2015-12-18, 16:07
Medlem
warszawa!

Dags för grabbhelg i januari, vi ska till warszawa. Finns det förslag på underhållning?
Citera
2015-12-18, 18:43
Medlem
För grabbgäng är SOGO kul, strippklubb med party-känsla, shyssta priser på dricka Jerozolimskie 6 www.sogoclub.pl/index_en.html

Även Sofia är OK: Polna 13 www.klubsofia.pl 35 entrance, 20 beer, big selection girls, 6-7 quality, mostly thin girls. Private dances 60-100.

att greja med prostituerade med Warsawa är mest jobbigt och struligt, så ragga på klubbarna och om det inte ger nåt besök SOGO
Citera
2017-12-30, 18:59
Medlem
Något tips på bra ”massage” (spelar ingen roll om det är thai) i centrala Warszawa?
Citera
2017-12-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Något tips på bra ”massage” (spelar ingen roll om det är thai) i centrala Warszawa?
Snacka med en trevlig taxichaufför. Han vet och kör dig gärna dit om du ger honom 50 zloty eller nått, funkar alltid i Polen.
Du kan känna dig trygg, har aldrig hört talas om att någon råkar illa ut.
Citera
2017-12-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11
Snacka med en trevlig taxichaufför. Han vet och kör dig gärna dit om du ger honom 50 zloty eller nått, funkar alltid i Polen.
Du kan känna dig trygg, har aldrig hört talas om att någon råkar illa ut.
Bra tips men du har inget konkret ställe top of mind?
Citera
2017-12-30, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Bra tips men du har inget konkret ställe top of mind?
Tyvärr inte, har bara varit i norra Polen och hade nog inte kommit ihåg vad ställena heter ändå.
Du får chansa lite, tror inte du får godare råd här ändå. Går du in på någon sida på nätet så är det säkert fejk det mesta ändå. Typ Backpage el liknande.
Det brukar om inte annat finnas mycket klubbar i Polen med vackra Ukrainskor och Vitryskor.
De har ofta egna rum, men rena massageställen finns ju också. Men följ mitt råd så går det nog bra.
Citera
2017-12-31, 07:55
Medlem
dewnazs avatar
Adressen Chłodna 43 testa där.
Citera
2017-12-31, 13:29
Medlem
Basers avatar
Kan varmt rekommendera Shambhala i centrala Warsawa nära Mariott, inte så billigt (400 pln för en timme) men top notch service där man har ett eget rum med bastu, dusch och där massösen masserar dig (och du henne ). Speglar överallt bidrar till en härlig upplevelse.

http://www.shambala.com.pl/index.html
Citera
2019-08-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiild
Även Sofia är OK: Polna 13 www.klubsofia.pl 35 entrance, 20 beer, big selection girls, 6-7 quality, mostly thin girls. Private dances 60-100.

De verkar ha ändrat sina priser på biran. Nu kostar den 50 zl istället för 20 (dvs 125 kr/st)! Högt även i svenska mått mätt. Privata lapdances verkar vara 100 (även om en enstaka tjej erbjud mig den för 50 när jag tackade nej)... fast fråga innan vad som ingår. Frågar du inte, så verkar de inte klä av sig trots att man betalade fullpris på 100 zl.

Kan även notera att efter en privat lapdance så erbjuder de en timmas privat show för det löjliga priset av 1000 zl (2500 kr)! Vad som ingick i denna privata timma beskrevs inte närmare och jag frågade inte. Hade inte ens den summan pengar med mig.

Så länge man inte tycker birorna är för dyra (vilket de är) så kan jag rekommendera stället. 6-10or i min bok. Martina var super! Ung Polska, gladlynt, busig, dansade sexigt och höll härlig ögonkontakt. Stället öppnade 20:00 men kom igång på allvar först vid 22:00.
Senast redigerad av fasakak 2019-08-27 kl. 21:00.
Citera
2019-09-30, 12:39
Medlem
Första kvällen drog vi till New Orleans, riktigt jävla skithak med 100 snubbar och 10 brudar, såg inte heller någon speciellt snygg brud.

Så drog till Sofia.
Inträde 40 zl + jacka 10 zl
Öl 15 zl
Privat dans 50-100 zl. Vissa medelbrudar erbjöd 50 zl, alla de snyggaste så gällde 100 zl. Oavsett så var det frittfram och klämma o känna så mycket man ville.

Det var relativt lugnt där en fredag men ändå bra utbud. Efter några danser så blev jag erbjuden 1000 zl för att knulla på övervåningen. Svarade inte och kort där på, 1500 zl för privat dans och kola. FUCK MY LIFE!!! (se min första post på FB).
Men moralen sa nej...

Dagen efter var det lätt 50-100 brudar där.
Fanns brudar i alla smaker, generellt sett 6-10 poängare. Även ett fetto och en typ 2 meter lång bdsm brud.

Lätt den bästa strippklubb jag vart på.
Citera
2021-08-14, 05:51
Medlem
pollykorvs avatar
Tjenare
Jag tänkte bege mig till Warszawa om ett par månader om det är möjligt med tanke på covid.
Målet med resan är ju såklart att besöka lite glädjeflickor. 😉

Har kollat runt här lite och det verkar ju vara roksa och odloty som gäller om man vill ha tag på damer, eller är det någon som har något annat tips?
Citera
2021-10-05, 23:02
Medlem
Idiadors avatar
Som ovanstående inlägg säger, finns det något utbud i Warszawa eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in