2014-12-28, 13:23
Medlem
Låter som om du fick ut en mindre mängd av dina prepp i blodet. Aspirerar du?
Citera
2014-12-28, 13:31
Medlem
Champ.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuson
Hej! Undrar vad som hände här on dagen. Satt normalt i benet precis som alltid, har varit on i 3 månader. När jag satt så började jag känna hosta kall svettades, stikningar i ansiktet och fingrarna, peppar smak i munnen. Vet någon vad det var som hände?

Mvh

kan vara tren hosta. 'peppar' smak vet jag inte men jag brukar få en speciell smak i munnen direkt efter tren injekt och det smakar faktiskt gott
Citera
2014-12-28, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostNormal
Låter som om du fick ut en mindre mängd av dina prepp i blodet. Aspirerar du?

Aa självklart, gör jag varje gång
Citera
2014-12-28, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champ.
kan vara tren hosta. 'peppar' smak vet jag inte men jag brukar få en speciell smak i munnen direkt efter tren injekt och det smakar faktiskt gott

Ja men tren hosta får man väl inte på engång?
Citera
2014-12-28, 14:07
Medlem
Champ.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuson
Ja men tren hosta får man väl inte på engång?

jodå, det kan hända direkt efter injektion. du kan ha passerat genom en blodkärl och då kan lite av trennet gå in i blodomloppet vilket kan ge reaktion i lungsystemet. då kan du svettas, hosta och få oljesmak i munnen
Citera
2014-12-28, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champ.
jodå, det kan hända direkt efter injektion. du kan ha passerat genom en blodkärl och då kan lite av trennet gå in i blodomloppet vilket kan ge reaktion i lungsystemet. då kan du svettas, hosta och få oljesmak i munnen

Okej, tack för svaret. Hoppas det bara var det
Citera
2014-12-28, 15:15
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relief
Nope har aldrig testat effe innan.
Har testat tjack, concerta och koks vid festtillfällen men borde inte ha någon tolerans för uppåtgrejer eftersom jag tagit det så sällan. Good input, jag ska nog börja med en halv och höja allteftersom. Kanske svårt för andra att berätta för mig hur många mg efedrin per dag jag ska ta för att få den effekten jag vill ha. Varför hatar du det?
Har du provat och tagit pyttelite tjack lr koks nångång? Så lite att man känner att nåt är på gång och man vill ha MER! Har man en missbrukarpersonliget så är det skitjobbigt.
Får ont i magen och det känns nästan som en AT.
Jag får den känslan på efedrin...
Citera
2014-12-28, 15:53
Avslutad
Hejsan!

Hur vet man ifall man råkat sätta i underhudsfettet - subkutant?

Har aspirerat båda gångerna och endast luft kom.

Låt oss säga att man råkat sätta subkutant, kommer ''effekten'' senare då efter som det
tas upp långsammare?
Citera
2014-12-28, 16:42
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Hejsan!

Har aspirerat båda gångerna och endast luft kom.

Låt oss säga att man råkat sätta subkutant, kommer ''effekten'' senare då efter som det
tas upp långsammare?

Kör man in kanylen ordentligt är det väldigt liten risk, sätter man subQ då kommer effekten långsammare. Man behöver inte överdriva aspireringen heller, det räcker att trycka löst på kolven med tummen, om du är i en ven så går det hur lätt som helst att dra upp blod i sprutan. Låt säga att du nu mot förmodan skulle hamna i en ven, vad tror du händer om du drar hårt i kolven? Jo hela sprutan fylls med blod och din olja blir förstörd obrukbar.
Citera
2014-12-28, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Hejsan!

Är du fetare än en sumobrottare och använder en gul nål så är sannolikheten stor. Annars rätt omöjligt.
Citera
2014-12-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Är du fetare än en sumobrottare och använder en gul nål så är sannolikheten stor. Annars rätt omöjligt.

Haha, ja efter julhelgen är då jag en som ligger i riskzonen för att vara det iaf.
Citera
2014-12-28, 18:56
Bannlyst
Kan någon hjälpa mig med min fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här