2015-01-03, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Jag tror att det syftas på mitt svar där du bara svarade med att kalla mig egoist i princip. Skrev ju ett utförligt svar på din fråga varför jag som tjej hade tackat nej till sex med främmande killar FAST jag har hög sexlust. Du borde ju ta åt dig av andras svar istället. Annars är det väl ingen mening med att ställa frågor?
Menar du att man hellre är utan sex än har sex med någon som inte uppfyller hela "kravlistan"? I så fall är man ju inte direkt intresserad av sex, för då hade man kunnat kompromissa både en och två punkter på "kravlistan" precis som killr gör. Eller ja, killar har ju inga krav alls att kompromissa om.

Fortfarande pratar vi generellt. Om sex är underbart så ser man till att ha sex så mycket man kan.
Citera
2015-01-03, 20:53
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Haha du hade inget att tillföra tråden så du valde att förstora upp ett stavfel.

Vi säger att jag är dyslektiker och analfabet om det får ditt ego att bli större.
Jag väntar in dina länkar fortfarande. Det som hela din tråd faktiskt bygger på så fram tills dess har jag inget mer att tillföra tråden nej.

"Vi säger" haha, det har du bevisat ju men om det fick ditt ego att bli större av att vara så storsint så vassego.
Citera
2015-01-03, 20:56
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Menar du att man hellre är utan sex än har sex med någon som inte uppfyller hela "kravlistan"? I så fall är man ju inte direkt intresserad av sex, för då hade man kunnat kompromissa både en och två punkter på "kravlistan" precis som killr gör. Eller ja, killar har ju inga krav alls att kompromissa om.

Vart har jag nämnt något om en kravlista? Jag är väl med en kille jag tycker om, inte någon främling.
Har aldrig gått efter några "krav".
Citera
2015-01-03, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
Jag väntar in dina länkar fortfarande. Det som hela din tråd faktiskt bygger på så fram tills dess har jag inget mer att tillföra tråden nej.

"Vi säger" haha, det har du bevisat ju men om det fick ditt ego att bli större av att vara så storsint så vassego.
Ja, för du fattade ju inte att det var ett stavfel.
Citera
2015-01-03, 20:58
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Ja, för du fattade ju inte att det var ett stavfel.
Cute
Citera
2015-01-03, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daman23
Amen herregud....
.kvinnlig attraktion bygger på förförelse

Vi män är direkta och visuella
Kvinnor är indirekta och emotionella
De älskar uppbyggnaden och mystiken

Har du ens knullat en brud ?
Då borde du fatta att de behövs värmas upp först

Kvinnor är lika kåta som män
Kvinnors sexuella energi är dessutom mycket större
Kvinnor älskar och njuter av sex

Men sex med en kvinna kan aldrig ske genom att du frågar henne om det
Du måste förföra henne och i viss mån hålla mystiken uppe

Nästa gång du raggar
Istället för att fråga om sex så går du istället fram till tjejen och
pratar och har roligt
Är du på klubb tar du hennes hand och dansar
Annars ta hennes nummer och gå ut på dejt
Eskalera det bli mer och mer fysisk

Hade du gjort detta på någon av de 80. Tjejerna
Så hade du fått ligga med minst 8

Snarare 15 st..
har ni inga pappor som kan utbilda er ..?? Inte ts det är tydligt.
Citera
2015-01-03, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Vart har jag nämnt något om en kravlista? Jag är väl med en kille jag tycker om, inte någon främling.
Har aldrig gått efter några "krav".
Då är frågan, varför tackar du nej till sex med främmande killar? Du kan väl lära känna dem?
Har man hög sexlust så ser man till att vara tillgänglig och även kompromissar en del krav för att få sina behov uppfyllda.
Citera
2015-01-03, 21:02
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Tjejer gillar sex men är kräsnare än killar.
Citera
2015-01-03, 21:03
Medlem
Citat:
Då är frågan, varför tackar du nej till sex med främmande killar? Du kan väl lära känna dem?
Har man hög sexlust så ser man till att vara tillgänglig och även kompromissar en del krav för att få sina behov uppfyllda.
Det fungerar inte så vad är så svårt att fatta med det? Du bör dig åt som en åsna och får den responsen.
Citera
2015-01-03, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
Cute

Nu när du har fått källa ska vi se om du läser den eller bara var ute för att trolla.

http://www.catherinehakim.org/wp-con...l-Oct-2010.pdf
Citera
2015-01-03, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Det fungerar inte så vad är så svårt att fatta med det? Du bör dig åt som en åsna och får den responsen.
Jag vet det, men hur kan man i så fall undertrycka sina behov med motiveringen att man som tjej inte blev förförd och därför inte vill ha sex med killen?

Åsna kan du vara själv. Dina åsikter är inte mer legitma än mina.
Citera
2015-01-03, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toblerone4life
Tjejer gillar sex men är kräsnare än killar.
Ja, det kan jag köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in