Sådär ja! Nu sitter man med en iskall päroncider och är helt slutkörd!
Tyckte mina tårtor var ganska lika i effekterna, som jag misstänkte lite. Nåja...
Ni som följt tråden vet att jag gjort ett arrangemang (
http://i.imgur.com/xTX7Jpt.jpg). Det absolut tristaste idag var att att stubinen slocknade efter den skulle tändts i snabbstubinen på den vinklade thunderkingtårtan

Fram tills dess var den bra. Jag smög fram och tände en extrastubin jag satt på utifall att så Rion startade. Den började bra tills ungefär 1/3 in. Då fick jag en rörsprängning

Gick lite till och sen tror jag att jag fick en till (kan tänka fel här), hur som haver så fick jag en rörsprängning till innan dom två sista raderna på tårtan och den slocknade

Så jag smög fram efter lite väntande och tände på reserven så dom två Thunder + Rion fortsatte och det var jävlar i havet grant!

Var ju lite orolig att dom tre sista kaskadbomberna inte skulle synkas, men icke. Visserligen blev det en liten delay men sen matchade dom ganska bra faktiskt!
Så hade snabbstubinen tänt stubinen som gick in i Rion och jag inte fått rörsprängning så hade det verkligen varit snyggt asså. Märkte sen efter jag skjutit allt att den brann och rätt rikligt med, man kunde lätt grillat marshmallows där

Så jag hällde på massa vatten och ska kolla läget om en stund.
Filmade dessutom, ska se om det är värt att göra en film på, har inte tittat på råmaterialet själv.
Men iallafall, har jag som konsument rätt till en ny tårta eller pengarna tillbaka eller något i sådana här sammanhang? Jag tog av plast och papper och kontrollerade alla skott 2 gånger dessutom...
Annars har allt gått som det ska, alla fingrar kvar!
Betygsättning kommer lite senare