2014-12-31, 15:42
Avslutad
Stämmer verkligen ryktet om att Hajduk Splits Tino Sven Susic är nära självaste Inter? För hela 5 miljoner Euro! Visserligen borde jag vara glad över att en landsman går till ett bra lag i en bra liga men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det här ryktet. Har Inter verkligen sjunkit så här lågt?
2014-12-31, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Stämmer verkligen ryktet om att Hajduk Splits Tino Sven Susic är nära självaste Inter? För hela 5 miljoner Euro! Visserligen borde jag vara glad över att en landsman går till ett bra lag i en bra liga men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta åt det här ryktet. Har Inter verkligen sjunkit så här lågt?
Hahahahaha.. Vartifrån kommer detta rykte? Om det är från bosnisk media är det såklart 0% trovärdighet.
2014-12-31, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Hahahahaha.. Vartifrån kommer detta rykte? Om det är från bosnisk media är det såklart 0% trovärdighet.

Så gott som all kroatisk media har skrivit om det men det spekuleras även i italiensk media. Till och med Gazzettan har skrivit om det: http://www.gazzetta.it/Calciomercato/31-12-2014/inter-susic-arrivo-giugno-sembra-zidane-costa-5-milioni-euro-mercato-calciomercato-100354103553.shtm l

Vilken övergång för vår lilla Tinki-vinki ifall detta stämmer.
2014-12-31, 16:54
Medlem
Giggsys avatar
Läste att Ødegaard var på Carrington häromdagen.
2014-12-31, 17:07
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Läste att Ødegaard var på Carrington häromdagen.

Känns som han har besökt varje träningsanläggning i Europa vid detta laget.
2014-12-31, 23:13
Bannlyst
Fan vad sjukt om Atletico landar Reus. Vilket klipp
2014-12-31, 23:39
Medlem
HAZARD17s avatar
Stort himla antiklimax om Reus går till Atletico. Han kan ju lika gärna krita på ett nytt kontrakt med Dortmund då.

Atletico kan väl inte erbjuda allt för stor lön va?
2015-01-01, 00:01
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Stort himla antiklimax om Reus går till Atletico. Han kan ju lika gärna krita på ett nytt kontrakt med Dortmund då.

Han får ju lira bredvid Torres ...
2015-01-01, 00:49
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:

Det är väl snarare roligt om en så bra spelare väljer Atletico istället för oljelagen som kan spendera miljarder på spelare. Skulle vara jäkligt kul att se honom i Atletico.
2015-01-01, 02:45
Medlem
HAZARD17s avatar
Lampard sjunker i mina ögon. Jag förstod att han ville bli utlånad till City för att vara i matchform, men nu när han förlänger lånet så blir jag och många andra svikna.
2015-01-01, 09:37
Medlem
Axezzs avatar
Manchester United vill värva Seamus Coleman och ska vara villiga att betala £20M för honom.
Men det mest troliga är väl att de får vänta till sommaren.
2015-01-01, 13:45
Medlem
Citat:
Lampard sjunker i mina ögon. Jag förstod att han ville bli utlånad till City för att vara i matchform, men nu när han förlänger lånet så blir jag och många andra svikna.

jo, visst är det synd att inte lampard gav upp sin karriär och gick till pensionär-ligan i USA bara för att chelsea inte ville ha kvar honom varför skulle han inte vilja spela fotboll på toppnivå om tillfälle ges? för att vara "lojal" emot klubben som inte ville ge honom nytt kontrakt? jo tjena.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in