu tror jag visserligen själv mer på att Rocco tjänat ihop sina pengar på egen flit som den innovatör av porren och driften runt han var.
Det går ju inte att komma ifrån att han varit oerhört duktig på att bygga och omsätta sitt varumärke som kanske porrens största manliga stjärna (utanför USA).
Sen har han väl som alla säger investerat rätt och haft kapital när möjligheterna dykt upp, då kan det fort rulla på.
Citera
2015-01-03, 19:07
Medlem
Oddballs avatar
Bara en sån sak som att vi sitter och diskuterar honom är ju en del av svaret. Den andra delen av svaret är nog att han var tillräckligt smart att starta egna företag inom det erotiska skådespeleriet (läs: porren) istället för att slava som inhyrd porrskådis i andras filmer. Lägg till det smarta investeringar så kan man säkert hamna runt den siffran som nämns, även om jag tror den är lite överdriven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in