Citat:
Ursprungligen postat av
Bejrut
Man börjar försiktigt undra vad det är som är så viktigt med att låta vemfan som helst komma hit och låta dom ta det bästa av vår värlfärd?
Vi ställer inga som helst krav men vi skaffar oss själva en massa problem?
Som någon tidigare sade vi får ju invandrarnas gamla på köpet via anhöriginvandringen?
Det är modernt att snacka om vin vinn men just Sverige skiter i om de nyanlända är arbetsföra och sen ska dom ligga i vara redan överfulla korridorer?
Jag kan säga att jag kände mig bekväm med de tidigare invandringsströmmar jag har upplevt både 75 och 94 personligen på den tiden blev inte vanligt folk upprörda.
På den tiden kom folk hit och jobbade och vi hade bostäder.
Jag blev SD partist först efter Reinfeldt sålt ut landet 2010
Han en enda människa har sabbat så m.kt jag skulle inte bli ett dugg förvånad om Fredrik inte redan har bevakning med hjälp av Säpo?
Skylla allt på han är fel men han lurade oss Moderater och det tycker jag att han ska ta på sig!
Det blir inget extraval!
Det står ju klart nu.
SD var helt enkelt ett hot mot alla dom som vill öppna sina plånböcker?
Reinfeldt gick från landsfader till
- Det är tack vare honom som vi har lika många moskéer som kyrkor i vårt land kommer folk säga om 25 år.
Men det i princip kanske folk överlever men att vi har sämre levnadsstandard kommer folk aldrig glömma?
Typ när farfar bodde på landet fick vi åka taxi till skolan eller när farfar var liten låste vi aldrig vara dörrar och ensamma flickor på väg hem blev aldrig våldtagna.
När farfar var liten var Sverige ett rikt land och när man var 19 år hade man både lägenhet och ett jobb och ett körkort?
Det fanns en kille som ville förändra llat det och varför kan jag inte svara på dessutom röstade Farfar på hans Parti i nästan 20 år?