2015-01-02, 16:47
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Bra med ett instämmande att nationalister inte är civiliserade varelser

Det är just det vi är. Vi vill skydda vår civiliserade värld och utveckla den istället för att låta den förvandlas till en dysfunktionell U-landsregion.
Citera
2015-01-02, 16:55
Medlem
Citat:
Att personer som är så kallade nationella är dömda för grov brottslighet.
?
Citat:
Du har t ex även Hampus Hellekant.
Han har väl inget med Motståndsrörelsen att göra.
Citat:
Ett riktigt stolpskott.
Han var väl rätt så smart om jag inte minns fel. Stolpskott är snarare dyslektiker som du själv och alla jävla rödingar som med moderatorernas goda minne tydligen ska få förpesta det här forumet så att ingen vettig människa orkar läsa eller skriva här.
Citat:
I jämförelse med invandrare så är kriminaliteten bland sk nationella väsentligen högre.
Och det baserar du på vilken statistik då?
Citera
2015-01-02, 16:55
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det är just det vi är. Vi vill skydda vår civiliserade värld och utveckla den istället för att låta den förvandlas till en dysfunktionell U-landsregion.
Exakt, era mörka "exotiska-gener" för med sig ett civilisationsförstörande element till ett annars så vacker land som sverige. Sig mig du unge mörkerman, vilket land kommer du i från är det en blomstande civilisation? Vi Arier bär på den högsta gåvan ett folk kan få, och det är vårat blod. Avundsjukan är stor hos diverse blandfolk, och rena vildbestar i Afrika det kan jag förstå.
Citera
2015-01-02, 17:02
Medlem
Citat:
Exakt, era mörka "exotiska-gener" för med sig ett civilisationsförstörande element till ett annars så vacker land som sverige. Sig mig du unge mörkerman, vilket land kommer du i från är det en blomstande civilisation? Vi Arier bär på den högsta gåvan ett folk kan få, och det är vårat blod. Avundsjukan är stor hos diverse blandfolk, och rena vildbestar i Afrika det kan jag förstå

Har svensk ursprung så långt man rimligen kan finna dvs till 1600-talet. Du vet väl att arier rent vetenskapligt inte existerar utan är en 30-tals dröm som dog i maj 1945
Citera
2015-01-02, 17:06
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Har svensk ursprung så långt man rimligen kan finna dvs till 1600-talet. Du vet väl att arier rent vetenskapligt inte existerar utan är en 30-tals dröm som dog i maj 1945
Egentligen ville jag inte svara på dina idiotiska inlägg men nu kan jag fan inte hålla mig längre. Menar du att den germanska rasen inte existerade innan 1930 och att alla i hela världen var en enda ras innan 30-talet?
Citera
2015-01-02, 17:16
Medlem
Orjisols avatar
Citat:
Brukar låta så när juden sitter i tel-aviv och trollar "JAG HAR VISST ANOR FRÅN 1600-TALET". Ja vi tror dig bubben. Isåfall kommer du kastreras i ett framtida Sverige med tanke på att dina gener inte verkar dugliga. Skulle tippa på att du har en oatletisk kropp, med ett par hippste-brillor och en ulle-tröja.
Citera
2015-01-02, 17:22
Medlem
Citat:
Egentligen ville jag inte svara på dina idiotiska inlägg men nu kan jag fan inte hålla mig längre. Menar du att den germanska rasen inte existerade innan 1930 och att alla i hela världen var en enda ras innan 30-talet?

Gemanska rasen ?? Tyskarna pratade om arier. Inte ens de tyska vetenskapsmännen under 30-40-talet kunde bevisa att det fanns en arisk ras.
Citera
2015-01-02, 17:26
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Gemanska rasen ?? Tyskarna pratade om arier. Inte ens de tyska vetenskapsmännen under 30-40-talet kunde bevisa att det fanns en arisk ras.

Normalt sett så menar man indoeuropeer när man talar om arier.
Citera
2015-01-02, 17:31
Medlem
Citat:
Normalt sett så menar man indoeuropeer när man talar om arier.

vet jag mycket väl men finns ytterst inga belägg för denna teori
Citera
2015-01-02, 17:36
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Så du tror inte på "out of africa"-teorin? För där nämns bland annat indoeuropéernas folkvandring från Indien/Persien till Europa. Då håller jag med dig, den teorin har ifrågasatts många gånger och då blir det ännu tydligare att vi nordgermaner faktiskt är en ursprungsras i Norden.

Vi kan kalla oss Arier, indoeuropéer, kaukasier, germaner eller vad fan som helst, det spelar ingen roll för vi finns på riktigt och Norden är vårt urhem.
Citera
2015-01-02, 17:37
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Att proto-indoeuropeer funnits som en distinkt genetisk, kulturell och språklig population råder inga som helst vetenskapliga tvivel om. Inte heller att denna grupp i varierande utsträckning bidragit till främst den europeiska genpoolen.
Citera
2015-01-02, 17:45
Medlem
Citat:
Inte heller att denna grupp i varierande utsträckning bidragit till främst den europeiska genpoolen.

bidragit ev men ingen "ras" utan kulturell uppblandning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in