Citat:
Taxichauffören som inte bara vet hur bilen skall styras, utan än bättre hur Sverige skall styras. Frisören som när han klipper hår löser världproblemen. Läktargrannen på fotbollsmatchen som vet mycket bättre än domaren på plan hur matchen skall dömas. Vi har alla råkat ut för dig besserwisser. En odräglig typ som i brist på elementär kunskap och insikt tror sig veta bäst.Jaha, då skall vi se...
Du menar alltså att intellektualism innebär att man blint litar på en expert utan att ifrågasätta, som du gör, och att antiintellektualism, kunskapsförakt och fundamentalism skulle vara att man ifrågasätter och väger de argument som framförs, som jag och Mace2442 försöker göra...
Hördu, jag tror jag rest my case now! Du har bevisat för alla vilken tröstlös kälkborgare du är. Att tänka själv är inte att visa kunskapsförakt, så länge som man så objektivt man kan värderar de argument som framförs. Detta har jag sökt göra och kommit fram till att åklagaren inte var i närheten av bevis för en fällande dom.
Dessutom så blev ju din älskade Mörnland till sist närmast ett försvarsvittne, som ovan redogjorts för,
Du menar alltså att intellektualism innebär att man blint litar på en expert utan att ifrågasätta, som du gör, och att antiintellektualism, kunskapsförakt och fundamentalism skulle vara att man ifrågasätter och väger de argument som framförs, som jag och Mace2442 försöker göra...
Hördu, jag tror jag rest my case now! Du har bevisat för alla vilken tröstlös kälkborgare du är. Att tänka själv är inte att visa kunskapsförakt, så länge som man så objektivt man kan värderar de argument som framförs. Detta har jag sökt göra och kommit fram till att åklagaren inte var i närheten av bevis för en fällande dom.
Dessutom så blev ju din älskade Mörnland till sist närmast ett försvarsvittne, som ovan redogjorts för,
Här i tråden har du varit det ultimata exemplet av den typen. Med som bäst Wikipediakunskaper har du stolt presenterat din egen tvålteori och andra tokigheter enligt en lycklig Åsa-Nisse teori om att var och en är sin egen bästa dräng.
Har du inte märkt att du inte fått något medhåll och erkännande från de på din sida? Kunde inte det vara en väckarklocka? Trots ditt tvålsvammel inte ett tvålord, varken i domen eller i tråden.
Du verkar inte ens ha förstått varför alla inlägg om evangelium enligt Mörnland leder tillbaka till dig trots att det var jag som började skoja om evangelium enligt Mörland. Fundera på det.
.