Det finns en hel del "privates" där precis som i Prague, fast kanske mer blandat skulle jag säga. Det är lägenheter där tjejer tar emot kunder.
Men de flesta gör outcalls till ditt hotell. Och det är generellt sett inga som helst problem att ta upp tjejer på rummen. Jag gjorde det flertalet gånger senast jag var där. Var dock självklart lite diskret.
Stora problemet är att de flesta hotell där kräver key-card till hissen. Så var beredd på att du måste plocka upp tjejen i entrén.
Samt kan en svart BMW/Audi komma till platsen som du måste gå ut till och ge pengarna till chaffisen varav tjejen sen går med dig upp till rummet.
Engelska är oftast väldigt svårt. Så ha gärna en smart phone med google translate som ni kan använda om det behövs
www.odloty.pl är deras vanligaste kontaktsida. Räkna med att få ringa runt en del innan du får napp pga engelskan. Många kan lägga på direkt i luren när du börjar prata.
Bilder stämmer sällan som vanligt i denna bransch. Och jag skulle helt klart rekommendera att ni tar en taxi till en private (finns på odloty) så ni alltid kan avbryta enklare ifall tjejen inte faller i smaken.
Men bilder som ser mer amatörmässiga ut är oftast mer äkta än de som ser ut som photoshoppade modellbilder. Praxis i branschen.
Gå inte på taxichaffisarnas erbjudande om att ta er till bordeller. Det är ingen fara rent tekniskt, men oftast skabbiga ställen med fula brudar. Chaffisarna har också ofta eget väntrum medans du kör sen kör de hem dig. Bra klirr i kassan för taxichaffisen, men sämre för dig.
Däremot kan du låta dem ta dig till en bra strippklubb i centrum. Det kostar typ 100-200 SEK för en lapdans med snygga brudar och de går helt naken på slutet och du kan få hela rumpan uppkörd i ansiktet. Mycket bra lap dance om du jämför med Las Vegas och liknande.
Jag och min polare lyckades inte få hem någon därifrån. Personalen var som hökar och jag misstänkte att tjejerna helt enkelt inte kunde lämna stället.
Lyxeskorter hann jag inte hitta några som jag kan rekommendera på den långhelgen jag var där. Hade dock VIP bord varje kväll arrangerat av största marknadsföringsbolaget i stan. Men även det var tungrott att ragga hem någon. Antingen var tjejerna så kastrullfulla att de inte kunde stå upprätt, eller så var de nyktra och tog hand om sina polare haha :P
Men det finns juveler på Odloty. Lyckades (efter några bommar) hitta en tjej med 2h analt för 400 SEK på hotellrummet. Hon var liten och petite och riktigt tight. Men älskade analt.