Citat:
Ursprungligen postat av
FritzDaCat
Hrm. Bra exempel, faktiskt.
Men vill vi dela upp Sverige i en kurdisk del, en chilensk del, en irakisk del, en iransk del, en somalisk del + 200 delar till?
Jag vet inte, men jag bryr mig inte om var folk bor, vilka de umgås med eller vilka de knullar. Varför gör du det?
Om det bor tre turkar i Bromölla som umgås bara med varandra. Är det inte som att tre nazister som bara umgås med varandra. Eller 5000 AIK:are. Varför väljer du att bestämma över vem som umgås med vem.
Är det för att du inte får vara med?
Och då vill du tvinga andra att inte heller få umgås.
Jag förstår inte hang upen på vem som är "rätt eller fel" svensk. Om man har bara har det intresset så är man ju uppenbarligen NAZIST.
Om man bor i USA så skiter man väl i att det bor 20% mexikanare i Los Angeles och 10% negrer i Omklamras eller 30% somalier i barsihdusi. Om man aldrig är där varför då bryr sig.
Om man aldrig besöker Rosengård, varför gnälla på hur de lever sina liv?
Att du ska bestämma visar ju bara att du tror att du är "lite viktigare och lite bättre" än alla andra och att världen ska se ut som DU vill.
Vilket är så djävla tramsigt.
Jag skiter fullständigt i om vi får lilla Mogadishu eller Lilla London, eller Lilla Peking... så länge folk betalar sin skatt, gör rätt för sig och inte begår brott... Då får folk knulla, älska, leva, bo, klä sig hur fan de vill. Ingen djävla politiker ska bestämma över mina eller dina val i livet.
Har du problem med att dina grannar äter kebab då är det ett problem du har och bör nog söka psykologhjälp för.