2014-12-26, 21:24
Medlem
WhaleMales avatar
Hej!
r det ngon som vet ngot om sidan "knulla.se".
r det bg fr att rna folk eller r det en riktig sida?
Senast redigerad av WhaleMale 2014-12-26 kl. 21:53.
Citera
2014-12-26, 23:42
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Hej!
r det ngon som vet ngot om sidan "knulla.se".
r det bg fr att rna folk eller r det en riktig sida?

Ja det finns massvis av knullbara damer p den sidan.
Citera
2014-12-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Ja det finns massvis av knullbara damer p den sidan.

Bortsett frn att namnet r s explicit att det i mina ron nstan blir komiskt, s har jag varit med en kort tid och emellant ftt knslan av att en del damer dr r frtckta prostituerade, d v s att om man talar ett tag och det verkar g t att bli mer allvarligt, s nrmar man sig en punkt dr det ska brja talas om pengar.

Jag har aldrig kommit s lngt, det r mest en litet obehaglig knsla jag ftt. Kanske r jag nojjig i verkant?

Ngon som har haft den sortens erfarenhet, att det dyker upp krav p stlar efter ett tag?

(Det handlar inte om snlhet, jag knner bara att det fr mig skulle vara enbart frnedrande att betala fr sex, skulle frakta mig sjlv enormt om jag fll fr en sdan grej.)
Citera
2014-12-27, 16:13
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Bortsett frn att namnet r s explicit att det i mina ron nstan blir komiskt, s har jag varit med en kort tid och emellant ftt knslan av att en del damer dr r frtckta prostituerade, d v s att om man talar ett tag och det verkar g t att bli mer allvarligt, s nrmar man sig en punkt dr det ska brja talas om pengar.

Jag har aldrig kommit s lngt, det r mest en litet obehaglig knsla jag ftt. Kanske r jag nojjig i verkant?

Ngon som har haft den sortens erfarenhet, att det dyker upp krav p stlar efter ett tag?

(Det handlar inte om snlhet, jag knner bara att det fr mig skulle vara enbart frnedrande att betala fr sex, skulle frakta mig sjlv enormt om jag fll fr en sdan grej.)

Jag testa sidan p skoj. Fick typ 30 mail jttesnabbt. Det konstiga r att breven lter som repliker och 2 olika tjejer har skrivit exakt samma sak. Som om hemsidan skickat mailen och det r fejkprofiler.
Citera
2014-12-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Jag testa sidan p skoj. Fick typ 30 mail jttesnabbt. Det konstiga r att breven lter som repliker och 2 olika tjejer har skrivit exakt samma sak. Som om hemsidan skickat mailen och det r fejkprofiler.

Jo, mmm, gjort litet samma erfarenhet. Det kom s mnga s kallade kontakter den frsta tiden att det inte kndes kta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in