Citat:
Nej, rättsläkarens uttalande vare sig stöder att VB:s skador skulle bli som i klippet - eftersom hon inte hade sådana skador .. eller att det du säger om att blodet skulle forsa .. tvärtom ..Blodet forsade inte ut ur VB:s lunga - det var kvar fram till lungan röntgades ..
Citat:
Fattar du?
Fattar du?
Rättsläkaren berättar om att sipprande blödning - inget annat ..
Citat:
Nej, men eftersom blodet är kvar i lungan så forsar det inte ut .. Det här är fria fantasier där du försöker jämställa reaktionen på en kropp med skott i lungan med det som rättsläkaren beskriver ..
Semantik, dessutom säger rättsläkaren att det behöver inte ha blödigt mycket från såren, det står ingenting om att det inte runnit blod ur munnen.
Men det spelar ingen roll för dig eller, huggsår, lunga/mun eller rövhål är samma sak eller?
Men det spelar ingen roll för dig eller, huggsår, lunga/mun eller rövhål är samma sak eller?
Citat:
Du förstår uppenbarligen inte vad som sägs .. Läs igen .. Vad tror du det var som rann ut när de vände kroppen på obduktionsbordet? Blodet som inte var där?
Blodet var kvar i lungan? nej det står att lungan var fylld av blod. Förstår du skillnaden?
Vad tror du att de såg på röntgen? Blod som inte var där?
Det är inte Quarrel du pratar om nu -- det är rättsläkare och medicinsk utrustning.
Citat:
Det står också något om lungan om du besvärar dig med att läsa ..
Det rann ut en ansenlig mängd blod under obduktionen så dom kunde ju inte avgöra hur mycket blod hon förlorat! det står ju i ditt citat, hur blind får man vara!
Vad som inte står och som du helst saknar belägg för är forsande blod någonstans ifrån VB.
Citat:
Ja, hon var säkert tömd redan innan styckningen -- eller inte ..
Du refererar till blodet som att det är en enhet "dels eftersom blodet var kvar i hennes lunga"???
Hur tänker du? hon kan ha blödigt en stor mängd blod, som sedan runnit ur henne under transport/lagring whatever, för att sedan lungan åter fylls efter bålen placeras.
Hur tänker du? hon kan ha blödigt en stor mängd blod, som sedan runnit ur henne under transport/lagring whatever, för att sedan lungan åter fylls efter bålen placeras.
Du har inga som helst belägg för det du vill hävda - tvärtom.
Det finns ingen teknisk bevisning som motsäger att hon blödde genom lungan och munnen under transport.
Citat:
Nej, det vet jag inte. Jag tror att han fraktat VB där innan han styckade henne .. och så uppfattar jag nog att teknikern tänker sig det hela också ..
Så du vet med säkerhet att den transporten från styckplats till FP gjordes med KJs bil? det var nytt för mig.
Citat:
Gäsp - i vittnesförhöret med rättsläkaren så framgår det ...
Ge mig en källa i fupen för det tack, juste det finns ingen, du hittade bara på det där
Det är länkat.
I FUP framgår att fynd och styckplatser inte är samma plats ..
Senast redigerad av micro113 2014-12-31 kl. 03:55.
Senast redigerad av micro113 2014-12-31 kl. 03:55.