2014-12-27, 21:30
Medlem
vet inte var jag ska lägga tråden men dem får la flytta den om den är på fel ställe.

nu är det så här att min 12 årige son har frågat mig om jag kan köpa kondomer till han, det är väll bra att han vill göra det säkert och det men jag vet inte om han är för ung än? någon som har varit i samma sits som mig? hur gjorde du?
Citera
2014-12-27, 21:33
Medlem
bithaxs avatar
Wow, hahaha.

Om jag hade frågat min far detta har jag ingen aning om vad reaktionen skulle ha blivit.
Han tyckte ju att jag var för ung att ha tjej när jag gick i 9:an, sen på gymnasiet så började han ju plötsligt nämna det mer ofta att jag "borde ta och hitta någon", men det hände inte, och sen glömdes det bort.

Nog kan din son vänta några år till innan han börjar med det där, men det finns ju en gräns vart efter det blir svårare och svårare att komma in i spelet. Lättare att göra misstagen när man är ung och dum.
Senast redigerad av bithax 2014-12-27 kl. 21:35.
Citera
2014-12-27, 21:35
Medlem
ninjutsus avatar
Klart han ska ha kondomer, det är ju ingen dotter det är frågan om.
Citera
2014-12-27, 21:36
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashligtGuy
vet inte var jag ska lägga tråden men dem får la flytta den om den är på fel ställe.

nu är det så här att min 12 årige son har frågat mig om jag kan köpa kondomer till han, det är väll bra att han vill göra det säkert och det men jag vet inte om han är för ung än? någon som har varit i samma sits som mig? hur gjorde du?
Klart du ska köpa ut åt honom. Passa på att ha the talk.
Citera
2014-12-27, 21:37
Medlem
Tror knappast han ska använda dom till sex, jag gjorde det inte hursomhelst. Jag satte fast dom på stolpar och blåsta upp dom och ibland öva på he fast dom på min egen stolpe
Citera
2014-12-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Klart han ska ha kondomer, det är ju ingen dotter det är frågan om.

varav ditt måtto så vet jag inte vad jag ska tro.
Citera
2014-12-27, 21:40
Medlem
LegaliseItNows avatar
Vem vet, han kanske är tidig i puberteten, det lär du se själv hoppas jag. Det är väl bara att köpa ut ett pack om han har gjort det, vad är det värsta som kan hända?
Citera
2014-12-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KioskBengt
Tror knappast han ska använda dom till sex, jag gjorde det inte hursomhelst. Jag satte fast dom på stolpar och blåsta upp dom och ibland öva på he fast dom på min egen stolpe

jag vet inte vad han ska använda dem till, men han har varit ihop med en lika gammal tjej i snart 2 år så jag tror att det är ganska seriöst mellan dem.
Citera
2014-12-27, 21:46
Medlem
franges avatar
Tänk efter själv, skulle du hellre se att grabben din blir farsa som trettonåring - och/eller drar på sig en härlig släng av klamydia, gonorré eller någon annan spännande sjukdom?
Citera
2014-12-27, 21:46
Medlem
BNCs avatar
Varför kan grabben inte bara köpa sina egna kondomer om han nu behöver det?

Fixar man inte att gå till Ica och köpa ett paket kondomer är man nog heller inte redo att använda dem.
Citera
2014-12-27, 21:49
Medlem
trickydicks avatar
En normal kondom passar inte på en tolvårig pitt…

Pitten vid den åldern är för liten helt enkelt.
Citera
2014-12-27, 21:57
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
En normal kondom passar inte på en tolvårig pitt…

Pitten vid den åldern är för liten helt enkelt.
Tidig i puberteten så kan han ha stor penis. Onormalt vid den åldern, men ändå..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in