Citat:
Ursprungligen postat av
Jegoooooo
Som sagt, slappna av. Jag trollar inte och jag har inte dömt dig. Har du ingen självdistans?
Ok här är min åsikt: Visst är några kristna mentalt störda alt. blivit mentalt störda. Speciellt om de fallit för falsk charm från sektledare t ex. Eller om de växt upp med religiösa fanatiker som inte låter sina barn växa upp och tänka mer på egen hand. Där finns fler exempel men kommer inte på några fler i skrivande stund.
Allt handlar inte om dig så skriv inte ett långt onödigt försvarsinställt inlägg som endast kommer få dig att framstå som mer galen och vi andra får våra poäng stärkta om dig och dina galenskaper. Skriv inget och låt oss förlora och du får rätt, bra deal?

Vilka DE pratar du om? Vem är DU i det hela då? Den som framställer sig som galen är bevisligen du.
En person som anser sig ha rätten att kalla en annan person galen utan att ens ha en aning om vem personen i fråga är, annat än på ett religionsforum.
Katastrof hörru, det är inte konstigt att personer som HITLER kan få människor att utföra vad som helst. På grund av att de bevisligen inte ser sig själv och sitt eget agerande mot sina medmänniskor.
Den det är mest fel på i det här fallet är nog dig. Eftersom du bryr dig så mycket om mig och mer än dig själv och ditt eget agerande i frågan.
Utgår från att du är en människa som mig, varken mer eller mindre.